نمایشگر هوشمند آمازون
اخبار لوازم خانگی

نمایشگر هوشمند آمازون مناسب برای مبارزه با کرونا

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگر هوشمند آمازون یکی از نمایشگرهای هوشمند اکو شو این شرکت آمریکایی ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگر هوشمند آمازون یکی از نمایشگرهای هوشمند اکو شو این شرکت آمریکایی محسوب می شود. این روزها با وجود بیماری جدید ویروس کرونا که به یک معضل جهانی تبدیل شده و مردم را مجبور به قرنطینه در خانه هایشان کرده است. این بیماری باعث قطع ارتباط افراد با دوستان و خانواده هایشان شده که یکی از راه های ارتباطی می تواند تماس های ویدیویی یا صوتی باشد.

نمایشگر هوشمند آمازون به کاربران خود این امکان را می دهد از تماس های ویدیویی خود لذت ببرند و احساس دوری از خانواده و دوستانشان را نکنند. در حال حاضر نمایشگر هوشمند جدید آمازون اکو شو 8 با قیمت مناسب در حال فروش است. این نمایشگر هوشمند یکی از بهترین مدل های آمازون نامیده شده که با وجود شرایط فعلی جهان با قیمت 76 دلار به فروش می رسد.

یکی از ویژگی های نمایشگرهای آمازون قابلیت تماس های ویدیویی با هر گوشی هوشمند و نمایشگر هوشمند است. به عنوان مثال اگر شما این نمایشگر را دارید و خانواده یا دوستانتان آن را ندارند نگران ارتباط تصویریتان نباشید. این نمایشگر می تواند علاوه بر ارتباط با دیگر نمایشگرهای هوشمند آمازون با دیگر گوشی های هوشمند ارتباط بر قرار کند. هدف این برند چند ملیتی آمریکایی در زمینه تجارت الکترونیک، رایانش ابری و هوش مصنوعی رضایت مشتریان و کاربرانش است.

نمایشگر هوشمند اکو شو آمازون 5 با دستیار صوتی الکسا یکی دیگر از مدل های نمایشگر هوشمند آمازون است. صفحه نمایش 5.5 اینچی این نمایشگر از جمله قابلیت هایی که در اختیار کاربران خود می گذارد، شامل مدیریت تقویم، ساماندهی لیست کارها، دریافت وضعیت آب و هوا، کنترل و مدیریت دستگاه های هوشمند سازگار با سیستم الکسا می شود.

کاربران آمازون الکسا اکو شو 5 می توانند به موزیک، ایستگاه های رادیویی و کتاب های صوتی مورد علاقه شان گوش دهند یا به تماشای فیلم، اخبار و برنامه های تلویزیونی خود بپردازند. همچنین می توانند با انتخاب تم یا آلبوم مورد علاقه از عکس هایشان در آمازون، ساعت را شخصی سازی کنند. حتی می توانند برای شروع روز خود با استفاده از این نمایشگر برای کارهای روزمره خود هشدار ایجاد کنند. این نمایشگر امکان تماس صوتی یا تصویری با دوستان و خانواده کاربرانش را همراه با برنامه الکسا یا اسکایپ فراهم می کند.

آمازون اکو شو 5

یکی دیگر از قابلیت های این نمایشگر تامین حریم خصوصی کاربران با دکمه خاموش کردن میکروفن و دوربین به صورت فیزیکی است .

اخیرا شرکت آمازون نمایشگر هوشمند اکو شو 8 را معرفی کرده که به دستیار صوتی الکسا نیز مجهز شده است. صفحه نمایش این گجت 8 اینچی بوده که میان مدل های اکو شو 10.1 اینچی و اکو شو 5 اینچی قرار دارد و با رونمایی از این نمایشگر تعداد نمایشگرهای هوشمند شرکت آمازون به 3 دستگاه می رسد.

رزولوشن تعبیه شده در نمایشگر این گجت اچ دی است و همچنین کاربران می توانند دوربین جلویی نمایشگر را بپوشانند. از ویژگی های نرم افزاری اکو شو 8 می توان به Drop in all one اشاره که کرد کاربران می توانند به صورت گروهی با دوستان و سایر افراد خانواده خود تماس صوتی یا تصویری برقرار کنند. گفتنی است که برای بهره مندی از این قابلیت تمامی افراد باید از دستگاه های اکو برخوردار باشند.

نمایشگر اکو شو 8 ترکیبی از بهترین نمایشگرهای هوشمند آمازون است. نمایشگر و سیستم صوتی آن کاملا مشابه دیگر مدل های اکو شو بوده در حالی که ظاهر و شکل و دکمه ی شاتر دوربین آن از اکو شو 5 بهره می برد. کاربران این نمایشگر می توانند از آن در آشپزخانه استفاده کنند و برنامه آشپزی Food Network TV را از طریق این دستگاه مشاهده کنند که برای تماشای این برنامه ابتدا باید مشترک Amazon primer باشند.

طبق گفته کمپانی آمازون قرار است به زودی قابلیت فری تایم (Free Time) که حاوی انواع بازی و محتواهای مختلف است در دستگاه های اکو شو اضافه شود.

جف بیزنس

شرکت آمازون بزرگترین فروشگاه اینترنتی در جهان است و به همراه گوگل، اپل و فیس بوک به عنوان چهار ابر غول در حوزه فناوری شناخته می شود. این شرکت آمریکایی توسط جف بیزونس در سال 1994 در شهر سیاتل واشینگتن تاسیس شده است. آمازون در سال 1995 با عنوان فروشگاه آنلاین کتاب شروع به فعالیت کرد و با گذشت زمان دست به فروش محصولات نو یا دست دوم به صورت اینترنتی زد. اما امروزه به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی در جهان شناخته می شود که محصولاتی مانند لوازم خانگی، کیف، کفش، انواع لباس، تجهیزات الکترونیکی، کتاب، سی دی و دی وی دی و غیره را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟