تلویزیون هوشمند ردمی
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون هوشمند ردمی به زودی معرفی خواهد شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت ردمی یکی از برندهای زیرمجموعه شیائومی بوده که از سال 2019 شروع به تولید ...

مهتاب جهاندار | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت ردمی یکی از برندهای زیرمجموعه شیائومی بوده که از سال 2019 شروع به تولید گوشی هوشمند کرد. حال خبر میرسد این برند خوش نام چینی قصد دارد تلویزیون هوشمند ردمی را معرفی کند. در سال 2019 شاهد معرفی اسمارتفون های مختلفی از این کمپانی بودیم. برای سال 2020 نیز همانند سال قبل باید شاهد معرفی مجموعه ای گوشی هوشمند باشیم.

اواخر سال 2019 دو مدل ردمی کی 30 و کی 30 نسخه 5جی معرفی شدند که میان رده هایی برجسته محسوب می شدند. در این بین قرار است بزودی ردمی کی 30 پرو به عنوان پرچمدار اقتصادی توسط ردمی در تاریخ 24 مارس معرفی شود. تاکنون شایعات بسیاری درباره ردمی کی 30 پرو منتشر شده و حال گفته می شود در تاریخ 24 مارس باید شاهد معرفی تلویزیون این برند هم باشیم.

Lu Weibing مدیرعامل ردمی در صفحه رسمی ویبو خود خبر از معرفی این تلویزیون در کنار گوشی هوشمند ردمی کی 30 پرو داده است. شیائومی در سال جاری تعدادی تلویزیون جدید اسمارت راهی بازار کرده و در این بین باید شاهد عرضه تلویزیون ردمی هم باشیم.

البته سال 2019 ردمی تلویزیون  Redmi TV را در کنار ردمی نوت 8 در ماه آگوست برای بازار چین معرفی کرد. اما این بار تلویزیون هوشمند جدید این برند راهی بازار هند هم خواهد شد. اولین بار نیست که این زیر مجموعه برند شیائومی تلویزیون هوشمند هم تولید خواهد کرد.

گفته می شود این تلویزیون هوشمند از نوع 70 اینچی بوده و با وضوح 4K همراه است. از ویژگی های این تلویزیون هوشمند باید به پشتیبانی HDR ، رابط کاربری Patchwall UI، پشتیبانی از فناوری صوتی Dolby + DTS و قابلیت ریموت صوتی بلوتوثی اشاره کرد.

شیائومی در نظر دارد تلویزیون هوشمند را با سایز 75 اینچی در دو مدل Mi TV 4S و Mi TV 4 معرفی کند. قیمت تلویزیون 70 اینچی ردمی به 737 دلار خواهد رسید که نباید آن را گران قیمت دانست.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟