تلویزیون های 2020 پاناسونیک
اخبار لوازم خانگی

نگاهی به خط تولید تلویزیون های 2020 پاناسونیک

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون های 2020 پاناسونیک  از جدیدترین فناوری های روز دنیا برخوردار ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون های 2020 پاناسونیک  از جدیدترین فناوری های روز دنیا برخوردار خواهند بود و به دنبال ارائه بهترین امکانات و کیفیت در تلویزیون های خود هستند. در ابتدای سال 2020 بسیاری از شرکت ها از جمله سامسونگ، ال جی و سونی تلویزیون های جدید خود را در نمایشگاه سی ای اس معرفی کردند و پاناسونیک نیز جزو آن ها بود.

شرکت پاناسونیک دارای تلویزیون های اولد جدید با بلندگوهای دالبی اتموس و همچنین تلویزیون های ال سی دی با کیفیت تصویر 4 کی است. از ویژگی های جدید تلویزیون های 2020 پاناسونیک می توان به دالبی ویژن آی کیو و حالت فیلم میکر یا فیلم ساز اشاره کرد.

تلویزیون های اولد 2020 پاناسونیک

نگاهی به خط تولید تلویزیون های 2020 پاناسونیک

مدل جدید تلویزیون پاناسونیک اچ زد 2000 جایگزین پرچمدار مدل جی زد 2000 خواهد شد. مدل جی زد 2000 در سال گذشته پرچمدار تلویزیون های پاناسونیک بود که قرار است در سال 2020 مدل اچ زد 2000 پرچمدار جدید در میان تلویزیون های 2020 پاناسونیک باشد. این تلویزیون جدید پاناسونیک دارای پنل اولد است که نسبت به پنل تلویزیون های اولد ال جی 20 درصد روشنایی بیشتر را ارائه می دهد.

مقرون به صرفه ترین تلویزیون های پاناسونیک مدل های اولد اچ زد 1000 و  اچ زد 1500 است. ال جی و پاناسونیک تنها کمپانی هایی هستند که قابلیت دالبی ویژن آی کیو را در تلویزیون های خود استفاده کرده اند. ویژگی فناوری دالبی ویژن آی کیو، نمایش جزئیات سایه ها در فضای روشن بوده که این ویژگی در تلویزیون های دالبی ویژن شرکت ال جی و پاناسونیک به صورت پیش فرض فعال است.

تلویزیون مدل اچ زد 2000 به سیستم بلندگو دالبی اتموس مجهز شده و وجود مستر اچ دی آر اولد پروفشنال ادیشن روشنایی این مدل را نسبت به دیگر تلویزیون های اولد 20 درصد بهتر کرده است. همچنین کاربران می توانند به لطف حالت فیلم میکر و دالبی ویژن آی کیو از محتواهای با وضوح بالا لذت ببرند.

تلویزیون اچ زد 1000 از بلندگوهای تلویزیون های معمولی ( استریو 2ایکس 15 دبلیو) بهره می برد. اما قادر به پردازش صدای دالبی اتموس و تولید آن از طریق اچ دی ام آی   ای ای آی سی هستند که در تلویزیون های 2020 پاناسونیک پشتیبانی می شوند.

نگاهی به خط تولید تلویزیون های 2020 پاناسونیک

پاناسونیک هنوز آماده پذیرش درگاه های اچ دی ام آی 2.1 نیست.همچنین این کمپانی از کلیه قالب های محبوب اچ دی آر از جمله اچ دی آر10، اچ دی آر 10 پلاس، اچ ال جی و دالبی ویژن پشتیبانی می کند. تلویزیون های 2020 پاناسونیک نیز همانند تلویزیون های 2019 از فرمت اچ ال جی فوتو بهره می برند که اولین فرمت واقعی برای عکس های ثابت است.اچ دی آر 10 همچنان به عنوان فرمت اصلی برای فیلم های اچ دی آر شناخته می شود. پاناسونیک به همراه سامسونگ یکی از بنیان گذاران اچ دی آر 10 پلاس هستند.

تمام تلویزیون های اولد حالت فیلم میکر یا فیلم ساز را ارائه می دهند. ویژگی حالت فیلم میکر یا حالت فیلم ساز قابلیتی است که با استفاده از آن کاربران می توانند فیلم را به گونه ای تماشا کنند که فیلم ساز می خواسته آن را نشان دهد. برای بیان بهتر، در این حالت از افکت ها و حالت هایی خبری نیست که در دستگاه های نمایشی نظیر تلویزیون روی فیلم اعمال می شود. بسیاری از کارگردانان مطرح سینما مانند جیمز کامرون، مارتین اسکورسیزی و جی جی آبرامز از این ویژگی در تلویزیون ها استقبال کرده اند. زیرا بینندگان فیلم را به گونه ای مشاهده می کند که مدنظر کارگردان بوده است.

قابل ذکر است که شرکت های ال جی، ویزیو و پاناسونیک اعلام کرده اند حالت فیلم ساز به صورت خودکار در تلویزیون های آن ها فعال می شود. اما در تلویزیون های اولد 2020 پاناسونیک ویژگی حالت فیلمساز باید از طریق دکمه کنترل از راه دور به صورت دستی روشن شود.

نگاهی به خط تولید تلویزیون های 2020 پاناسونیک

مدل های جدید تلویزیون های اولد به علاوه مدل ال سی دی اچ ایکس 940 با پیشرفته ترین پردازنده ویدیویی اچ سی ایکس پرو اینتلیجنت مجهز خواهند شد. تمام تلویزیون های ال سی دی پاناسونیک از پنل های ال ای دی، آی پی اس یا وی ای ال سی دی استفاده می کنند. همچنین این شرکت اعلام کرده که تلویزیون های ال سی دی در اندازه 75 اینچ در دسترس مشتریان و کاربران خواهند بود.

پاناسونیک برخلاف برخی از رقبای خود، هنوز تلویزیون های 8 کی را راه اندازی نکرده زیرا معتقد است که بازار هنوز برای این مدل از تلویزیون ها آماده نشده و قبل از تولید تلویزیون های 8 کی، به یک تراشه اچ دی ام آی 2.1 احتیاج دارد.

گفتنی است، پاناسونیک پیش از این با شرکت موزیلا در توسعه و پیاده سازی سیستم عامل فایرفاکس در تلویزیون های خود همکاری داشت.

تلویزیون های مدل اچ زد 1000 و اچ زد 1500 تقریبا در ماه مه و ژوئن در اروپا ارائه می شوند، در حالی که مدل اچ زد 2000 حدود ماه جولای روانه بازار می شود. مدل اچ ایکس 940 در ماه ژوئن در دسترس خواهد بود و مدل های اچ ایکس 800 و اچ ایکس 900 حدود ماه آوریل به بازار عرضه می شوند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟