سبک هالیوودی
دکوراسیون منزل

سبک هالیوودی در دکوراسیون داخلی منزل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سبک هالیوودی ترکیبی از سبک لوکس و مدرن است. سبک های لوکس و مدرن در حال حاضر ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سبک هالیوودی ترکیبی از سبک لوکس و مدرن است. سبک های لوکس و مدرن در حال حاضر یکی از محبوب ترین سبک ها شناخته شده اند. دکوراسیون داخلی با این سبک به کاربران حس ملکه بودن می دهد و این سبک به فضاهای مختلف خانه جلوه می دهد.

تمرکز اصلی سبک هالیوودی بر روی افراد است و به همین علت در این نوع دکوراسیون از مبلمان کم ارتفاع و کوچک استفاده می شود. اگر در فیلم های هالیوودی دقت کرده باشید طراحان داخلی از چیدمان مبلمان در پیرامون اتاق یا گروه کردن آن ها جلوی تلویزیون خودداری می کنند.

سبک هالیوود

در اتاق خواب های به سبک هالیوودی از پارچه های مرغوب و گران قیمت برای رو تختی ها استفاده می شود. دیوارهای اتاق خواب ها ساده است. فضای بزرگ و بدون مرز اتاق‌ ها در دکوراسیون هالیوودی یکی از شاخصه‌ های اصلی این نوع دکوراسیون‌ ها است. معمولاً به دلیل اینکه خانه‌ های این دسته از افراد باید متمایز از سایرین باشد طراحان اتاق‌ ها را بسیار بزرگ‌ تر از اندازه عادی در نظر می‌گیرند.

اتاق خواب هالیوودی

اتاق خواب

استفاده از رنگ های روغنی می تواند به داشتن سطحی براق و بازتابنده کمک کند. یکی از رنگ های مشهور در دکوراسیون داخلی هالیوودی رنگ طلایی است. این رنگ می تواند به روش های مختلفی در طراحی دکوراسیون منزل استفاده شود. رنگ‌ های روشن و شاد مثل فیروزه ای، بنفش، نارنجی و سرخابی انرژی مورد نیاز این فضا‌ها را تأمین می‌کند، اما فراموش نشود که بهتر است افراد روی یک طیف رنگی تمرکز کنند و با رنگی رنگی کردن دکوراسیون داخلی خود زیبایی اصلی را از بین نبرند.

در نشیمن خانه های این سبک دکوراسیون داخلی از کاناپه های فانتزی استفاده می شود و گاهی طراحان برای افراد مشهور طراحی های خاصی برای مبلمان به کارخانه ها می دهند که نمونه ی آن ها را در جاهای دیگر نمی توان یافت.

فضای آشپزخانه های این سبک بسیار بزرگ و کلیه لوازم آشپزخانه مدرن و لوکس است. وجود پنجره‌های عظیم و یک تکه در این سبک باعث می‌شود نمای بزرگی از ساختمان با شیشه پوشانده شود. معمولاً این پنجره‌ها به حیاط‌ های پشتی یا باغچه‌ ها راه می‌ یابند.

آینه ها می توانند درخشش و زیبایی خانه های هالیوودی را بیشتر کنند، آن ها با انعکاس نور باعث می شوند تا خانه شما دارای درخشش و شفافیت زیادی شود. دیوارهای آینه پوش، استفاده از آینه های کوچک و بزرگ، همه می توانند در دکوراسیون داخلی خانه تاثیر گذار باشند.

در اکثر دکوراسیون های به سبک هالیوودی، کتابخانه بزرگ و مجلل به چشم می خورد در این کتابخانه ها نیز دکورهای جذاب و عتیقه دیده می شود.

حیاط این خانه ها از گل های کمیاب و زیبا بهره می برند که شاید در کمتر جایی از دنیا بتوان آن ها را دید. این گل ها در کنار استخرهای بزرگ با طراحی های خاص و مدرن بسیار خود نمایی می کنند.

 

 

در اغلب دکورهایی که برای منازل سلبریتی‌ ها و خانه بازیگران و افراد معروف طراحی می‌ شود، متد دکوراسیون امروزی یا همان معاصر به کار گرفته می‌ شود، مگر در مواردی که خود شخص در خواست سبکی خاص را بدهد.

لوسترهای تزییناتی نیز در این سبک دکوراسیون هرگز فراموش نمی‌ شوند. اگر چه خانه‌ ها به سیستم‌ های هوشمند مجهز هستند، اما یک دکوراسیون هالیوودی  از گران قیمت‌ ترین لوازم در دنیا استفاده می کند.

پارکینگ‌های سقف دار نیز بخش دیگر فضای بیرونی و دکوراسیون بیرونی خانه‌ های هالیوودی را تشکیل می‌ دهند. و در بعضی از موارد آب نماهایی به منظور زیبایی فضای سبز منزل در حیاط تعبیه می شوند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟