چیدمان بهاری خانه
دکوراسیون منزل

چیدمان بهاری خانه با چند ایده جدید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یک مسئله مهم در دیزاین خانه، دقت به گرم یا سرد بودن فصل است. با توجه به اینکه ...

نهال وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یک مسئله مهم در دیزاین خانه، دقت به گرم یا سرد بودن فصل است. با توجه به اینکه در فصل بهار هوا رو به گرما می رود پس باید فضای داخل خانه را با چیدمان بهاری دیزاین، و یک سری تغییرات در آن ایجاد کنید.

برای ایجاد این تحولات و داشتن یک خانه با چیدمان بهاری اولین قدم می تواند تعویض رنگ دیوار ها به رنگ های سرد باشد. نکته مهم در بهار این است که همیشه پنجره ها را تمیز و شفاف نگه دارید زیرا در این فصل درخت ها شکوفه می زنند و فضای سبز بیرون از خانه بسیار زیبا دیده می شود و با تعویض رنگ دیوار می توانید توجه بیشتری را به زیبایی محیط بیرون از خانه جلب کنید.

چیدمان بهاری

در چیدمان بهاری مهم ترین اصل روشن نگه داشتن فضای خانه در طول روز است زیرا نور خورشید به نابودی باکتری های داخل منزل و همچنین زیباتر دیده شدن وسایل خانه کمک بسیاری می کند و شما با باز کردن پنجره ها در روز هوای خانه را تازه نگه می دارید. توجه داشته باشید که وسایل خانه نباید در معرض مستقیم نور خورشید قرار بگیرند زیرا باعث خرابی آن ها می شود پس وسایل را طوری قرار دهید تا آسیبی به آن ها وارد نشود برای راهرو هایی که نور به آنجا نمی رسد هم استفاده از لامپ های رنگی ایده مناسبی است، هم چنین از این لامپ ها در سرویس های بهداشتی و حمام می توانید استفاده کنید.

اتاق نشیمن:

چیدمان بهاری اتاق نشیمن

در این فصل به علت اینکه هوا نسبت به زمستان گرم تر می شود باید فضای خانه را کمی سرد و خنک تر جلوه دهیم. برای این کار شما می توانید با تعویض رنگ اتاق نشیمن به رنگ هایی مانند کرم، آبی کم رنگ، طرح های آجر نما با رنگ های سفید یا قهوه ای روشن این حس سردی را به دیوار های خانه القا کنید و مبل هایی با رنگ های قهوه ای سوخته یا کرم و لوستر های شیشه ای یا سفید دیزاین اتاق نشیمن خود را تکمیل کنید.

اتاق خواب:

چیدمان بهاری اتاق خواب

برای این فصل بهتر است پرده های اتاق خواب را به رنگ های روشن تغییر دهید تا نور کافی وارد شود و از نور طبیعی نهایت استفاده را بکنید. همچنین استفاده از رو تختی هایی با رنگ یاسی، سفید، صورتی و آبی آسمانی و رنگ هایی از این قبیل می توانید تغییراتی در اتاق خود برای چیدمان بهاری ایجاد کنید. در کنار این تغییرات تعویض روکش میز توالت و کمد لباس ها نیز ایده خوب و کم هزینه ای است.

تراس:

چیدمان بهاری تراس

اگر خانه شما مجهز به بالکن و یا تراس است، بهترین کار ایجاد یک فضای عالی برای نشستن و وقت گذراندن بوده و بنا به بزرگی تراس خود می توانید با گذاشتن یک دست مبل ال مانند و یک یا دو میز حصیری به رنگ قهوه ای سوخته یک فضای عالی برای خود و خانواده ایجاد کنید. همچنین با گذاشتن لامپ های متری(ال ای دی) و روشن کردن آن در شب یک تراس رویایی و زیبا داشته باشید.

اگر بالکن شما فضای کافی برای گذاشتن مبل یا میز و صندلی را ندارد می توانید با زیر انداز هایی که به صورت بافت های درشت تهیه می شوند همراه با یک میز گرد کوچک و چند کوسن بزرگ برای نشستن روی آن استفاده کنید.

آشپزخانه:

چیدمان بهاری آشپزخانه

برای یک تحول اساسی کافی است با روکش کردن کابینت ها تغییرات عظیمی در آشپزخانه خود به وجود بیاورید و زیبایی منزلتان را چند برابر کنید. همچنین برای شکیل تر شدن آن می توانید روی شلف ها انواعی از حبوبات رنگی در ظرف شیشه ای قرار دهید. برای نظم دادن به آشپزخانه باید داخل کابینت یا کشو ها را طبقه بندی کنید و هر پایه  را مخصوص یک دسته از ظرف ها قرار دهید یا با آویزان کردن یک سری از تابه ها در زیر جزیره یا روی دیوار آشپزخانه آن ها را مرتب کنید.

کاشت انواع گیاهان آپارتمانی یا گلدانی نیز بسیار به خانه شما رنگ می دهد و بهار فصلی مناسب برای انجام این کار است.در نهایت برای داشتن یک خانه با چیدمان بهاری باید فضایی شاداب و پر انرژی در منزلتان ایجاد کنید و این حس را با استفاده از رنگ و نوع دکور مناسب می توانید منتقل کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟