تلویزیون های ال جی از هوم کیت و ایرپلی 2 پشتیبانی می کنند
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون‌های 2018 ال‌جی از هوم کیت و ایرپلی 2 پشتیبانی می‌کنند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت ال جی از پشتیبانی هوم کیت و ایرپلی 2 در مجموعه تلویزیون های اولد و ال ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت ال جی از پشتیبانی هوم کیت و ایرپلی 2 در مجموعه تلویزیون های اولد و ال سی دی 2018 خود خبر داد. این دو کنترل خانه هوشمند که مربوط به اپل می شوند قبلا به تلویزیون های 2019 ال جی محدود بودند، اکنون به تلویزیون های اولد و ال سی دی 2018 این غول فناوری رسیده اند.

شرکت ال جی که سازنده و تولید کننده گوشی هوشمند، تجهیزات الکتریکی و لوازم خانگی در کره جنوبی است، قصد دارد به تلویزیون های هوشمند اولد و ال سی دی 2018 خود قابلیت های هوم کیت و ایرپلی 2 را اضافه کند.

هنگامی که شرکت اپل در نمایشگاه CES 2019 اعلام کرد که اپلیکیشن اپل تی وی ، هوم کیت و ایرپلی 2 به تلویزیون های دیگری افزوده می شوند، به علاوه  شرکت سامسونگ، شرکت هایی نظیر سونی، ویزیو و ال جی نیز اعلام کردند که از این پس تلویزیون های آن ها نیز از این قابلیت برخوردار می شوند.

تمامی این تلویزیون ها طی سال جاری از قابلیت پشتیبانی ایرپلی 2 برخوردار خواهند شد و تجربه کاربری بهتری را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

در آن زمان کمپانی ال جی گفته بود که پشتیبانی از هوم کیت و ایرپلی 2  به تلویزیون های اولد و ال سی دی 2019 یا مدل های جدیدتر محدود خواهند شد. کاربران و مشتریان تلویزیون های اولد و ال سی دی 2018 ال جی و سونی از تصمیم شرکت ها برای محدود کردن این دو ویژگی ها به تلویزیون های خود ابراز ناراحتی کردند.

اکنون شرکت ال جی برای دارندگان تلویزیون های اولد و ال سی دی 2018 خبرهای خوبی دارد. ال جی تایید کرده است که در حال آماده سازی یک به روز رسانی سیستم عامل برای افزودن قابلیت هوم کیت و ایرپلی 2 به تلویزیون های اولد و ال سی دی 2018 خود است.

ایرپلی 2 به کاربران امکان می دهد ویدیو، موسیقی و عکس را از دستگاه آی او اس یا مک او اس به صورت وایرلس به تلویزیون افزوده می شوند در حالی که هوم کیت به شما امکان می دهد عملکردهای تلویزیونی خاصی را از دستگاه آی او اس یا سیری کنترل کنید.

طبق اعلام کمپانی ال جی، پشتیبانی از ایرپلی 2 و هوم کیت به مدل های B8، C8، E8، G8و W8 اولد 2018 و مدل های ال سی دی 2018 می رسد.

هوم کیت و ایرپلی 2

پیش بینی می شود به روز رسانی سیستم عامل تا اکتبر 2020 انجام شود و ممکن است زمان آن تغییر کند.

ایرپلی 2 تنظیمات جدیدی برای کنترل اسپیکر در اختیار کاربران قرار می دهد یعنی کاربران می توانند تمامی اسپیکرهای ایرپلی خود را به صورت جداگانه از طریق گوشی آیفون خود کنترل کنند. قبلا این قابلیت از طریق مک بوک انجام می شد و دیگر دستگاه های آی او اس قادر به انجام آن نبودند. ایرپلی اولین بار برای دستگاه های آی او اس در سال 2010 معرفی شد.

همچنین ایر پلی 2 با دیگر دستگاه های خانگی سازگاری دارد. به کمک این برنامه کاربران می توانند محتوای آیفون و آیپد خود را روی نمایشگر بزرگتری مانند تلویزیون هوشمند مشاهده کنند.

پشتیانی از هوم کیت می تواند برای کنترل دستگاه های هوشمند از طریق صفحه تلویزیون های اولد و ال سی دی 2018 ال جی کاربرد داشته باشد. هوم کیت سیستم خانه هوشمند اپل شناخته شده است و فضایی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد تا خانه هوشمند خود را کنترل کنند. یکی از نکات جالب هوم کیت می توان به عدم نیاز آن به وسیله مرکزی اشاره کرد و آنچه که کاربران برای کنترل خانه هوشمند خود توسط هوم کیت نیاز دارند فقط یک گوشی هوشمند یا آیپد است.

هوم کیت این امکان را به کاربر می دهد که از راه دور بر احوالات خود از طریق آیفون یا دستیار صوتی سیری نظارت داشته باشد. با استفاده از هوم کیت کنترل بسیاری از تجهیزات خانه هوشمند از جمله چراغ، کید، قفل درب، ترموستات و غیره را در دست کاربران خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟