اخبار لوازم خانگی

بهترین دوربین های امنیتی 2020 معرفی شدند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، امروزه بسیاری از دوربین های امنیتی منازل از فناوری تشخیص چهره بهره می برند ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، امروزه بسیاری از دوربین های امنیتی منازل از فناوری تشخیص چهره بهره می برند که به کاربران خود امکان می دهند بانک اطلاعاتی از دوستان و اعضای خانواده را ایجاد کنند که مرتبا به خانه شما می آیند. زمانیکه فردی به خانه شما می آید، دوربین مشخص می کند که آن شخص از چهره های شناخته شده در بانک اطلاعاتی شما است یا خیر؟

خانه کاربران، قلمرو آن ها است و وجود دوربین های امنیتی که از فناوری تشخیص چهره بهره می برند، گزینه ای مناسب برای کسانی است که می خواهند در نوآوری خانه هوشمند خود کوشا باشند. در ادامه این مطلب به معرفی بهترین دوربین های امنیتی در سال 2020 پرداخته شده است.

Nest Hello

اگر بخواهیم بهترین دوربین امنیتی را از نظر قابلیت تشخیص چهره نام ببریم، قطعا دوربین های Nest Hello، Nest Cam IQ Indoor و Nest Cam IQ Outdoor که همگی از برند نست هستند را می توان نام برد. در میان این سه مدل، Nest Hello برتری بیشتری در تشخیص چهره افراد دارد و همچنین از قیمت مناسبی برخوردار است و اطلاعات مهمی را در مورد افرادی که ورودی خانه شما قرار دارند به شما می دهد.

نست هلو

Nest Cam IQ Indoor می تواند به شما بگوید که چه کسی در خانه شما حضور دارد اما Nest Hello و Nest Cam IQ Outdoor به شما می گویند که چه کسی پشت در خانه شما است. برای بهره مندی از قابلیت شناسایی چهره باید در سرویس Nest Aware اشتراک بگیرید.

Nest Hello بهترین گزینه برای دوربین امنیتی خانه است و در صورت لزوم می توانید قابلیت تشخیص چهره آن را فعال یا غیرفعال کنید.

Tend Secure Lynx

قیمت این دوربین امنیتی با عنوان Tend Secure Lynx فقط 60 دلار است. این دوربین نه تنها عملکرد خوبی دارد بلکه چندین ویژگی خوب مانند حافظه کلیپ ویدئویی هفت روزه رایگان را ارائه می دهد. همچنین قابلیت تشخیص چهره را به صورت رایگان برخلاف دوربین امنیتی Nest Hello در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

Tend Secure Lynx

اگر به دنبال یک دوربین امنیتی خانگی ارزان قیمت با فناوری تشخیص چهره مناسب هستید، Tend Secure Lynx می تواند گزینه مناسبی باشد.

Nest Cam IQ Indoor

دوربین امنیتی Nest Cam IQ Indoor شباهت زیادی به دوربین Nest Hello دارد و با قیمت 299 دلار عرضه می شود. دارای ویژگی تشخیص چهره در صورت ثبت نام در یک اشتراک Nest Aware است و به شما امکان می دهد تا با دقت بیشتری کسی که جلوی دوبین راه می رود را مشاهده کنید.

Nest Cam IQ Indoor

همچنین مزایای دیگری دارد که شامل موارد زیر می شود:

از آن جایی که از نام این دوربین مشخص است، این دوربین امنیتی داخلی است. شرکت نست به آن یک اسپیکر گوگل اسیستنت اختصاص داده و این بدان معناست که وظایف دوربین با وجود اسپیکر گوگل اسیستنت دو برابر شده و توانایی پاسخ به سوالاتی نظیر وضعیت فعلی آب و هوا یا ترافیک در منطقه را دارد.

همچنین می تواند انواع دستگاه های خانگی هوشمند را با قابلیت گوگل اسیستنت کنترل کند و در نهایت گفتنی است دوربین امنیتی Nest Cam IQ Indoor با آمازون الکسا کار می کند.

دوربین امنیتی

بهترین روش برای آزمایش این دوربین ها ایجاد بانک اطلاعاتی است، یعنی عکس افرادی را که می شناسید به پایگاه داده خود اضافه می کنید و اجازه می دهید دوربین بقیه کارها را انجام دهد. بهتر است چند روزی به آزمایش دوربین بپردازید که اشتباهی رخ ندهد مثلا چند چهره ی متفاوت را به یک چهره تشخیص ندهد یا بتواند چهره ها را در زاویه های مختلف شناسایی کند. همچنین توانایی تشخیص چهره با تغییراتی نظیر مدل مو یا اکسسوری های مختلف را داشته باشد.

آینده ی دوربین های امنیتی با قابلیت تشخیص چهره

شرکت درب و دوربین مداربسته آمازون و رینگ هر دو حق ثبت اختراع مربوط به تشخیص چهره در سال 2018 را ارائه دادند. ثبت اختراعات نشان می دهد که محصولات تولید شده در آینده رینگ ممکن است بتوانند به صورت خودکار چهره ها را از لیست مورد نظر خود شناسایی کنند و اعلان ها را به کاربران ارسال کنند.

این شرکت های تولید کننده دوربین های امنیتی و سایر دستگاه های دارای فناوری تشخیص چهره داخلی به دنبال مدل های جدید از دوربین های امنیتی هستند که مطابق با هوشمندی های خانه ی کاربران باشند و بهترین امکانات امنیتی را در اختیار این افراد قرار دهند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟