اخبار لوازم خانگی

با بهترین آسیاب های قهوه آشنا شوید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بهترین آسیاب های قهوه از میان کلی دستگاه های آسیاب انتخاب می شوند و هرکدام ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بهترین آسیاب های قهوه از میان کلی دستگاه های آسیاب انتخاب می شوند و هرکدام از آن ها از یک ویژگی خاصی بهره می برند که در دسته بهترین ها قرار گرفته اند. دستگاه آسیاب قهوه، اندازه مناسب قهوه آسیاب شده را برای تهیه قهوه مورد نیاز کاربرانش فراهم می کند. این دستگاه کاربردی یکی از ملزومات اصلی آشپزخانه کسانی که طرفدار نوشیدنی قهوه هستند، محسوب می شود.

وجود آسیاب قهوه برای تهیه پودر تازه ی آن در کنار دستگاه اسپرسوساز لازم بوده، بطوریکه طعم و کیفیت نوشیدنی گرم اسپرسو تا حد زیادی وابسته به عملکرد آسیاب قهوه است. امروزه با پیشرفت دنیای فناوری، شاهد ساخت و تولید انواع مختلفی از بهترین آسیاب های قهوه هستیم که از تنوع زیادی نیز بهره می برند. برای انتخاب بهترین آسیاب های قهوه باید به روش کارکرد، تنظیم آسان، دقت آسیاب، توان خروجی و کیفیت پودر قهوه ی تولیدی توجه شود تا بتوان یک دستگاه آسیاب قهوه کارآمد انتخاب کرد.

بطور کلی آسیاب های قهوه را می توان به روش های مختلفی دسته بندی که شامل موارد ذیل می شوند:

نوع عملکرد آن ها که اتوماتیک یا دستی هستند.

ظرفیت خروجی

نوع پودر قهوه تولیدی که شامل اسپرسو، فرانسه و ترک می شود.

نوع استفاده از آسیاب که آن را در کنار دستگاه اسپرسو یا قهوه دمی یا در قهوه فروش با هدف فروش پودر قهوه استفاده می کنید.

نوع جنس و سایز سنگ آسیاب که شامل سنگ تخت و سنگ مخروطی می شود.

نکته قابل توجه قبل از دم کردن پودر قهوه و تهیه نوشیدنی آن، درست آسیاب شدن دانه ی قهوه است و برای این کار به بهترین آسیاب های قهوه احتیاج دارید. متخصصان واقعی قهوه و طرفداران آن به دستگاه های قدیمی بسنده نمی کنند و همیشه به دنبال بهترین دستگاه ها در این زمینه هستند.

دستگاه های آسیاب ضعیف انتخاب طرفداران قهوه نیستند زیرا نوشیدن یک فنجان قهوه خوب برای آن ها حائز اهمیت است. دستگاه های ارزان قیمت یا دستگاه های دستی عملکردی خوبی را در اختیار کاربران قرار نمی دهند و هیچوقت پودر قهوه خوبی را ارائه نخواهند داد چون از ویژگی های خاصی که یک آسیاب قهوه خوب دارد، بهره نمی برند و در نهایت خروجی پودر قهوه از این دستگاه ها، یک فنجان قهوه خوب نخواهد بود.

با خرید بهترین آسیاب های قهوه به بهترین نوشیدنی گرم و دلچسب خود می رسید. در ادامه این مطلب به معرفی بهترین آسیاب های قهوه در نوع خود پرداخته شده است. قیمت این دستگاه ها از 99 دلار شروع می شود و ارزان نیستند اما از بهترین ویژگی و امکانات برخوردار هستند.

آسیاب قهوه مخروطی Oxo Brew

دستگاه آسیاب Oxo Brew Conical Burr Grinder

یکی از دستگاه های آسیاب قهوه که نسبتا از قیمت کمتری بهره می برد دستگاه قهوه مخروطی Oxo Brew است. این دستگاه به عنوان بهترین آسیاب قهوه شناخته شده زیرا می تواند دانه ی قهوه را سریعتر و در عین حال ریزتر پودر کند. جنس تیغه این دستگاه استیل ضدزنگ بوده و به آسانی تمیز می شود.

آسیاب قهوه Baratza Encore

دستگاه آسیاب Oxo Brew Conical Burr Grinder

قیمت این دستگاه آسیاب 139 دلار است و با فشار دادن یک دکمه عملکرد خاموش و روشن را برای شما مهیا می سازد. تمیزکردن این دستگاه نیز بسیار ساده است. همچنین بهترین پودر قهوه را در اختیار کاربران خود می گذارد.

آسیاب هوشمند Breville Pro

دستگاه آسیاب Oxo Brew Conical Burr Grinder

اگر یک فنجان اسپرسو می خواهید که بالاترین کیفیت و مزه را ارائه دهد این دستگاه بسیار مناسب است. این دستگاه هوشمند می تواند در خانه هوشمند شما جای بگیرد. تیغه  آن از استیل ضد زنگ بوده و می تواند زمینه بسیار مناسبی را ایجاد کند که برای تهیه اسپرسو و قهوه ترک لازم است. برویل 60 برنامه تنظیم دارد و قیمت در نظر گرفته شده برای خرید این آسیاب قهوه هوشمند 200 دلار است.

برای آماده کردن نوشیدنی قهوه باید دانه های قهوه را آسیاب کنید. دانه های قهوه به سه شکل آسیاب می شوند که می توان به ذرات درشت، متوسط و نرم اشاره کرد. دستگاه آسیاب ایده آل، پودر قهوه ای را تولید می کند که از نظر اندازه ذرات یکی باشند. برای قهوه فرانسه دانه های قهوه باید به صورت درشت، برای اسپرسو به صورت متوسط و برای قهوه ترک به صورت خیلی نرم آسیاب شوند.

توجه داشته باشید که مهمترین ویژگی یک دستگاه آسیاب قهوه خوب سرعت، قابلیت درجه بندی و در دسترس بودن لوازم جانبی آن در بازار لوازم خانگی است. بی توجهی به انتخاب درجه آسیاب مناسب قهوه، باعث افت کیفیت فنجان نهایی می شود، حتی اگر از بهترین دانه قهوه و حرفه ای ترین روش دم آوری قهوه استفاده شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟