توستر و کتری برقی راسل هابز
اخبار لوازم خانگی

توستر و کتری برقی راسل هابز از نگاهی نزدیک تر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، توستر و کتری برقی راسل هابز در جوایز Canstar Blue سال 2020 برنده رضایت مشتریان خود ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، توستر و کتری برقی راسل هابز در جوایز Canstar Blue سال 2020 برنده رضایت مشتریان خود شدند. امسال دومین سال پیاپی بوده که کمپانی راسل هابز این جایزه را از آن خود کرده است.

برندهایی از جمله Breville، De’Longhi، Kambrook، Sunbeam، Big W، Kmart  و Target از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار بودند که رضایت مشتریان را جلب کردند و از این جوایز بهره مند شدند. توستر و کتری برقی راسل هابز نیز دارای ویژگی هایی مانند کارایی بالا، طراحی زیبا، استفاده آسان، سهولت در تمیز کردن توستر، سر و صدای کم کتری، قیمت مناسب، کارکرد و همچنین رضایت کلی مشتریان و کاربران هستند.

توستر و کتری برقی

در این نظر سنجی 3000 Canstar Blue نفر استرالیایی شرکت کردند و رضایت خود را به طور کلی از این محصولات ابراز کردند. توستر و کتری برقی راسل هابز برای رضایت کلی پنج ستاره از این نظر سنجی دریافت کردند. در توستر این برند به دلیل ویژگی هایی همچون استفاده آسان، طراحی زیبا و عملکردی بالا باعث شده از برترین برند ها شناخته شود. همچنین کتری این برند با توجه به عملکرد جوشاندن آب و سر و صدای کم از طرفداران بسیاری برخوردار است.

دین همرتون، مدیر برند و ارتباطات راسل هابز بیان کرد؛ ما از دریافت این جایزه برای دو سال پیاپی طبق رای مردم استرالیا بسیار خشنود هستیم. ما مفتخریم که پیشرفت های فناوری و طراحی های محصولات ما باعث جلب توجه مشتریان شده و بسیاری از افراد لوازم خانگی برند ما را به رسمیت می شناسند.

توستر و کتری

اخیرا شرکت راسل هابز مجموعه وسیعی از کتری های جدید خود را از جمله کتری شیشه ای بریتا با سیستم فیلتر آب داخلی برای کاهش سنگ آهک و کلر و همچنین توستر بروکلین با رنگ مشکی مات و مسی را روانه بازار کرده است.

کتری شیشه ای فوق العاده شیک راسل هابز دارای سیستم فیلتر آب داخلی است که باعث کاهش سنگ آهک و کلر می شود و هرگونه مس و سرب که از طریق آب درون کتری قرار گیرند را می تواند جذب کند. با گذشت زمان این مواد شیمیایی می توانند طعم بدی را در نوشیدنی های گرم شما ایجاد کنند. با توجه به سیستم تصفیه آب تعبیه شده در کتری می تواند این ناخالصی ها را از بین ببرد. زمانی که کاربران آب را به منظور جوشیدن درون کتری می ریزند، کتری به صورت خودکار پس از جوشیدن آب به کاربران هشدار می دهد.

کتری برقی

ظاهر کتری برقی در عین سادگی از طراحی بسیار شیکی برخوردار است و از یک پوشش شیشه ای باکیفیت بهره می برد که باعث می شود کاربران بتوانند جوشیدن آب را تماشا کنند. با افزایش دما و نزدیک شدن آب به نقطه جوش، یک نور آبی رنگ نمایان می شود که درخشان ترین حالت را از کتری و آب درون آن را به نمایش می گذارد.

کتری شیشه ای راسل هابز دارای فناوری پیشرفته فیلتراسیون MAXTRA+ است که برای تهیه یک نوشیدنی گرم با طعمی بهتر به شما کمک می کند. همچنین با توجه به طراحی ساده و زیبایی که دارد در هر آشپزخانه ای می درخشد.

کتری برقی راسل هابز

توستر راسل هابز دارای 4 درگاه قرارگیری نان است که برای گرم کردن نان فضای بیشتری را در اختیار کاربرانش می گذارد. طراحی فوق العاده شیک و رنگ بندی جدید این محصول بسیار چشمگیر است. طراحی خاص و منحصر به فرد رنگ مسی توستر ممکن است حس و آرامش روستایی را برای کاربران تداعی کند اما جنس فلزی آن شکلی مدرنیته را به ارمغان می آورد. این توستر در کوتاهترین زمان نان گرم و برشته را برای صبحانه لذیذ آماده می کند.

این محصول جدید راسل هابز قابلیت قرار دادن 4 تکه نان بزرگ را به طور همزمان دارد. توستر نان راسل هابز دارای عملکردی آسان است، ابتدا نان ها را در جایگاه نان قرار داده، دستگیره پرش نان را به پایین هدایت کرده و در نهایت درجه دلخواه را برای برشته شدن نان تنظیم نمایید. زمانی که نان ها به درجه برشته شدن رسیدند، نان ها به صورت خودکار به بالا می آیند و دستگیره به حالت اولیه خود بر می گردد.

توستر

از دیگر ویژگی های توستر راسل هابز می توان به جایگاه فلزی برای گرم کردن انواع نان و یا شیرینی، پایه های ضد لغزش و محفظه جمع آوری سیم اشاره کرد.

امروزه شرکت راسل هابز با تولید محصولاتی نظیر کتری برقی، توستر، قهوه ساز، دستگاه مخلوط کن، آبمیوه گیری، غذاساز، اسموتی ساز، همزن، آب مرکبات گیری، سرخ کن، پلوپز، آرام پز، بخارپز، مولتی کوکر، گریل، ساندویچ ساز، نان پز و اتوبخار یک خانواده کامل از لوازم خانگی کوچک را برای کاربران خود فراهم می سازد.

راسل هابز در تمامی محصولات خود نوآوری و رنگ بندی متنوع را به کار می برد و ظاهری زیبا به خانه و آشپزخانه ها می بخشد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟