آیفون تصویری آرلو
اخبار لوازم خانگی

آیفون تصویری Arlo امنیت خانه‌ را تضمین می کند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، آیفون تصویری Arlo با زاویه دید عمودی 180 درجه، یک تصویر عریض و دقیق را در ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، آیفون تصویری Arlo با زاویه دید عمودی 180 درجه، یک تصویر عریض و دقیق را در اختیار کاربران خود می گذارد تا کاربران از امنیت کامل خانه خود مطمئن شوند. این آیفون تصویری با توجه به امکانات و ویژگی هایی که دارد با قیمت بسیار مناسبی به فروش می رسد.

معمولا محصولات این شرکت گران قیمت نیستند و آیفون تصویری Arlo نیز از این قاعده مستثنا نیست. این آیفون تصویری عملکرد خوبی دارد و کیفیت تصویر بالایی را ارائه می دهد.

امروزه آیفون تصویری یک ابزار بسیار کارآمد در ساختمان محسوب می شود. این ابزار کارآمد طی سال ها رشد بسیار زیادی کرده و در مدل ها و برندهای مختلف روانه بازار شده است.

کاربران آیفون تصویری هوشمند Arlo بسیاری از ویژگی ها را در اختیار دارند. یکی از این ویژگی ها  فضای ذخیره سازی 30 روزه ی این آیفون تصویری است. یعنی این محصول با توجه به حافظه ای که دارد می تواند به مدت 30 روز محتواهای روزانه را درون حافظه ی خود ذخیره کند.

آیفون تصویری

امروزه با پیشرفت علم و فناوری اطلاعات، زندگی برای بشر بسیار ساده و راحت شده و با وجود لوازم خانگی هوشمند در خانه افراد از خانه هوشمند بهره مند شده اند. وجود لوازم خانگی اعم از تلویزیون، جاروبرقی، ماشین ظرفشویی، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و حتی آیفون تصویری که همگی هوشمند شده اند و کنترل زندگی را به دست گرفته اند و زندگی را برای کاربران خود لذت بخش کرده اند.

آیفون ها تصویری به سه دسته کلی تقسیم می شوند. دسته اول آیفون هایی هستند که تصاویر را به صورت سیاه و سفید به نمایش می گذارند اما قابلیت ذخیره آن ها وجود ندارد. دسته دوم آیفون های مجهز به مانیتور رنگی هستند که تصاویر را نشان می دهند ولی توانایی ضبط آن ها را ندارند. دسته سوم که جدیدترین آیفون های تصویری هستند به دلیل دارا بودن کارت حافظه علاوه بر نمایش تصاویر، قابلیت ذخیره آن ها، ضبط صدا و ارسال عکس و هشدار به گوشی هوشمند کاربران را دارند.

یکی از معایب آیفون تصویری Arlo عدم ضبط فیلم است. یعنی این آیفون نمی تواند همزمان که تصویر را به نمایش می گذارد نیز آن را ضبط کند.

آیفون تصویری Arlo از یک اپلیکیشن با عنوان آرلو بهره می برد که این اپلیکیشن از ابتدای نصب تا انتهای آن را برای کاربران به نمایش می گذارد. قابل ذکر است، نصب این محصول امنیتی بسیار ساده و آسان بوده و از تنظیمات اولیه آسانی بهره می برد.

برای نصب و تنظیمات اپلیکیشن Arlo مراحل زیر را انجام دهید:

ابتدا اپلیکیشن Arlo را نصب کنید و یک حساب کاربری برای خودتان ایجاد کنید.

برق را قطع کرده و پاور کیت (آداپتوری که آیفون تصویری بیرون از خانه را به داخل خانه متصل می کند) را نصب کنید.

آرلو

در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد نصب این آیفون تصویری در خانه هوشمند خود، حتما با یک متخصص برق مشورت کنید.

شایان ذکر است، نصب و راه اندازی آیفون تصویری و پاور کیت 20 دقیقه طول می کشد؛ همانطور که در مطالب فوق ذکر شد این محصول کاربردی Arlo از نصبی آسان بهره می برد و رضایت کاربران خود را در نظر دارد.

از مشخصات ظاهری  این آیفون تصویری به 5 اینچی بودن ارتفاع آن می توان اشاره کرد؛ همچنین از طراحی و ظاهری زیبا و منحصر به فرد بهره می برد و تکمیل کننده هر درب خانه ای است. طراحی مقاومی که در برابر باد و آب دارد باعث می شود آسیبی به آیفون تصویری نرسد و در طی سال ها برای کاربران کارایی داشته باشد.

تماس تصویری

کاربران می توانند در صورت تمایل هشدارهای این آیفون تصویری را خاموش کنند و در زمان استراحت مزاحمتی نداشته باشند.

با وجود این آیفون تصویری کاربران توانایی انجام بسیاری از کارها را ندارند و فقط می توانند حرکات شخص پشت درب را شناسایی و هشدارهایی را دریافت کنند در صورتی که آیفون تصویری های هوشمند امروزه از کارایی های بی نظیری بهره می برند. گفتنی است، این آیفون با توجه به قیمتی که دارد امکانات بسیار خوبی را ارائه می دهد.

زاویه دید

چرخش 180 درجه ای آیفون تصویری هوشمند Arlo به کاربران این امکان را می دهد تا هر منطقه ای را که می خواهند با حرکت دوربین مشاهده کنند.

این آیفون تصویری هوشمند، قابلیت ارسال هشدار و تماس ها را به گوشی هوشمند کاربران دارد و کاربران می توانند به تماس های ویدیوئی خود پاسخ بدهند.

از دیگر ویژگی های این آیفون می توان به دید در شب، قابلیت زوم در تماس های تصویری، حالت خاموش برای غیر فعال کردن اعلان ها و غیره اشاره کرد.

آیفون تصویری هوشمند Arlo از اوایل ماه آوریل با قیمت 289 دلار در بازار لوازم خانگی در دسترس کاربران قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟