تلویزیون هوشمند Realme
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون هوشمند Realme با قابلیت های ویژه

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون هوشمند Realme با قابلیت های ویژه و جالب رونمایی شد و در آینده ای نه ...

مهتاب جهاندار | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون هوشمند Realme با قابلیت های ویژه و جالب رونمایی شد و در آینده ای نه چندان دور روانه بازار می شود.

ریلمی (Realme) را می توان یکی از برندهای مطرح تولیدکننده گوشی هوشمند چینی دانست که در واقع زیرمجموعه شرکت بزرگ تر  اوپو قرار می گیرد. این کمپانی تاکنون اسمارتفون های قابل توجهی را معرفی و در بازار عرضه کرده است و حالا در تلاش برای ورود به بازار تلویزیون و معرفی تلویزیون هوشمند Realme به بازار کشورهای هند و چین است.

براساس گزارش منتشر شده، شرکت ریلمی قرار بود که در ماه فوریه از نخستین تلویزیون هوشمند خود برای ورود به بازار هند در کنگره جهانی موبایل (MWC) رونمایی کند اما این اتفاق به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا لغو شد. با این حال، مدیر بخش هند این شرکت اعلام کرد تلویزیون هوشمند Realme در سه ماهه دوم سال جاری روانه بازار می‌شود.

اگرچه هنوز تاریخ دقیقی برای رونمایی از آن موجود نیست، اما به نظر می‌رسد که این تلویزیون هوشمند علی رغم شیوع کرونا به زودی رونمایی شود زیرا برخی از ویژگی های جذاب آن نظیر کنترل از راه دور تلویزیون توسط وب‌سایت Bluetooth SIG تایید شده است.این کنترل از راه دور حالت اسپورت RTRC1 است و از بلوتوث 5.0 پشتیبانی می‌کند. اطلاعات منتشر شده در این وب‌سایت به مشخصات و لوازم جانبی این تلویزیون هوشمند اشاره ای نمی‌کند و حتی مشخص نیست که این کنترل برای تلویزیون هوشمند است یا خیر؟

همچنین اطلاعات دقیقی از تلویزیون هوشمند Realme در دسترس نیست اما گواهینامه آن از طرف اداره استاندارد هند صادر شده است. این تلویزیون در ابعاد 43 و 55 اینچی بوده و از نمایشگر QLED بهره خواهد برد. علاقه مندان برای اطلاع از جزییات بیشتر و البته قیمت این سری از محصولات Realme باید تا رونمایی کامل منتظر بمانند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟