بهترین مایکروویوهای 2020
اخبار لوازم خانگی

بهترین مایکروویوهای 2020 موجود در بازار کدامند؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بهترین مایکروویوهای 2020 در بازار لوازم خانگی از امکانات خاصی برخوردار ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بهترین مایکروویوهای 2020 در بازار لوازم خانگی از امکانات خاصی برخوردار هستند و به عنوان یکی از مهم ترین و پرمصرف ترین دستگاه های موجود در آشپزخانه شناخته شده اند که تقریبا در هر خانه ای یکی از آن ها پیدا می شود. در بسیاری از منازل افراد به دلیل کمبود زمان نیاز به دستگاه هایی دارند که در سریع ترین زمان غذای آن ها را گرم کند، مایکروویو یکی از این دستگاه های پرمصرف به شمار می رود.

استقبال کاربران و مشتریان از مایکروویو باعث پیشرفت روز افزون این دستگاه و اضافه شدن قابلیت های متنوع در نسخه های جدید آن شده است. گرم کردن سریع غذاها و یخ زدایی مواد غذایی کمترین نیازی است که مایکروویوها برطرف می کنند و بهترین مایکروویوهای 2020 از قابلیت هایی مانند قابلیت پخت انواع کیک و شیرینی، پخت انواع غذاها، سرخ کردن، بخارپز کردن، گریل کردن غذاها و بسیاری از قابلیت های جالب را دارند که رضایت مشتریان و کاربران خود را به خاطر استفاده از این دستگاه کاربردی جلب می کنند.

امروزه با توجه به سایز، قدرت، رنگ و کارکرد مایکروویوها، گزینه های زیادی برای انتخاب بهترین مایکروویوهای موجود در بازار لوازم خانگی وجود دارد. حتی مایکروویوهای هوشمندی که می توانند به خانه هوشمند شما افزوده شوند از جمله مایکروویوهای هوشمند می توان به مایکروویو آمازون Basics و مایکروویو GE Smart Countertop اشاره کرد که با دستورات صوتی الکسا کار می کنند.

در ادامه این بخش به بررسی و معرفی بهترین مایکروویوهای 2020 پرداخته شده که انتخاب را برای خرید کاربران آسان می کند.  به طور کلی مایکروویوها از لحاظ ظاهری شامل توکار و رومیزی هستند؛ اما از نظر قابلیت ها و امکانات انواع مختلفی از آن ها روانه بازار شده اند.

مایکروویو Farberware  مدل FMO16AHTPLB

این مایکروویو با ابعاد 1.6 فوت مکعب و توان مایکروویو با 1100 وات بهترین عملکرد را به کاربران خود ارائه می دهد. اندازه ی 1.6 فوت مکعب این مایکروویو به اندازه کافی برای انواع غذا و ظروف بزرگ است.

عملکردهای ویژه ی این محصول شامل درست کردن پفیلا، گرم کردن غذا، پخت پیتزا، گوشت، ماهی، سبزیجات تازه، یخ زدایی مواد غذایی و سبزیجات منجمد می شود. همچنین سیب زمینی را به اندازه 11.76 اونس به اندازه ی کافی می پزد. تنها عیب این مدل عدم وجود عملکردی مانند گرم کردن نوشیدنی قهوه یا جوشاندن آب برای چایی است.

این مایکروویو با قیمت 148 دلار جزو مقرون به صرفه ترین مایکروویوها نیست اما یک گزینه ی عالی با توجه به سایز، قدرت و هوشمندی برای خرید است.

مایکروویو Oster مدل OGCMDM11S2-10

اگر به دنبال مایکروویو با قیمتی مناسب و عملکرد، حجم و قدرت بالا می گردید، این مدل از مایکروویو اوستر 2.0 فوت مکعب خرید بسیار خوبی را برای شما به ارمغان می آورد. با 1000 وات قدرت، می تواند سیب زمینی های بزرگ را به طور یکسان بپزد. این مدل در حالت درست کردن پفیلا عملکرد خوبی را ارائه می دهد و می تواند بهترین مدل از یک مایکروویو مقرون به صرفه با قیمت 90 دلار و با امکانات خوب باشد.

همچنین شامل یک عملکرد است که می تواند آب را تا 200 درجه فارنهایت گرم کند و به صورت ساده و منحصر به فرد طراحی شده است.

مایکروویو NN-SN946W پاناسونیک

از مشخصات فنی این مایکروویو می توان به توان 1.250 واتی و حجم 2.2 فوت مکعب آن اشاره کرد. این مدل بزرگ ترین و قدرتمندترین مدل در معرفی بهترین مایکروویوهای 2020 است که سیب زمینی و مواد غدایی یخ زده را به خوبی پخته و در اختیار کاربران قرار می دهد. کاربران در درست کردن پفیلا نهایت دقت را به کار ببرند زیرا این محصول با توجه به قدرتی که دارد می تواند باعث سوختن بسیاری از دانه های ذرت شود.

اگر به دنبال محصولی هستید که انواع پخت و پز مانند پخت لازانیا، جوشاندن آب و غیره را به خوبی انجام دهید؛ می توانید به این مایکروویو پاناسونیک اعتماد کنید زیرا با توجه به قدرتی که دارد از عهده این کار برمی آید.

مایکروویو Magic Chef

این مایکروویو نسبت به دیگر مایکروویوهای این لیست از ابعاد کوچک تری بهره می برد ولی با توان 1000 واتی که دارد؛ عملکردی فوق العاده ای در اختیار کاربران خود می گذارد. کاربران در مدت زمان کم می توانند تمام پخت و پز خود را با این دستگاه کوچک ولی کاربردی انجام دهند.

یکی از ویژگی های این محصول جاگیر نبودن آن در فضای آشپزخانه است که برای آشپزخانه های کوچک بسیار کاربرد دارد و با قیمت 60 دلار در دسترس کاربران قرار می گیرد.

قابلیت های جالب مایکروویوها

افراد برای پخت سبزیجات می توانند از مایکروویو به جای قابلمه استفاده کنند که زیاد وقت گیر نیست. کافیست فقط سبزیجات را به صورت یک لایه داخل یک بشقاب گذاشته و روی آن را با پلاستیک بپوشانید و حرارت دستگاه را روی مقدار بالا قرار داده و آن را روشن کنید.

زمان لازم برای پخت انواع سبزیجات متفاوت است؛ سبزیجاتی که تردتر هستند معمولا 30 ثانیه الی یک دقیقه به راحتی پخته می شوند.

از دیگر قابلیت های جالب مایکروویو برشته کردن آجیل و تنقلات است. کافیست تنقلات و آجیل خود را درون ظرفی ریخته و آن را داخل مایکروویو قرار دهید؛ زمان لازم برای برشته کردن آجیل و تنقلات 4-5 دقیقه است.

برای گرفتن آب مرکبات مانند لیمو، پرتقال و نارنج قبل از انجام عملیات آبگیری 15-25 ثانیه مرکبات را داخل مایکروویو قرار دهید و سپس می توانید به صورت کامل آب مرکبات را بگیرید.

از دیگر قابلیت های جالب توجه مایکروویو می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

برشته کردن سیر

گرم کردن لوازم آرایشی

نرم کردن عسل

ضدعفونی کردن تخته گوشت یا سبزی

ضذعفونی کردن اسکاچ و رفع بوی بد آن

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟