دکوراسیون منزل

از دکور دیوار پشت تلویزیون غافل نشوید!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یکی از اجزای اصلی هر خانه ای طرح روی دیوار های آن است اینکه شما در کدام بخش ...

نهال وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یکی از اجزای اصلی هر خانه ای طرح روی دیوار های آن است اینکه شما در کدام بخش چه وسیله ای را قرار دهید و برای چه منظوری آن قسمت را انتخاب کنید همه بستگی به طراحی دیوار و دیزاین روی آن دارد. یکی از بخش هایی که بسیار حائز اهمیت دکور دیوار پشت تلویزیون است.

برای اینکه دکور دیوار پشت تلویزیون با بقیه بخش های محیط همخوانی داشته باشد اول باید به این موضوع توجه کنید که خانه یا محیط کار شما از چه دیزاینی پیروی می کند؟! ایا طراحی داخلی شما مدرن یا سنتی است؟! همچنین برای داشتن یک طرح زیبا باید انتخاب خود را بین اجزای چوبی یا سرامیکی بدانید البته ترکیب این دو با هم نیز امکان پذیر است.

یکی از طرح هایی که تقریبا با هر نوع دیزاینی هماهنگ دارد، سرامیک به رنگ کرم با هاله هایی از قهوه ای که شبیه یک طرح کاراملی است. شما می توانید دکور دیوار پشت تلویزیون را  این نوع از سرامیک انتخاب کرده و با یک ردیف از تیکه هایی طلایی رنگ آن را دیزاین کنید. برای انتخاب میز تلویزیون مناسب هم می توانید رنگ سفید را با این سرامیک کاراملی ترکیب کنید و روی میز یک گلدان متوسط با گل های قرمز قرار دهید طوری که جلوی دید تلویزیون را نگیرد.

دکور دیوار پشت تلویزیون

اگر طرح های شلوغ را نمی پسندید بهترین انتخاب برای شما رنگ سفید است. به این صورت که یک دیوار سفید را انتخاب کرده و دور قسمتی که تلویزیون روی آن قرار دارد را با لامپ های دور دیوار تزئین  و یک میز دیواری برای زیر آن انتخاب کنید.

دکور دیوار پشت تلویزیون

اگر هم طرفدار طرح های شلوغ هستید ولی فضای کافی ندارید بهترین طرح استفاده از کاغذ دیواری هایی با طراحی آجرنما یا سنگ نما است. به طوری که تلویزیون را در وسط دیوار انتخابیتان نصب کرده سپس یک میز شیشه ای باریک با طرح های برجسته زیر آن قرار دهید. هم چنین برای تکمیل زیبایی این بخش می توانید از یک درختچه کوچک در گلدان در کنار این دیوار و میز استفاده کنید.

دکور دیوار پشت تلویزیون

طرح های گلدار مانند ترکیب رنگ زمینه ای سفید و طرح هایی نقره ای و براق روی دیوار هم برای انواعی از خانه ها که دیوار هایی عمیق دارند پیشنهاد می شود. میز تلویزیونی که برای این دکور در نظر دارید بهتر است سفید و با حاشیه هایی نقره ای باشد تا در انعکاس هر چیزی که در رو به روی آن قرار دهید خودشان را به علت ویژگی آینه ای بودن  با همان رنگ ترکیب کنند. روی میز چند شمع قرمز، یک گلدان کوچک کاکتوس و یا چند مجسمه به رنگ های جیغ قرار دهید.

دکور دیوار پشت تلویزیون

اگر برای اتاق خواب دنبال یک ایده ی زیبا و مدرن برای دکور دیوار پشت تلویزیون هستید بنا به رنگ کلی اتاقتان یک رنگ زمینه در نظر بگیرید و با آن یک ترکیب عالی پیدا کنید. به طور مثال اگر مجموع رنگ هایی که در اتاق استفاده کردید کرم کاراملی، برای انتخاب دکور تلویزیون رنگ سفید را در نظر بگیرید اما یک کاغذ دیواری سفیدی که کمی طراحی برجسته روی آن باشد. رنگ میز هم همان کرم انتخاب کنید و نور داخل اتاقتان ترکیبی از نور زرد و سفید باشد تا حس گرمای اتاق حفظ شود. روی این میز را می توانید با چند تابلوی کوچک عکس های خانوادگی یا جاشمعی های پایه دار تزئین کنید.

دکور دیوار پشت تلویزیون

اگر طرح های چوبی تیره رنگ را می پسندید، دیوار عقب را سفید ساده انتخاب کنید و از یک مجموعه کامل چوبی که شامل کشو ها و جای تلویزیون و همچنین جای دستگاه های بازی و … را دارد انتخاب کنید که در راس آن تلویزیون خود را نصب کنید با داشتن این مجموعه دیگر نیازی به یک میز تلویزیون جدا نیست.

دکور دیوار پشت تلویزیون

برای طرح های چوبی رنگ روشن، پیشنهاد می شود از دو رنگ مانند رنگ سفید و قهوه ای که ترکیب خوبی برای قاب تلویزیون استفاده کنید و همچنین روی آن را با یک گلدان سرامیکی و گل هایی به رنگ سبز دیزاین ان را تکمیل ودکورکنید. هم چنین می توانید بخش بالای این قاب را برای گذاشتن انواع مجسمه های دکوری یا تابلو های کوچک انتخاب کرده و یا از آن به عنوان یک کتاب خانه کوچک خانگی، البته با کتاب هایی که حجم کمی دارند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟