طراحی ناخن
خانم ها بخوانند!

طراحی ناخن با چند روش ساده و جالب!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، هر خانمی برای تکمیل ظاهر خود و زیبایی بیشتر آن باید به همه ی جزئیات توجه ...

نهال وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، هر خانمی برای تکمیل ظاهر خود و زیبایی بیشتر آن باید به همه ی جزئیات توجه کند. یکی از این جزئیات ناخن های مرتب و زیباست که با کمی رسیدگی و تقویت آن می توانید بدون کاشت ناخن یا انواع ناخن های مصنوعی دست هایی زیبا داشته باشید. برای این منظور می توانید انواع مختلفی از طراحی ناخن و روش های آن را امتحان کنید.

اکثر خانم ها پیرو یک تفکر نادرست هستند و آن هم مسئله ی طراحی ناخن روی کاشت است زیرا بانوان عزیز فکر می کنند برای یک طراحی زیبا حتما باید ناخن هایشان بسیار بلند و یا کاشته شده باشد که این یک تعبیر اشتباه است زیرا با ناخن های کوتاه و یا طبیعی خودتان هم می توانید زیبا ترین طرح ها را روی دست هایتان داشته باشید.

مانیکور ناخن یکی از اقدامات مهم برای سلامت ناخن ها و زیبا تر شدن ان است. برای اینکه ناخن های طبیعی شما رشد بهتر و سریع تری داشته باشد مصرف ویتامین  ای، ب، آ، سی، کلسیم، بیوتین، زینک را فراموش نکنید این ویتامین ها برای ناخن و همچنین مو ضروری اند و مصرف آن ها به سلامت ناخن های شما کمک بسیاری خواهد کرد. هر چند وقت یک بار لاک روی ناخنتان را پاک کرده تا هوا به ناخن هایتان برسد تا از ایجاد قارچ های روی ناخن هم جلوگیری کرده باشید.

نکته مهم دیگر در طراحی ناخن استفاده از زیورآلاتی مانند انگشتر یا دستبند های زیبا و همچنین فرم انگشت های شما است. این که فرم ناخنتان را چگونه سوهان بکشید بستگی به مدل انگشتانتان دارد.

اگر انگشتانی بلند دارید بهترین فرم ناخن برای شما مدل مربعی و یا سر گرد است و بلعکس اگر انگشتان کوتاهی دارید ناخن هایی با نوک تیز و یا مربعی بلند نیز می تواند مناسب باشد.

اگر به دنبال طرح های دخترانه و تینیج هستید حتما از رنگ های صورتی و یا زرد استفاده کنید به طور مثال همه ناخن ها را لاک صورتی و یک انگشت را با رنگ نقره ای براق شاین کنید تا زیبایی بیشتری در طرح ناخنتان دیده شود. همچنین استفاده از شخصیت های دیزنی هم یکی از طرح های پر طرفدار ناخن است.

طراحی ناخن

طراحی ناخن

اما اگر به دنبال طرح هایی شیک تر هستید می توانید از رنگ های قرمز و یا طرح های نگین دار برای ناخن خود استفاده کنید. این رنگ ها بسیار شیک هستند و معمولا با هر نوع لباس و میکاپی ست می شوند و برای هر سنی مناسب اند.

طراحی ناخن قرمز

برای طرفدار های  طرح های رنگی پیشنهاد می کنیم که ابتدا سه یا چهار عدد لاکی که رنگ مورد علاقه خودشان است را انتخاب سپس دور انگشتانشان را چسب های مخصوص یا چسب بی رنگ زده و بعد یک ظرف را تا امکان پر از اب و لاک ها را قطره ای روی هم بریزید سپس با یک جسم نوک تیز طرح مورد نظرتان را ایجاد و ناخنتان را در ان فرو کنید و بعد از اینکه لاک خشک شد روی ان برق ناخن زده و چسب دور انگشتتان را جدا کنید.

اگر جزو افرادی که کاشت ناخن انجام می دهید طرح هایی که در سال 2020 به عنوان ترند ناخن معرفی شده اند مدل های هلوگرامی، طراحی های روسی، طرح های پلنگی و طرح های نگین دار و… است. اکثر این طرح ها روی ناخن های بلند ظاهر می شوند اما ایده هایی برای ناخن های کوتاه هم وجود دارد به عنوان مثال کاشت روسی جزو آن دسته از کاشت هایی است که هم روی ناخن بلند و هم روی ناخن های کوتاه جلوه زیبایی دارد این کاشت به صورتی است که حتی بدون ایجاد طرح هم بسیار زیبا است.

طراحی ناخن

طراحی ناخن روسی

 سلامت ناخن های کاشته اهمیت دارد و زمانی که قصد ریمو آن را دارید بهتر است با استفاده از استون خالص حدود چند دقیقه روی آن ها  را بپوشانید تا نرم شود و سپس به کمک سوهان برقی ان ها را  جدا کنید و در حین این کار مراقب باشید تا به ناخن های اصلی خود اسیب وارد نکنید. اما این کار را توسط فردی که تخصص ناخن و کاشت را  دارد انجام دهید تا با کمترین آسیب  به ناخن، آن ها را جدا کنید.

در ادامه چند طراحی زیبا از ناخن گردآوری شده است:

طراحی ناخن

طراحی ناخن

طراحی ناخن

طراحی ناخن

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟