یخچال های فرنچ دور پاناسونیک
اخبار لوازم خانگی

یخچال های فرنچ دور پاناسونیک روانه بازار می شوند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یخچال های فرنچ دور پاناسونیک در دو مدل جدید به مجموعه یخچال های این برند ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یخچال های فرنچ دور پاناسونیک در دو مدل جدید به مجموعه یخچال های این برند ژاپنی افزوده می شوند. این دو مدل شامل یخچال فرنچ دور مدل NR-CY55CGKAU به رنگ مشکی براق و مدل NR-CY55CPSAU به رنگ استیل عرضه شده اند.

از ویژگی های این یخچال های فرنچ دور پاناسونیک می توان به ظرفیت 551 لیتر، کنترل بهداشت و صرفه جویی در مصرف انرژی اشاره کرد.

یخچال های فرنچ دور معمولا از سه یا چهار درب ساخته می شوند و فضای خنک کننده یخچال در قسمت بالا و فریزر در قسمت پایین به صورت کشویی قرار دارند. این نوع از یخچال برای آشپزخانه های بزرگ مناسب بوده و به طور خاص و سفارشی طراحی و ساخته شده است.

فناوری Prime Fresh+ freezing در فریزر پاناسونیک انجماد بهتری را برای مواد غذایی در دمای منفی 3 درجه سانتی گراد ارائه می دهد و این عملکرد باعث می شود مواد مغذی و طعم موادغذایی حفظ شوند. این فناوری مواد غذایی اعم از گوشت، مرغ و غیره را به صورت نرم منجمد می کند و به کاربران این امکان را می دهد؛ هنگام برش مواد غذایی به مشکل نخورند و به راحتی آشپزی کنند.

هر دو مدل یخچال های فرنچ دور پاناسونیک از دو فیلتر ضد باکتری و Ag Clean بهره می برند که یکی برای فضای یخچال اصلی و دیگری برای محفظه ی Prime Fresh مورد استفاده قرار می گیرند. از ویژگی های این فیلترها می توان به از بین بردن 99 درصد باکتری ها جهت گردش هوای پاک درون یخچال اشاره کرد.

یخچال فرنچ دور

یخچال های فرنچ دور حجم ذخیره سازی بیشتری نسبت به سایر یخچال ها دارند و طوری طراحی شده اند که فضای زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهند.

این یخچال ها به شکلی ساخته شده اند که دسترسی به مواد غذایی درون یخچال بسیار ساده و راحت است و حتی بچه ها می توانند به یخچال دسترسی داشته.

همچنین از دیگر ویژگی های یخچال فرنچ دور پاناسونیک مدل NR-CY55CGKAU می توان به لامپ های ال ای دی آبی رنگ در محفظه ی Prime Fresh نام برد که باعث افزایش کارایی فیلتر می شود.

با توجه به ویژگی کاهش مصرف انرژی؛ در این مدل از یخچال های فرنچ دور چهار سنسور Econavi وجود دارد که الگوهای استفاده از یخچال را رصد می کند و به طور خودکار عملکرد خنک کننده خود را با توجه به شرایط موجود بهینه می کند تا به کاهش مصرف انرژی کمک کند.

از دیگر ویژگی های کلیدی این یخچال های فرنچ دور می توان به روشنایی ال ای دی در هر دو طرف یخچال اشاره کرد. همچنین این یخچال های فرنچ دور دارای قفسه های قابل تنظیم ارتفاع جهت ذخیره سازی کارآمد فضا هستند. این ذخیره سازی کارآمد فضا از یک فناوری خنک کننده بی نظیر بهره می برد.

همچنین قفسه های شیشه ای که ظرفیت بالایی در برابر بارهای سنگین دارند و حداکثر این بارها می توانند تا 150 کیلوگرم وزن داشته باشند که شیشه ها در برابر این حجم از سنگینی بار مقاوم هستند.

یخچال پاناسونیک

مسئول بازاریابی محصولات و لوازم خانگی کوچک پاناسونیک در استرالیا اظهار کرد: مدل های جدید یخچال فریزر فرنچ دور از طراحی داخلی مدرن و پیشرفته ای بهره می برند و در ساخت آن ها از فناوری های نوین استفاده شده است.

این یخچال فریزرها به افراد خانواده موادغذایی تازه ای را ارائه می دهند؛ سازندگان لوازم خانگی پاناسونیک می دانند که امروزه افراد زندگی پر مشغله ای را دارند و به دنبال ساده ترین شیوه زندگی می گردند. به همین دلیل هنگام آشپزی به سادگی می توانند از گوشت های منجمدی که نرم هستند استفاده کنند که این قابلیت را در محفظه ی Prime Fresh یخچال های فرنچ دور پاناسونیک می توان یافت و همچنین مواد غذایی هنگام قرارگیری در یخچال فرنچ دور پاناسونیک تا 7 روز از طعم، تازگی و مواد مغذی برخوردار هستند.

همین ویژگی های ساده و دوست داشتنی باعث می شود تا یخچال های پاناسونیک طرفداران، کاربران و مشتریان زیادی را به سوی خود جذب کنند و همچنین امکانات منحصر به فردی را در اختیار کاربران خود بگذارند.

هم اکنون یخچال های فرنچ دور پاناسونیک در دو مدل NR-CY55CGKAU و NR-CY55CPSAU به ترتیب با قیمت 2.299 دلار و 2.199 دلار روانه بازار لوازم خانگی می شوند و در دسترس کاربران و مشتریان خود قرار می گیرند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟