اخبار لوازم خانگی

بهترین پارچ های تصفیه آب 2020/چگونه آب‌آشامیدنی را تصفیه‌کنیم؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بهترین پارچ های تصفیه آب جهت سالم سازی آب های لوله کشی و تصفیه شهری استفاده ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بهترین پارچ های تصفیه آب جهت سالم سازی آب های لوله کشی و تصفیه شهری استفاده می شوند. نوشیدن آب سالم یکی از مهم ترین معیارهای زندگی سالم برای سلامتی انسان است. خرید پارچ تصفیه آب نسبت به سایر روش های تصفیه بسیار مقرون به صرفه بوده و با تهیه آن چندین سال از بابت سالم بودن آب مصرفی تان آسوده خاطر خواهید شد.

افرادی که به سلامت آب آشامیدنی محل زندگی خود تردید دارند، می توانند پارچ های فیلتردار مخصوص تصفیه آب تهیه کنند. در ادامه این مطلب به معرفی بهترین پارچ های تصفیه آب 2020 پرداخته شده است.

پارچ های تصفیه آب یک روش سریع و آسان جهت بهبود کیفیت و طعم آب آشامیدنی افراد است. برای استفاده از این وسیله فقط کافیست، کاربران پارچ را با آب شیر پر کنند و همزمان آب از درون فیلتر و مخزن اصلی عبور می کند. برای خنک شدن آب فقط کافیست همان پارچ فیلتر دار یا تصفیه آب را در یخچال قرار دهید.

بعضی از پارچ ها برای تصفیه کردن آب به 30 ثانیه زمان احتیاج دارند اما برخی دیگر چند دقیقه ای طول می کشد تا عمل تصفیه کردن آب آشامیدنی را انجام دهند.

پارچ تصفیه آب ZeroWater ZP-010

ZeroWater ZP-010

این پارچ تصفیه آب دارای یک مخزن بزرگ است که می تواند 10 عدد لیوان را پر از آب کند. از دیگر اقلام همراه آن می توان به دو فیلتر جایگزین آن اشاره کرد.

قیمت: 35 دلار

پارچ تصفیه آب Pur PPT700W Basic

Pur PPT700W Basic

این پارچ یکی از پارچ های مقرون به صرفه محسوب می شود. با توجه به جمع و جور بودن حجم آن به راحتی در یخچال جای می گیرد. همچنین تا 7 لیوان آب ظرفیت دارند. فیلترهای تعبیه شده در این پارچ تصفیه آب تا دو ماه دوام دارند اما قیمت فیلترهای جایگزینی 7 دلار است.

قیمت: 17 دلار

پارچ تصفیه آب Seychelle pH20

Seychelle pH20

یکی از ویژگی های قابل توجه این پارچ تصفیه آب استفاده از دو فیلتر به صورت همزمان است و تهیه دو فیلتر جایگزینی 50 دلار قیمت دارد.

قیمت: 70 دلار

پارچ تصفیه آب Invigorated Water pH Vitality

Invigorated Water pH Vitality

این پارچ تنها مدل غیر پلاستیکی بوده و بدنه این پارچ از جنس استیل ضد زنگ و دسته ی آن از جنس چوب ساخته شده است. همچنین از ظرفیت 8 لیتری بهره می برد. این پارچ به جای فیلتر استاندارد دارای کیسه ی فیلتر منحصر به فردی بوده که از توپ های ریز تشکیل شده و جهت از بین بردن ناخالصی ها و افزایش pH و مواد معدنی طراحی شده است. همچنین یک کیسه فیلتر 18 دلار قیمت دارد.

قیمت: 53 دلار

اگر قصد خرید پارچ های تصفیه آب را دارید، به نکات زیر توجه نمایید:

هنگام خرید پارچ تصفیه آب حتما از استاندارد بودن پارچ و فیلتر آن مطمئن شوید.

تصفیه کردن آب به وسیله این نوع پارچ ها موجب می شود که سماور و کتری رسوب نگیرند.

توجه کنید که پارچ تصفیه آب را از نور مستقیم خورشید دور نگه دارید، زیرا نور خورشید باعث به وجود آمدن اختلالاتی در کارکرد فیلتر می شود.

فیلتر و پارچ آب را پس از هر 4 یا 5 بار استفاده بشویید.

سعی کنید آب تصفیه شده این پارچ ها را تا دو روز مصرف کنید و اگر قصد نگهداری آن ها را دارید؛ درون یک بطری شیشه ای بریزید و در یخچال قرار دهید.

اگر پارچ تصفیه آب نو تهیه کرده اید ابتدا دوبار درون آن آب پر کنید و آن آب را دور بریزید و از آب بار سوم به بعد استفاده نمایید.

اگر قصد تهیه غذای خاصی را دارید برای حفظ طعم و بوی آن بهتر است از آب تصفیه شده در غذایتان استفاده کنید؛ این موضوع در مورد طعم چای و قهوه نیز صدق می کند.

این فیلترهای موجود در پارچ ها جلوی ورود املاح سخت را به داخل آب را می گیرند اما تاثیر چندانی در حذف آلودگی های شیمیایی و میکروبی آب ندارند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟