پرطرفدارترین عطرهای زنانه
خانم ها بخوانند!

پرطرفدارترین عطرهای زنانه کدامند؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مانند هر محصول دیگری هر ساله یک سری از برند ها یا محصولاتشان ترند می شوند ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مانند هر محصول دیگری هر ساله یک سری از برند ها یا محصولاتشان ترند می شوند اما یکی از این ترند های همیشگی و مهم استفاده از عطر های ماندگار و خوش بو است. برای ماندگاری در ذهن ها داشتن یک عطر مخصوص خودتان از نکاتی مهم است. هر خانمی باید با توجه به سلیقه و نوع شخصیتی خود یک عطر مناسبی را برای خود انتخاب کند. برای این که این تصمیم گیری ساده تر شود استفاده از پرطرفدارترین عطرهای زنانه می تواند کمک بسیاری در این انتخاب ها کند. برای استفاده یک عطر مناسب باید بدانید طرفدار چه نوع رایحه هایی هستید.

پرطرفدارترین عطرهای زنانه معمولا با توجه به زمان ماندگاری و میزان خالص بودن ان ها انتخاب می شوند البته ظاهر و بسته بندی خود عطر هم تاثیر زیادی در این مسئله دارد. این که کدام عطر مناسب است، یک مسئله بسیار سلیقه ای است و هر فردی برای این تصمیم گیری می تواند ازادانه عمل کند.

دسته بندی عطرها

معمولا عطر ها را به دسته های گوناگونی تقسیم بندی می کنند تا انتخاب یک عطر از بین هزاران رایحه اسان تر و قابل دسترس تر باشد. از انواع عطر ها می توان به :

عطر های سرد، میوه ای، گل، خوراکی، شرقی و… اشاره کرد که هر کدام از این عطر ها برای یک مشام خوش بو به نظر می رسد اما معمولا عطر های شیرین طرفدار های بیشتری نسبت به بقیه موارد بالا دارد و همه پسند تر است.

در ادامه این بخش از خانم ها بخوانند به معرفی پرطرفدارترین عطرهای زنانه پرداخته شده است که معمولا جزو پرطرفدار ترین ها هستند و شامل برند های زیر می شود.

Coco mademoiselle

رایحه ی نت های اغازی این عطر از عصاره پرتقال، پرتقال ماندارین، شکوفه های درخت نارنج به مشام شما می رسد. به دلیل استفاده از این ترکیبات در دسته عطر های شیرین قرار می گیرد. در نت های میانی ان که شامل عصاره گل ابریشم و یاسمن و هم چنین گل رز ترکیب شده و رایحه ای گلی به مشام می رسد و سر اخر در نت پایانی ان ترکیبی از عصاره دانه های تونکا و گیاه پچولی،اپوپوناکس،وانیل و مشک ترکیب شده و رایحه ای شیرین اما کمی تند را القا می کند.

La vie est belle

این عطر از برند لانکوم ابتدا در سال های 2012 وارد بازار شد.ترکیب این عطر باعث ایجاد حس شیرین و گرم می شود و در ترکیبات ابتدایی ترین نت ان انگور و گلابی وجود دارد و در نت های میانی با ترکیبی از عصاره گل ها مانند زنبق، یاسمن و شکوفه های پرتقال به مشام می رسد و حس شادابی و بهاری را القا می کنند و در نهایت نت های پایانی ان از ترکیب عصاره نعنا، وانیل، پرالین و دانه تونکار به مشام می رسد که همان حس گرما را منتقل می کند. استفاده از این عطر در فصل های سرد سال پیشنهاد می شود و بسیار حال و هوای بهاری را به مشام بقیه منتقل می کند.

Bright crystal

اگر از رایحه هایی شیرین خنک استفاده می کنید این عطر از برند ورساچه را از دست ندهید. این عطر برگرفته از خوراکی و میوه است. در نت های اغازی ان بوی میوه هایی همچون یوزو، انار بوده و حس خنکی و طراوت را به دلیل وجود نت های دریایی منتقل می کند. در نت های میانی ان ترکیباتی گلی مانند گل مگنولیا، نیلوفر ابی و یک گل چینی وجود دارد و اما در نت های اخر رایحه مشک، چوب ماهون و عنبر که به کاهش استرس و ارامش اعصاب کمک بسیاری می کند. این عطر جزو دسته ای است که ماندگاری بسیاربالا و مناسب دارد و مخصوص خانم هایی است که در انتخاب عطر بسیار سخت پسند هستند.

Chance tender

عطر از برند شنل و مناسب چهار فصل سال است. در نت های اغازی ان متوجه بو هایی از میوه هایی مانند گریپ فروت می شوید و در گذشت لحظه ها در نت های میانی بوی گل هایی مانند یاسمن و سنبل به مشام شما می رسد در نت های پایانی هم شامل رایحه های گیاهان مشک، زنبق، کهربا، هم چنین سدر که برای ارامش  بسیار مناسب است به مشام می اید.

معمولا انتخاب اکثر مردم عطر هایی است که در هر چهار فصل بتوانند استفاده کنند و رایحه هایی که شیرین هستند اکثرا برای تمام فصل ها مناسب بوده و مقرون به صرفه تر است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟