خشک کن های ال جی
اخبار لوازم خانگی

خشک کن های ال جی در زمستان به روز می شوند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، خشک کن های ال جی در چهار مدل جدید در زمستان سال جاری عرضه خواهند شد. این ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، خشک کن های ال جی در چهار مدل جدید در زمستان سال جاری عرضه خواهند شد. این مجموعه ال جی از دو مدل 8 کیلو گرمی (DVH5-08W و DVH4-08W) و دو مدل 9 کیلو گرمی (DVH9-09B و DVH9-09W) برخوردار است.

خشک کن های ال جی در ظاهری منحصر به فرد طراحی شده اند. همه ی خشک کن های پمپ حرارتی ال جی دارای رتبه بندی انرژی 9 ستاره هستند.

یکی از مهم ترین قسمت های ماشین لباسشویی، عملخشک کردن آن است که امروزه این عمل در دستگاه های جداگانه ای انجام می شود. کار مهم خشک کن لباس، به حرکت در آوردن هوای گرم در میان البسه مرطوب در محدوده زمانی مشخص است.

یکی از کارکردهای جالب توجه این دستگاه این است که قبل از تمام شدن زمان مشخص شده، لباس ها را بدون حرارت خشک می کند. این عمل باعث جلوگیری از چروک شدن لباس ها می شود.

امروزه با پیشرفت علم، کنترل دما و رطوبت توسط حسگرهای تعبیه شده در دستگاه سنجیده می شود. از قابلیت این حسگرها می توان به اندازه گیری میزان رطوبت اشاره کرد، دقیقا به همان میزان که افراد به دستگاه دستور داده اند.

از مزیت های ماشین خشک کن لباس می توان به فرآیند خودکار خشک کردن، جلوگیری از درهم شدن و خاصیت ضد چروکی آن اشاره کرد.

در خشک کن های این غول فناوری کره ی جنوبی از کمپرسورهای اینورتر استفاده می شود که در کنترل موتور کمک می کنند و هنگام روشن کردن دستگاه خشک کن موجب ایجاد سر و صدا و لرزش کم در محیط خانه یا آشپزخانه می شود.

همچنین این دسته از لوازم خانگی ال جی از فناوری حسگر هوشمند بهره می برند که جهت کاهش بیش از حد خشک شدن البسه مورد استفاده قرار می گیرد.

شایان ذکر است؛ همه ی مدل های خشک کن ها دارای قابلیت تمیز کردن خودکار هستند.

تمامی خشک کن های لباس به طور یکسان کار می کنند و عملکرد یکسانی دارند. این دستگاه ها هوای گرم را به همه قسمت های البسه در حال چرخش می رسانند. خشک کن ها به دو نوع خشک کن الکتریکی و خشک کن گازی تقسیم می شوند که هر دو نوع آن ها به همین ترتیب کار می کنند.

همچنین کاربران می توانند بر کارکرد خشک کن ها نظارت داشته باشند.

این محصول ال جی قابلیت اتصال از راه دور را دارد و کاربران با استفاده از گوشی های هوشمند و نصب اپلیکیشن ThinQ می توانند دستگاه های هوشمند خانگی خود را از جمله خشک کن، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال فریزر و غیره را کنترل کنند.

گفتنی است، این محصول ال جی می تواند تکمیل کننده ی خانه هوشمند کاربران و مشتریان خود باشد و در انجام امور خانه به کاربران خود کمک کند.

مدیر ارشد بازاریابی لوازم خانگی ال جی اظهار کرد: کمپانی ال جی از پرداخت قبوض برق با مبلغ های بالا مطلع است مخصوصا در فصل سرد سال که مصرف کنندگان برق افزایش می یابد. این شرکت برای پیدا کردن راه حل هایی خلاقانه نهایت تلاش خود را می کند تا رضایت مشتریان و کاربران خود را جلب کند.

وی ادامه داد: خشک کن های پمپ حرارتی ال جی دارای رده بندی انرژی بسیار بالایی هستند و همراه با فناوری های هوشمند، عملکرد و راحتی خشک کردن بهینه را برای افراد خانواده ارائه می دهد.

قیمت مجموعه خشک کن های ال جی از 1.199 دلار تا 1.879 دلار شروع می شود و به زودی در دسترس کاربران و مشتریان در بازار لوازم خانگی قرار می گیرد.

امروزه در بازار لوازم خانگی ماشین خشک کن های برقی طرفداران زیادی دارند و از کیفیت بالایی نیز برخوردار هستند.

ماشین های خشک کن به طور کلی به 6 دسته تقسیم می شوند که می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

ماشین خشک کن کندانسوری

ماشین خشک کن با سیستم تهویه از جلو

ماشین خشک کن اتوماتیک با پمپ حرارتی

ماشین خشک کن دارای سیستم مکشی

ماشین خشک کن با سیستم متراکم شده

ماشین خشک کن اتوماتیک برقی

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟