دکوراسیون منزل

دکوراسیون آشپزخانه با چند ایده بسیار ساده!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یکی از نقص های اکثر خانه های مسکونی کمبود کابینت و کشو در آشپزخانه است. این ...

نهال وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یکی از نقص های اکثر خانه های مسکونی کمبود کابینت و کشو در آشپزخانه است. این موضوع سبب مشکلاتی در چیدمان آشپزخانه و ایجاد نظم به ظرف ها و بقیه اجزای آن شده. برای انتخاب دکوراسیون آشپزخانه باید همه وسایل ها را مرتب و با نظم در جای مخصوص خود قرار دهید.

دکوراسیون آشپزخانه بسیار راحت است و شما با کمی خلاقیت و استفاده از انواع وسایل می توانید یک آشپزخانه زیبا برای خود بسازید. اولین قدم برای این کار ترکیب رنگ های وسایلی است که در آشپزخانه شما قرار دارد.

خواندن این مطلب را از دست ندهید:
کابینت چطور پدید آمد؟/قیمت و تفاوت کابینت های چوبی و فلزی

یکی از ایده هایی که جلوه آشپزخانه ی شما را زیبا تر نشان می دهد استفاده از ظروف و یا ست های انواع وسایل است. معمولا مسئله ارزشمند درآشپزخانه موضوعاتی مانند نورگیر مناسب، تعداد کابینت و کشو زیاد، هم چنین فضای کافی برای چیدمان باقی اجزا است.در ادامه چند ایده برای زیبا تر دیده شدن دکوراسیون اشپزخانه به شما پیشنهاد می دهیم.

دکوراسیون آشپزخانه

یکی از مسائلی که به جلوه ی بیشتر آشپزخانه کمک می کند انتخاب رنگ مناسب برای کشو و کابینت است. شما می توانید با ترکیب رنگ کرم و قهوه ای روشن برای کشو و کابینت هایی به جنس سرامیک اصلی ترین دکور را انتخاب کنید.در تکمیل این کار شما می توانید از یخچال یا ماشین و بقیه وسایل برقی سیلور (نقره ای) استفاده کنید.

 

دکوراسیون آشپزخانه

برای انتخاب میز غذا خوری اگر فضای کافی در اختیار ندارید از اپن یا جزیره با قرار دادن چند صندلی سفید یا نقره ای دور آن استفاده کنید. اما اگر فضای کافی برای این کار را دارید بهترین انتخاب میز گرد و چند صندلی که طرح بالای آن شفاف یا شیشه ای است.اگر آشپزخانه ی شما فضای کافی برای ظروف را ندارد فقط با درست کردن یک پایه ی چوبی در بالای جزیره و نصب یک لوستر طرح بشقابی، هم فضایی برای ظروف و هم زیبایی بیشتر ایجاد کنید.

دکوراسیون آشپزخانه

برای رنگ لوستر ها بهترین انتخاب مشکی طلایی همراه با صندلی هایی بی رنگ است تا یک اشپزخانه شیک و شکیل داشته باشید.
اگر طرفدار رنگ سفید سرامیکی هستید از کابینت ها و کشو هایی با این طرح استفاده کنید و برای زیبایی دکور می توانید از لوستر های چند شاخه ای حبابی به رنگ طلایی و گاز و فر مشکی مات استفاده کنید. روی بعضی از قسمت های کابینت ها می توانید از برچسب هایی با طرح هایی دلخواه استفاده کنید.

دکوراسیون آشپزخانه

اگر به دنبال یک تغییر و زیبایی اساسی با کمترین هزینه برای اشپزخانه خود هستید باید قسمتی را برای این کار انتخاب کنید که تقریبا بیشترین بخش را به خود اختصاص داده مانند طرح روی کابینت و کشو یا هود، به طور کلی بخش هایی که بیشترجلب توجه می کنند. به طور مثال با روکش کابینت ها بخش عظیمی از دکور اشپزخانه شما تغییر می کند. با این کار می توانید تغییراتی اساسی در اشپزخانه ودکوراسیون ان ایجاد کنید.

دکوراسیون آشپزخانه

هم چنین اگر دنبال صندلی های مناسب هستید بهترین انتخاب صندلی های نرده ای به رنگ مشکی است. برای تزئین روی جزیره هم از یک گوی مشکی یا چند گلدان کوچک استفاده کنید اما روی جزیره با وسایل تزئینی شلوغ نکنید تا فضای کافی برای گذاشتن مواد خوراکی داشته باشید.

دکوراسیون آشپزخانه

اما اگر تم اصلی آشپزخانه شما رنگ مشکی است باید از لوازم سیلور(نقره ای) استفاده کنید و برای تزئین برخی از نقاط از گل های صورتی یا زرد بهره ببرید. هم چنین جزیره خود را با طرح سرامیکی انتخاب کنید و اگر کف آن قالیچه پهن می کنید با طرح روی جزیره ست کنید. طرح سفید مشکی نیز ترکیبی مرسوم است اما برای اشپزخانه طرحی مناسب نیست زیرا فضایی دلگیر را القا می کند اما اگر از نورگیر مناسبی برخوردارید از این طرح هم می توانید استفاده کنید.

دکوراسیون آشپزخانه

اگر دنبال طرح و ایده ی متفاوت هستید به شما پیشنهاد ترکیب رنگ قرمز با سفید را می دهیم. این ترکیب با رنگ نقره ای هم می تواند بسیار زیبا و متفاوت باشد. اگر هم به دنبال خنثی شدن این طرح هستید ترکیب سه رنگ مشکی، سفید، نقره ای همراه با قرمز کاملا مناسب است.نکته دیگر در زیبایی دکوراسیون اشپزخانه شلف است. این که چه وسایلی را روی شلف قرار دهید تا به زیبایی ان بیافزاید. اگر محیط اشپزخانه شما کوچک است باید از شلف های زیادی استفاده کنید. برای داخل کابینت هم می توانید از روش تقسیم بندی و استفاده از وسایلی که برای مرتب سازی ان است بهره ببرید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟