تغییر دکوراسیون منزل با بودجه کم
دکوراسیون منزل

تغییر دکوراسیون منزل با بودجه کم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مهم ترین مسئله در هر محیطی دکوراسیون داخلی و تزئینات ان است. این که بتوانید ...

نهال وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مهم ترین مسئله در هر محیطی دکوراسیون داخلی و تزئینات ان است. این که بتوانید یک دکوراسیون و دیزاین زیبا در خانه یا محل کارتان برای خود ایجاد کنید در روحیه هر فردی که وارد ان مکان می شود نیز تغییری مثبت ایجاد خواهد کرد و هم چنین انرژی شما برای انجام کارو یا فعالیت های روزمره نیز بیشتر می شود. اما همه می دانید که تغییر دکوراسیون هزینه هایی نیز در بر دارد ولی برای این کار لازم به پرداخت هزینه های فراوان برای خرید وسایل گران قیمت یا مشاوره از متخصصین این زمینه نیست بلکه با کمی ذوق و سلیقه و کوشش می توانید یک محیطی شاداب و زیبا به سلیقه خودتان ایجاد کنید. که ما در این مطلب چند ایده برای تغییر دکوراسیون منزل با بودجه کم به شما می دهیم.

در تغییر دکوراسیون منزل با بودجه کم باید یک سری از کار ها را خودتان انجام دهید تا در پرداخت دستمزد یا خرید برخی وسایل صرفه جویی کرده باشید. هم چنین در این ایده بهتر است برای شروع اجزایی را تغییر دهید که قسمت عظیمی از دکور محیط مورد نظر شما را در بر گرفتند.

بهتر است بدانید برای دکور تازه لازم نیست یک وسیله جدید تهیه کنید بلکه با تغییراتی در وسایل قدیمی، به عنوان یک دکور جدید از ان ها استفاده کنید. هم چنین ساخت ابزار هایی با وسایل دور ریختنی ایده مناسبی برای صرفه جویی در هزینه ها است. از وسایل های دکوری که با این ابزار ساخته اید می توانید در محل کار یا خانه به عنوان وسایل تزئینی و زینتی استفاده کنید تا در خرید های این بخش پس انداز کرده باشید.

اگر تصمیم به این فعالیت دارید حتما لازم به اجزای جدید نیست زیرا با عوض کردن جای برخی از وسیله ها این تغییرات نیز ایجاد می شوند. همانطور که گفته شد برای تغییرات عظیم بخش های اصلی را در نظر گرفته و با خلاقیت و سلیقه خودتان آن را به شیوه ای خاص تغییر دهید.

دیوار:

تغییر دکوراسیون منزل با بودجه کم

 یکی از این دگرگونی ها می تواند رنگ دیوار ها باشد. شما با این کار به یک تغییر عظیم دست پیدا خواهید کرد زیرا در هر محیطی اصلی ترین بخش را که بسیار هم در دید است دیوار ها تشکیل می دهند.

پرده:

تغییر دکوراسیون منزل با بودجه کم

 اگر قصد انجام تغییر رنگ پرده را ندارید از پارچه هایی ساده که همیشه مد و با همه ی وسیله ها به راحتی هماهنگ می شوند استفاده کنید پارچه های طرح دار معمولا خیلی زود حس تکراری شدن را منتقل و بعد از مدتی کسل کننده می شوند.

روکش:

تغییر دکوراسیون منزل با بودجه کم

برای تغییر دکوراسیون لازم به تعویض وسایل ها نیست و شما با تغییر برخی اجزا نیز می توانید این کار را انجام دهید یکی از این روش های موثر روکش است. از این کار برای انواع مبل ها یا کابینت ها  و کشو  و کمد ها نیز می توانید استفاده کنید و طرح و رنگ آن ها را با کمترین هزینه تغییر و از تفاوت ان شگفت زده شوید.

تغییر دیزاین فقط برای خانه نیست شما در انواع محیط ها مانند شرکت، مطب، رستوران ، فروشگاه  ها و … می توانید یک سری تغییرات جزئی یا کلی انجام دهید و این کا را با بررسی دقیق به اتمام برسانید.

جزء یا کل:

تغییر دکوراسیون منزل با بودجه کم

باید بدانید که همانقدر که کلیات هر موضوع در تغییرات ان موثر است جزئیات نیز از این قاعده مستثنی نیست و باید به همان اندازه که اجزای بزرگ توجه می کنید به وسایل های کوچک و ریز نیز اهمیت دهید. دکوری هایی مانند انواع مجسمه های زینتی کوچک یا گلدان ها و وسیل تزئینی از این قبیل هم تاثیر زیادی در زیبایی محیط اطراف دارد و در واقع مانند چاشنی در غذا است.

در تغییر دکوراسیون هر محیط لازم به پیروی از یک قانون خاص نیست و شما به گونه ای که در ان احساس راحتی  کنید ان را چیده و طوری تمام وسایل را قرار دهید که با ان ها ارتباط بر قرار کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟