بهترین آبمیوه گیری ها
اخبار لوازم خانگی

بهترین آبمیوه گیری های سال 2020

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بهترین آبمیوه گیری ها در فصل بهار معرفی می شوند زیرا با نزدیک شدن به ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بهترین آبمیوه گیری ها در فصل بهار معرفی می شوند زیرا با نزدیک شدن به تابستان بهترین نوشیدنی برای خنک شدن آب میوه های طبیعی هستند که بسیار مفید برای سلامتی شناخته شده اند. بسیاری از رستوران ها و کافه ها با وجود ویروس کرونا، این بیماری همه گیر که جهان را درگیر خود کرده؛ هنوز باز هستند ولی افراد دیگر راضی به خوردن و آشامیدن غذا و نوشیدنی در بیرون از خانه نیستند.

ممکن است شما به دنبال راهی برای گرفتن آب میوه طبیعی در منزل باشید. برای دسترسی به آب میوه های طبیعی شما نیازمند یک آبمیوه گیری خوب با قیمتی مقرون به صرفه هستند. شما می توانید با استفاده از بهترین آبمیوه گیری ها آب تمامی میوه ها و سبزیجات را تهیه کنید.

امروزه در بازار، لوازم خانگی های بسیار متنوع و با کارایی های متفاوت قرار دارند. یکی از این لوازم خانگی ها که مشتریان زیادی را به سمت خود جذب می کند؛ آبمیوه گیری ها هستند. دستگاه های آبمیوه گیری هرسال از امکانات جدیدی بهره مند می شوند و با قیمت ها و کاربردهای متنوع از برندهای مختلف در دسترس کاربران و مصرف کنندگان قرار می گیرند. استفاده روز افزون از این محصول رابطه مستقیم با سلامتی شخصی افراد دارد. یعنی استفاده از آبمیوه های طبیعی در حفظ سلامت افراد بسیار موثر بوده و تامین کننده انواع ویتامین ها نیز است.

در ادامه این بخش به معرفی بهترین آبمیوه گیری ها پرداخته شده است.

آبمیوه گیری همیلتون بیچ Big Mouth

آبمیوه گیری همیلتون

این آبمیوه گیری از توان 800 واتی بهره می برد و یک سرعت دارد. گفتنی است که در آبمیوه گیری های دیگر که مورد بررسی قرار گرفته اند دو سرعت در تنظیمات آن ها تعبیه شده اما آبمیوه گیری همیلتون فقط یک سرعت دارد.

این آبمیوه گیری قابلیت شست وشو در ماشین ظرفشویی را دارد و با قیمت 60 دلار در دسترس کاربران و مشتریان این محصول قرار می گیرد.

آبمیوه گیری Breville Juice Fountain Plus

آبمیوه گیری

این آبمیوه گیری بهترین کارکرد را در اختیار کاربران خود قرار می دهد و توان مصرفی 850 واتی در این دستگاه آبمیوه گیری تعبیه شده است. این آبمیوه گیری شامل یک پارچ 1 لیتری و مهمتر از همه جداکننده ی کف می شود. کاربرد این جداکننده این است که در صورت گرفتن آب میوه کف حاصل از آبمیوه گیری را جدا می کند و آب میوه ی خالص را ارائه می دهد.

قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول کاربردی 150 دلار است.

آبمیوه گیری Oster’s JusSimple

آبمیوه گیری اوستر

استفاده از این آبمیوه گیری بسیار ساده و آسان است. روکش قرمز روی فیلتر این محصول باعث می شود تمیز کردن آن نسبت به سایر مدل های فلزی راحت باشد. طراحی منحصر به فرد آبمیوه گیری Oster’s JusSimple این امکان را به شما می دهد تا به راحتی آب میوه های خود را بگیرید و نگران چکه کردن آب بر روی میز آشپزخانه خود نباشید.

این دستگاه آبمیوه گیری Oster’s JusSimple با قیمت 100 دلار در بازار لوازم خانگی به فروش می رسد.

آبمیوه گیری های یاد شده از نظر عملکرد و کارایی دارای بهترین ویژگی ها بودند در ادامه به معرفی دیگر آبمیوه گیری ها می پردازیم.

آبمیوه گیری Kuvings NJ Series Centrifugal به عنوان یکی از بهترین آبمیوه گیری ها شناخته شده است ولی از قیمت نسبتا بالایی بهره می برد. این دستگاه آبمیوه گیری با قیمت 149 دلار در دسترس کاربران قرار می گیرد.

آبمیوه گیری Mueller Austria: این آب میوه گیری 1100 واتی عملکردی متوسط را ارائه می دهد و قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول 150 دلار است.

آبمیوه گیری Cuisinart CJE-1000 عالی به نظر می رسد ولی گفتنی است که ضعیف عمل می کند و همچنین 179 دلار قیمت دارد.

آبمیوه گیری Black + Decker عملکردی جالبی را در اختیار کاربران قرار نمی دهد اما با قیمت مقرون به صرفه 40 دلاری در درسترس مشتریان خود قرار می گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟