جدیدترین قیمت کولرگازی
اخبار لوازم خانگی

جدیدترین قیمت کولر گازی های بازار ایران منتشر شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، با توجه به آغاز فصل گرما انتظار می رود که تقاضا برای خرید کولر گازی افزایش ...

بهنام وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، با توجه به آغاز فصل گرما انتظار می رود که تقاضا برای خرید کولر گازی افزایش یابد. در ادامه جدیدترین قیمت کولر گازی های بازار لوازم خانگی ایران منتشر شده است.

پیش از ممنوعیت واردات لوازم خانگی از اواسط اردیبهشت 1397 آغاز شد و علت اصلی آن آغاز سیاست های جدید ارزی دولت بود، کولر گازی های بازار معمولا به چند برند خاص محدود می شد.

از میان برندهای آن زمان سهم عمده ای از بازار در اختیار برندهای رسمی سامسونگ و ال جی بود. البته برندهای دیگری نظیر کولر گری، کولر گازی اجنرال و کولر گازی مایدیا نیز سهم خوبی از بازار را در اختیار داشتند.

بیشتر بخوانید:

کولر گازی ال جی مدل 24000 Next Titan2 NT249SQ1

کولر گازی جزء آن دسته از محصولات است که توان تولید آن در کشور وجود ندارد. البته مدتی است مونتاژ کولر گازی در صنعت لوازم خانگی ایران رواج پیدا کرده با این حال تامین قطعات با کیفیت بسیار سخت شده است.

در این گزارش جدیدترین قیمت کولر گازی های بازار لوازم خانگی ایران گردآوری شده است اما همانطور که در گذشته نیز گفته ایم، قیمت های لوازم خانگی درج شده در سایت های مختلف تنها کمکی برای رسیدن به حدود قیمتی محصول است.

پیش از خرید لوازم خانگی از قیمت ها در بازار و چند سایت کسب اطلاع کنید تا قیمت درست محصول را در اختیار داشته باشید.

 

جدیدترین قیمت کولرگازی

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟