یخچال فریزر هایسنس
اخبار لوازم خانگی

یخچال فریزر هایسنس با استاندارد انرژی استار عرضه می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یخچال فریزر هایسنس با بدنه مشکی رنگ بالاترین استاندارد انرژی استار را در ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یخچال فریزر هایسنس با بدنه مشکی رنگ بالاترین استاندارد انرژی استار را در میان دیگر یخچال های موجود در بازار لوازم خانگی دریافت کرده است.

فن آوری موتور اینورتر به کار رفته در این یخچال فریزر دمای یخچال را با ثبات تر نگه می دارد. خنک کننده این یخچال چند جریان هوا را به طور مساوی درون یخچال منتقل می کند تا به قوام دما کمک کند و ماندگاری مواد غذایی طولانی تر شوند.

در ساختار داخلی یخچال فریزر هایسنس از عایق های ضخیم استفاده شده که به افزایش عمر دستگاه کمک می کنند.

ویژگی Super Cool در این محصول هایسنس باعث می شود تا مواد غذایی و نوشیدنی ها به سرعت خنک شوند؛ این ویژگی مناسب فصل تابستان است که شما به خرید رفته اید یا نوشیدنی در منزل درست کرده اید ولی با توجه به گرمای هوا، نوشیدنی خنکی ندارید یخچال های معمولی نیز قابلیت خنک کردن نوشیدنی ها در کمترین زمان را ندارند ولی شما با داشتن این یخچال فریزر هایسنس به سرعت می توانید نوشیدنی و مواد غذایی گرمتان را خنک کنید و از نوشیدن و خوردن آن ها لذت ببرید.

یخچال فریزر

همچنین ویژگی Super Freeze برای منجمد کردن گوشت، مرغ و ماهی بسیار کاربردی است و دیگر نگران خراب شدن مواد پروتئینی خود در فریزر نباشید.

این لوازم خانگی بزرگ برند هایسنس از ظرفیت 519 لیتری بهره می برد که فضای زیادی را در اختیار کاربران خود می گذارد. از ویژگی ها و مشخصات داخلی این یخچال فریزر می توان به کشو های روان، قفسه های چند سطحی و مقاوم در برابر خراش ها اشاره کرد.

از دیگر مشخصات بیرونی یخچال فریزر نیز می توان نمای بیرونی آن که کاملا یک دست و مسطح است را نام برد. همچنین از یک دستگیره و دو درب یک در قسمت بالا و یکی در قسمت پایین بهره می برد.

مدیر بازاریابی هایسنس اظهار کرد: داشتن یخچال بهینه شده یکی از ملزومات مهم زندگی امروزه ی افراد است زیرا افراد برای نگهداری مواد غذایی خود به فضایی خنک نیاز دارند که یخچال این نیاز بشر را برآورده می کند.

این یخچال فریزر به عنوان یکی از مدل های کارآمد در بازار لوازم خانگی شناخته شده است و با توجه به کیفیتی بالایی که در اختیار کاربران، مشتریان و مصرف کنندگان قرار می دهد؛ رضایت آن ها را نیز جلب می کند.

این یخچال فریزر کاربردی و جدید هایسنس در رنگ مشکی و با ظرفیت 519 لیتر و قیمتی 1.899 دلار در بازار لوازم خانگی در دسترس افراد به فروش می رسد.

هایسنس یکی از تولید کننده های لوازم الکترونیک است که در چین قرار دارد و در سال 1969 تاسیس شد و به عنوان تامین کننده لوازم الکترونیک در سراسر دنیا شناخته شده است و در کشورهایی از جمله فرانسه، آمریکا، استرالیا و آفریقای جنوبی فعالیت دارد.

سازندگان این کمپانی چینی علاوه بر لوازم خانگی بزرگ مانند تلویزیون و ماشین لباسشویی در تولید و توسعه یخچال فریزر نیز نهایت تلاش خود را می کنند و در این کار نیز موفق بوده اند.

تلویزیون 100 اینچی هایسنس

اخیرا شرکت چینی مذکور یک تلویزیون 100 اینچی هایسنس را با نمایشگر ال ای دی معرفی و عرضه کرده است. همچنین هایسنس از عرضه تلویزیون های هوشمند خود در ماه جاری یعنی مه خبر داد. این تلویزیون های هوشمند شامل مدل های S8 UHD و Q8 ULED می شود.

گفتنی است، آمازون الکسا و گوگل اسیستنت در تلویزیون های هایسنس از طریق سوم شخص در دسترس هستند و به سرویس های کیفیت بالا مانند یوتیوب و نتفلیکس نیز دسترسی بسیار آسانی دارند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟