تولید بردهای الکترونیکی صنایع لوازم خانگی
اخبار لوازم خانگی

تولید بردهای الکترونیکی صنایع لوازم خانگی در ایران

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یک شرکت دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری البرز موفق به تولید بردهای الکترونیکی ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یک شرکت دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری البرز موفق به تولید بردهای الکترونیکی صنایع لوازم خانگی شد.

کیومرث نجف‌وند مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان گفت: فعالیت من در حوزه الکترونیک و بردهای سیستم کنترل الکترونیک در حوزه لوازم خانگی است. من از بچگی علاقمند به این رشته بودم و همیشه به دنبال استفاده از وسایل الکترونیکی کوچک بودم.  نجف‌وند افزود: در سال ۹۵  شروع به طراحی بردهای الکترونیکی صنایع لوازم خانگی کردم. در همان زمان یکی از کمپانی‌های وارد کننده جارو شارژی با مشکل خرابی بردهای این محصولات مواجه شده بود و توانایی واردکردن بردها را هم نداشت زیرا خط تولید این بردها در خارج از کشور متوقف شده بود.

وی افزود: بنده  از طریق یکی از دوستان با این شرکت همکاری و این بردها را برای آنها طراحی کردم.

به گزارش ایسنا، وی با بیان تجربیات و تشریح شکست‌ها و موفقیت‌هایش اظهار کرد: در آن  زمان اتفاق خوبی هم که افتاد ممنوعیت واردکردن قطعات الکترونیکی از کشور چین بود، بنابراین ما توانستیم بین کمپانی‌های داخلی شروع به بازاریابی کنیم و از این مرحله به بعد بستر و زمینه کارآفرینی برای تیم ما فراهم شد و توانستیم با سه شرکت بزرگ و مادر در حوزه صنایع لوازم خانگی در زمینه طراحی، تولید و کاربرد برد به موفقیت‌های چشمگیری دست یابد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟