بهتری کتیری های برقی
اخبار لوازم خانگی

بهترین کتری های برقی در سال 2020

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بهترین کتری های برقی شامل کتری هایی می شوند که بهترین عملکرد را در اختیار ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بهترین کتری های برقی شامل کتری هایی می شوند که بهترین عملکرد را در اختیار کاربران خود قرار می دهند؛ این عملکردها را می توان جوشاندن سریع آب، اطلاع رسانی به کاربران جهت جوشیدن آب و صرف انرژی کمتر را نام برد.

بهتری کتری های برقی از آن دسته لوازم های آشپزخانه ای هستند که طرفداران بسیاری دارند که در هر خانه ای پیدا می شوند این کتری ها قادر هستند با صرف انرژی کمتر و دقت بالاتر و همچنین سرعتی بیشتر آب داخل خود را به نقطه جوش برسانند و سبب نوشیدن یک فنجان چای یا قهوه داغ و با طعمی خوشمزه برای کاربران شوند.

با وجود تنوع زیادی که شرکت های تولید کننده خارجی و داخلی برای این نوع از محصولات خانگی در نظر گرفته اند، هنگام خرید بهترین کتری های برقی باید به یک سری از نکات توجه شود.

یکی از مهمترین ویژگی هایی که هنگام خرید کتری برقی باید به آن توجه شود اندازه و گنجایش کتری است. امروزه کتری های برقی در ظرفیت های مختلفی در بازار لوازم خانگی قرار دارند و آخرین حجمی که دارند 2 لیتر است و نکته ی قابل توجه برای هر خانواده یا خریداری سطح میزان استفاده و انتخاب گنجایش مورد نظر از این محصول آشپزخانه است.

اندازه ی کتری باید با توجه به فضای آشپزخانه انتخاب شود که بهترین انتخاب کتری برقی در اندازه کوچک ولی با توانایی های بزرگ است.

امکان تنظیم دما برای انتخاب و خرید بهترین کتری برقی بسیار حائز اهمیت است وهر نوشیدنی گرمی را متناسب با دمای جوش مورد نیاز خود، دم  نمایید.

اصلی ترین دلیل خرید یک کتری برقی، سرعت عمل آن جهت جوشاندن آب برای دم کردن یک فنجان چای یا قهوه است.

کتری های برقی از آن دسته لوازم خانگی هستند که روزانه بسیار مورد مصرف قرار می گیرند و راحتی در استفاده از این دستگاه برقی از دیگر نکات مهمی است که هنگام خرید کاربران و مشتریان باید به آن توجه کنند.

یکی دیگر از ویژگی بهترین کتری های برقی، صدای تولید شده ی کم از یک کتری برقی نسبت به یک کتری معمولی است.

ظاهر و رنگ کتری برقی نیز باید با دکوراسیون آشپزخانه متناسب باشد و هنگام خرید باید به رنگ و ظاهر کتری متناسب با فضای آشپزخانه و رنگ و جنس دیگر لوازم آشپزخانه توجه شود.

ویژگی های بسیاری هستند که بر روی بالا یا پایین بودن کتری تاثیر می گذارد از مهمترین آن ها می توان به کیفیت، دوام، سیستم گرم نگهداشتن آب، محل نگهداری سیم برق، قطع کن خودکار، چرخش 360 درجه، توان مصرفی، جنس بدنه، گنجایش و کلی دیگر از این موارد اشاره کرد.

در ادامه این مطلب به معرفی بهترین کتری های برقی در سال 2020 پرداخته شده است.

کتری برقی Cuisinart CPK-17

کتری برقی Cuisinart CPK-17

کتری نام برده به عنوان یکی از با ظرفیت ترین کتری ها شناخته شده که در کمترین زمان آب را به نقطه ی جوش می رساند. همچنین دارای دکمه هایی است که در روند این کتری تاثیر به سزایی دارند. برای مثال، جهت باز کردن درب کتری باید از یک دکمه استفاده شود. یکی از دکمه های بسیار کاربردی برای کاربران این محصول، دکمه ی گرم نگهداشتن آب جوش است.

این مدل از کتری برقی بعد از رسیدن به نقطه ی جوش به صورت خودکار به حالت گرم نگهداشتن تنظیم می شود و پس از 30 دقیقه کتری به صورت خودکار خاموش می شود.

قیمت: 100 دلار

کتری برقی Miroco MI-EK003

کتری برقی Miroco MI-EK003

این کتری نیز یکی از بهترین مدل های کتری برقی است که از یک ظرفیت 51 اونسی و یک اهرم خاموش / روشن بهره می برد و به سرعت آب را به نقطه ی جوش می رساند؛ همچنین به رنگ مشکی براق طراحی شده است. دکمه ی تعبیه شده در قسمت بالای دسته ی کتری باعث می شود درب کتری به راحتی باز شود.

قیمت: 50 دلار

کتری برقی Breville BTM800XL

کتری برقی Breville BTM800XL

برای ظرفیت این دستگاه برقی نیز 51 اونس در نظر گرفته شده است. این محصول یک دستگاه چای ساز نیز بوده و جزو پرفروش ترین کتری های برقی در بازار لوازم خانگی است. در این کتری یک صفحه نمایش دیجیتالی تعبیه شده که بر روی تمامی عملکردهای دستگاه نظارت داشته باشید.

قیمت: 280 دلار

کتری برقی Oxo 8717100

کتری برقی Oxo 8717100

به طور کلی این کتری نیز یک کتری برقی منحصر به فرد است. ظاهر فوق العاده شیک و زیبایی دارد که در نگاه اول هر بیننده ای را جذب می کند. همچنین دارای عملکرد نگهدارنده ی دما است و این امکان را به شما می دهد آب جوش را تا 200 درجه ی فارنهایت گرم نگه دارید و هنگامی که دمای آب کاهش پیدا کند به صورت خودکار آب را دوباره گرم می کند.

این دستگاه از ظرفیت کوچک 34 اونسی بهره می برد و برای 4 عدد فنجان مناسب است؛ این کتری برقی بعد از 30 دقیقه به طور خودکار خاموش می شود.

قیمت: 100 دلار

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟