افزایش تقاضای لوازم خانگی سامسونگ
اخبار لوازم خانگی

افزایش تقاضای لوازم خانگی سامسونگ در روزهای قرنطینه

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، افزایش تقاضای لوازم خانگی سامسونگ باعث شده تا این شرکت تولید کننده لوازم ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، افزایش تقاضای لوازم خانگی سامسونگ باعث شده تا این شرکت تولید کننده لوازم خانگی کره ای تا تاریخ 17 مه پیش فروش محصولات خانگی خود را تمدید کند.

شرکت سامسونگ در روز شنبه 9 مه اعلام کرد که پیش فروش تلویزیون و لوازم خانگی خود را تا 17 مه تمدید کرده؛ زیرا با افزایش تقاضای لوازم خانگی سامسونگ روبرو بوده است.

امروزه که جهان درگیر بیماری ویروس کرونا است و افراد برای جلوگیری از شیوع این ویروس در قرنطینه به سر می برند و بیشتر اوقات خود را در خانه هستند. در تمام سفارشات دریافت شده از زمانی که سامسونگ اعلام پیش فروش کرده؛ 37 درصد از سفارشات برای یخچال فریزر آمده است.

همچنین با توجه به علاقه ی خانواده ها به تماشای فیلم و سریال در روزهای قرنطینه، 21 درصد از سفارشات مربوط به تلویزیون ها بوده است.

سامسونگ

سفارش های دیگری نیز بوده که سبب افزایش تقاضای لوازم خانگی سامسونگ شده که شامل مایکروویو و ماشین لباسشویی می شود که درصد آن ها به ترتیب 17 درصد و 11 درصد است.

این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد، پیش فروش لوازم خانگی سامسونگ در هند با استقبال بسیاری از مشتریان و مصرف کنندگان روبرو بوده و 75 درصد سفارشات از شهرهایی مانند Maharashtra، Karnataka، Tamil Nadu، Telangana، Delhi، Uttar Pradesh، Haryana و Gujarat است.

کاربران، مشتریان و مصرف کنندگان تلویزیون های سامسونگ از ضمانت نامه بلند مدت و بسته ی 30 روزه ی ZEE5 Premium را دریافت می کنند.

در صورت خرید اجاق گاز های هوشمند، مصرف کنندگان و مشتریان از ضمانت نامه 10 ساله ی Enamel Warranty و ضمانت نامه 5 ساله Magnetron Warranty بهره می برند.

طبق گفته های شرکت تولید کننده ی لوازم خانگی سامسونگ، سفارشات به صورت آنلاین ثبت و دریافت می شوند و با توجه به نزدیک ترین فروشگاه لوازم خانگی به آدرس محل سکونت مشتریان، سفارشات آن ها ارسال می گردد.

بیش از یک ماه از 25 مارس است که فروشگاه و مغازه های لوازم خانگی سامسونگ و ال جی به دلیل شیوع ویروس کرونا بسته بوده و از فروش لوازم خانگی به صورت حضوری معذور هستند.

همانطور که در مطالب فوق ذکر شد، فروشگاه های لوازم خانگی ال جی و سامسونگ جهت پیش فروش و ثبت سفارشات مشتریان، کاربران و مصرف کنندگان خود وب سایت های مجزایی را راه اندازی کردند.

لوازم خانگی سامسونگ

ال جی پیش فروش لوازم خانگی خود را تا 15 مه و سامسونگ پیش فروش لوازم خانگی خود را تا 8 مه اعلام کرده بودند که سامسونگ در روز گذشته اطلاع داد که پیش فروش محصولات خود را تا 17 مه تمدید می کند تا کاربران، مشتریان و مصرف کنندگان با خیالی آسوده به ثبت سفارشات محصولات مورد نظر خود برسند.

سامسونگ به عنوان پیشگیری از این بیماری همه گیر، وب سایتی را در اختیار افراد قرار داده که آن ها بدون نیاز به ترک کردن خانه و فقط از طریق گوشی هوشمند خود به ثبت سفارشات محصولات خود بپردازند.

از جمله حضور لوازم خانگی سامسونگ جهت خرید مشتریان می توان به مواردی همچون یخچال فریزر، تلویزیون، دستگاه تهویه هوا، ماشین لباسشویی و اجاق گاز های هوشمند اشاره کرد.

راجو پولان، معاون ارشد شرکت سامسونگ در هند گفت: این شرکت می خواهد از طریق وب سایت پیش فروش لوازم خانگی و ثبت سفارشات اطمینان حاصل کند که سفارشات مشتریان با بالاترین سرعت تحویل داده می شوند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟