بهترین پلوپز های برقی
اخبار لوازم خانگی

بهترین پلوپز های برقی 2020 در زیر ذره بین

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بهترین پلوپز های برقی برای افرادی که شاغل هستند و فرصتی برای تهیه غذا ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بهترین پلوپز های برقی برای افرادی که شاغل هستند و فرصتی برای تهیه غذا ندارند بسیار مناسب است. امروزه با پیشرفت فناوری موجود در لوازم خانگی، افراد وقت زیادی را در آشپزخانه تلف نمی کنند. پلوپز های برقی برای خانواده های ایرانی که از برنج استفاده زیادی می کنند، بسیار مناسب و کاربردی است.

پلوپز های برقی موجود در بازار لوازم خانگی از فناوری های جدید بهره می برند و عمل پخت برنج را تنها با فشردن یک دکمه بسیار ساده می کنند. لوازم خانگی هوشمند، زندگی افراد را بسیار ساده و آسان کرده است و همانطور که می دانید برنج به عنوان یکی از محبوب ترین غذاهای ایرانیان در سفره های ناهار و شام محسوب می شود و برای پخت برنجی با کیفیت خوب، نیازمند بهترین پلوپز های برقی هستیم.

پلوپز

بهترین پلوپز های برقی ویژگی های مختلفی را ارائه می دهند که شامل پخت سریع برنج و صرفه جویی در مصرف انرژی و زمان می شوند.

در بعضی از پلوپز های برقی جدید امکاناتی به کار رفته است که پس از تمام شدن پخت برنج، دستگاه به صورت خودکار خاموش می شود که کاربران با خیالی آسوده می توانند آن را بر روی برنامه دلخواه تنظیم کنند و به دیگر کارهای خود در آشپزخانه برسند.

پلوپز های موجود در بازار از قیمت های مختلفی برخوردار هستند و این اختلاف قیمت به تفاوت در جنس، حجم و امکانات ویژه ای که در این محصولات به کار رفته است، بستگی دارد.

یکی دیگر از مشخصه هایی که در هنگام خرید پلوپز بسیار باید مورد بررسی قرار گیرد، ظرفیت آن بوده؛ ظرفیت پلوپز بستگی به تعداد افراد خانواده دارد. ظرفیت پلوپز های برقی موجود در بازار 2، 4، 6، 8، 10 و 12 نفره است.

لوازم خانگی

در برخی از پلوپز ها صفحه نمایشی تعبیه شده که با توجه به وجود آن کاربران می توانند دستگاه خود را تنظیم کنند. همانطور که در مطالب فوق ذکر شد، در بعضی از پلوپز ها تنظیمات خودکار تعبیه شده که در صورت اتمام پخت برنج، دستگاه به صورت خودکار خاموش می شود.

اگر دستگاه پلوپز برقی شما از این ویژگی برخوردار نیست، می توانید از تنظیمات از پیش تعیین شده پلوپز خود استفاده کنید.

گفتنی است که در برخی از بهترین پلوپز های برقی موجود در بازار ایران و جهان، قابلیت گرم نگه داشتن غذا به کار رفته و به عبارتی می شود گفت که در پلوپز های برقی، سیستم گرم کن خودکار تعبیه شده که پس از اتمام زمان پخت غذا همچنان گرم باقی می مانند.

پلوپز ها در برند های مختلفی در بازار در دسترس مشتریان، کاربران و مصرف کنندگان قرار دارند که تعدادی از آن ها در بازار لوازم خانگی بسیار شناخته شده اند که شامل پلوپز خلیج فارس، پلوپز پارس خزر و پلوپز تفال  می شوند.

آرام پز نیز یکی از دستگاه های لوازم آشپزخانه محسوب می شود که بسیار کارآمد است و برای نسل جدید که بسیار عجول هستند می تواند مناسب باشد و غذایی جافتاده و کاملا پخته شده را تحویل کاربران دهد.

آرام پز

آرام پز مواد غذایی را بین 75 تا 135 درجه سانتی گراد و به آهستگی و با حجم زیادی آب می پزد. ارام پز ها از فاسد شدن مواد غذایی و وعده های غذایی جلوگیری می کنند. از آرام پز های موجود و شناخته شده در بازار می توان به آرام پز تفال، آرام پز فلر و آرام پز پارس خزر اشاره کرد.

از فواید استفاده از پلوپز می توان به تحویل برنج در زمان دقیق و پختی کامل اشاره کرد. در ادامه این بخش از مطلب به معرفی بهترین پلوپز های برقی 2020 موجود در بازار لوازم خانگی  پرداخته شده است.

پلوپز برقی Oster

پلوپز برقی اوستر

این وسیله کاربردی در کمترین زمان برنج را آماده می کند و تمیزی اجاق گاز آشپزخانه کاربران را به همراه دارد. این پلوپز برقی می تواند یک انتخاب مناسب برای پخت برنج کاربران باشد.

پلوپز برقی Neuro Fuzzy

پلوپز برقی نرو فوزی

پلوپز نام برده شده از ظرفیت بالایی برخوردار بوده و برای پخت انواع برنج بسیار مناسب است. همچنین کاربران می توانند برنج را به طور دلخواه در این دستگاه طبخ کنند.

اگر به دنبال یک پلوپز با کیفیت بالا هستید؛ این دستگاه می تواند انتخاب خوبی برای آشپزخانه شما باشد.

پلوپز برقی Tiger

پلوپز تایگر

پلوپز برقی Tiger می تواند در کمترین زمان نسبت به پلوپز های فوق برنج را بپزد و همچنین ظرفیت بالایی برای خانواده های پر جمعیت دارد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟