اسمگ و نوتلا
اخبار لوازم خانگی

اسمگ و نوتلا در کمپین Stay Toasty همکاری می کنند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اسمگ و نوتلا در یک کمپین جدید با عنوان Stay Toasty شرکت کرده اند که استرالیایی ها ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اسمگ و نوتلا در یک کمپین جدید با عنوان Stay Toasty شرکت کرده اند که استرالیایی ها را در ماه های سرد سال به کمپین Stay Toasty دعوت می کنند و هر روز یکی از مصرف کنندگان و کاربران استرالیایی برنده یکی از 20 توستر اسمگ به رنگ سفید و با نام برند نوتلا می شوند.

اسمگ و نوتلا در کمپین Stay Toasty تا تاریخ 2 ژوئیه سال 2020 حضور دارند و این برنامه به صورت زنده پخش می شود.

همچنین کاربران می توانند یکی از لوازم خانگی اسمگ را به مجموعه لوازم آشپزخانه خود اضافه کنند البته فرقی که این توستر با بقیه توستر های اسمگ دارد، برند نوتلا بر روی بدنه سفید رنگ آن درج شده است.

در این مسابقه Stay Toasty برای جایزه 1200 توستر اسمگ در نظر گرفته شده که به عنوان جایزه به برندگان این مسابقه داده می شود.

شرکت کنندگان مسابقه برای برنده شدن و شرکت کردن در این مسابقه باید یک شیشه مخصوص برند نوتلا را تهیه کرده و دستورالعمل های مربوط به بسته را دنبال کنند و با ورود به یکی از خدمات فروش اینترنتی مغازه های لوازم خانگی استرالیا  و نیوزلند به صورت آنلاین می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

جیم کلوتئوس، مدیر عامل اسمگ در استرالیا اظهار کرد؛ ما از همکاری با یک برند ایتالیایی دیگر که مورد علاقه ی بسیاری از کاربران استرالیایی است، خوشحال هستیم. ما می دانیم که شکلات صبحانه نوتلا در قلب بسیاری از کاربران و مصرف کنندگان از جایگاه ویژه ای برخوردار است و از اینکه ما محصول توستر خود را با برندی معروف و به روشی متفاوت معرفی می کنیم، بسیار هیجان زده هستیم.

همچنین ربکا یو، مدیر برند نوتلا در ادامه صحبت های مدیر عامل اسمگ افزود؛ ما اینکه با برند ایتالیایی اسمگ همکاری می کنیم بسیار مفتخریم.

همکاری اسمگ و نوتلا بسیاری از طرفداران این دو برند را شگفت زده کرده، زیرا آن ها با برنده شدن یک توستر که دارای 4 در گاه نان است می توانند زمان صرف صبحانه، نان های تست خود را در توستر مذکور گرم کنند و سپس مقداری از شکلات صبحانه بر روی نان تست خود زده و در نهایت نوش جان کنند.

این مسابقه، تجربه ای بسیار متفاوت برای دو برند، کاربران، مصرف کنندگان و مشتریان آن ها نیز خواهد بود. محصولات شرکت اسمگ بیشتر به طراحی کلاسیک به سبک دهه 1950 میلادی مشهور هستند.

کار اصلی توستر اسمگ تست کردن نان بوده و کاربر می تواند با وجود قابلیت تنظیم حرارت، نان تست خود را به میزان مورد علاقه تست کند تا کاملا ترد، نیمه ترد یا حتی نرم باشد.

البته که توستر غیر از کار اصلی خود، برای یخ زدایی نان هم کاربرد دارد و شاید این مفید ترین کاربرد توستر اسمگ باشد زیرا مشکل گرم کردن نان با مایکروویو یا روی اجاق گاز را حل می کند.

یکی دیگر از مشخصات و ویژگی های توستر یاد شده وجود 4 درگاه نان آن است که برای خانواده های پرجمعیت بسیار کاربردی است و به سرعت برای همه افراد خانواده نان تست آماده می شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟