اخبار لوازم خانگی

ارزان ترین جارو برقی های بازار ایران

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سوالاتی مانند ارزان ترین جارو برقی های بازار ایران چه برندهایی هستند و یا ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سوالاتی مانند ارزان ترین جارو برقی های بازار ایران چه برندهایی هستند و یا از چه امکاناتی بهره می برند؟ بارها برای بسیاری از مشتریان در هنگام خرید جارو برقی به وجود آمده که در این بخش قصد داریم تا به سوالات آن ها پاسخ دهیم.

برخی از افراد تصور می کنند که بابت خرید محصولی با کیفیت حتما باید پول بیشتری پرداخت کنند اما همواره این موضوع صحت نداشته و خرید ارزان ترین جارو برقی های بازار به معنای خرید جارو برقی بی کیفیت نیست.مطمئنا برای خرید محصولات خارجی و  برندهای نام آشنا باید پول بیشتری پرداخت کرد اما کالاهای ایرانی و یا برخی از برندهای کمتر شناخته شده خارجی نیز از کیفیت قابل قبولی برخوردار بوده و با قیمت مناسبی عرضه می شوند.

ارزان ترین جارو برقی های بازار

بازار لوازم خانگی طی سال های اخیر با دغدغه های زیادی نظیر افزایش قیمت ارز، کالای قاچاق و خروج برندهای خارجی و گرانی کالا مواجه شده که البته فرصت را برای عرض اندام برندهای ایرانی ایجاد کرده و شاهد تولید محصولات با کیفیت به بازار هستیم. برای آشنایی با ارزان ترین جارو برقی های بازار ایران در ادامه با ما همراه شوید.

ارزان ترین جارو برقی های بازار

نقش پررنگ جارو برقی در نظافت و تمیز کردن خانه بر کسی پوشیده نیست و با توجه به گرانی لوازم خانگی در بازار اطلاع از ارزان ترین جارو برقی های بازار نیز خالی از لطف نیست. جارو برقی برای نخستین بار در سال 1860 میلادی اختراع و طی این سال ها دستخوش تغییرات زیادی شد و در نهایت با شکل و شمایل امروزی روانه بازار می شود اگرچه تکنولوژی های این محصول همانند سایر بخش ها روز به روز در حال گسترش بوده و جارو برقی های هوشمند و یا ربات جارو برقی ها نیز امروزه به وفور استفاده می شوند.

ارزان ترین جارو برقی های بازار

مشخصات ارزان ترین جارو برقی های بازار در کنار قیمت آن ها ذکر شده تا افراد متناسب با نیازهای خود اقدام به خرید کنند.

مشخصات و قیمت جارو برقی پارس خزر مدل Turbo 2000

این جارو برقی پارس خزر در لیست جارو های کیسه دار قرار می گیرد و یکی از محصولات خوش ساخت این شرکت تلقی می شود. پارس خزر یکی از برندهای مطرح ایرانی است که سابقه دیرینه در این حوزه دارد.

ارزان ترین جارو برقی های بازار

مشخصات

وزن: 5.4 کیلوگرم

نوع: کیسه دار

لوله تلسکوپی: دارد

قدرت موتور:  2000 وات

قابلیت جذب مایعات: ندارد

طول کابل برق: حدود 6.7 متر

سایر ویژگی ها: مجهز به میکروفیلتر مخصوص تصفیه‌ی گردوغبار، سیم‌جمع‌کن پدالی، فیلتر قابل شست‌وشو و مجهز به سیستم هوشمند کنترل حرارت

قیمت جارو برقی پارس خزر: یک میلیون 235 هزار تومان

مشخصات و قیمت جاروبرقی متئو مدل MVC141

ارزان ترین جارو برقی های بازار

مشخصات

وزن: 3.7 کیلوگرم

نوع: کیسه دار

لوله تلسکوپی: دارد

قدرت موتور: 1600 وات

قابلیت جذب مایعات: ندارد

طول کابل برق: 8متر

سایر ویژگی ها: ای یک عدد لوله خرطومی 1.5 متری انعطاف پذیر، دارای یک کیسه پارچه‌ای و سه پاکت کاغذی و 2 عدد سری

قیمت جارو برقی متئو: 990 هزار تومان

مشخصات و قیمت جارو برقی پاکشوما مدل PBV-1417R

ارزان ترین جارو برقی های بازار

مشخصات

وزن: 8.7 کیلوگرم

نوع: کیسه دار

لوله تلسکوپی: دارد

قدرت موتور: 1400 وات

قابلیت جذب مایعات: ندارد

طول کابل برق: 5 متر

سایر ویژگی ها: دارای فیلتر گردبادی روی دسته، مجهز به مخزن قابل شست‌وشو و سبد نگهدارنده‌ی کیسه

قیمت جارو برقی پاکشوما: 806 هزار تومان

مشخصات و قیمت جارو برقی جارو برقی پلار مدل 2700

ارزان ترین جارو برقی های بازار

مشخصات

وزن:  8 کیلوگرم

نوع: سطلی

لوله تلسکوپی: دارد

قدرت موتور: 2700 وات

قابلیت جذب مایعات: خیر

طول کابل برق: 5 متر

سایر ویژگی ها: موتور تحت لیسانس AEG آلمان، سری های جارو برای پرده و سطوح سرامیکی و کیسه دائمی جاروبرقی

قیمت جارو برقی پلار: 790 هزار تومان

مشخصات و قیمت جاروبرقی سطلی کوپکس مدل VCC3600

ارزان ترین جارو برقی های بازار

مشخصات

وزن: 4 کیلوگرم

نوع: کیسه دارد

لوله تلسکوپی: ندارد

قدرت موتور: 1600 وات

قابلیت جذب مایعات: ندارد

طول کابل برق: 5 تا 10 متر

سایر ویژگی ها: دارای دارای پاکت دایمی نانو، دسته دو تکه و فیلتر بهداشتی

قیمت جارو برقی کوپکس: 590 هزار تومان

خواندن این مطلب را از دست ندهید:

بهترین جاروبرقی های رباتیک 2020

جارو برقی سامسونگ مدل QUEEN-18

جارو برقی خوب چی بخرم؟

سوال جارو برقی خوب چی بخرم ؟ از سوی اکثر مشتریان هنگام خرید بارها شنیده می شود که باید براساس نیازهای فرد و یا بودجه مورد نظر پاسخ داده شود. جارو برقی ها از تنوع بسیار بالایی برخوردار بوده و مطمئنا برندهای مشهور نظیر بوش، سامسونگ، AEG و یا فیلیپس از قیمت بالاتری برخوردار هستند. البته باید توجه داشت که برخی از برندهای ایرانی نظیر پارس خزر علیرغم قیمت مناسب با این برندهای نام برده رقابت تنگاتنگی دارد.

همان طور که گفته شده نخستین گام برای پاسخ به سوال جارو برقی خوب چی بخرم بررسی احتیاجات فرد و قیمت جارو برقی است. به عنوان مثال افرادی که حیوانات خانگی دارند حتما باید برای جمع کردن موی حیوانات از جارو برقی با قدرت مکش بالا بهره ببرند.

ارزان ترین جارو برقی های بازار و موی حیوانات

بعد از بررسی نیازها و شرایط خانه نوبت به قیمت جارو برقی می رسد و همان طور که گفته شد محصولات برندهای ذکر شده از قیمت نسبتا بالاتری برخوردار است که به عنوان مثال قیمت جارو برقی سامسونگ بالای یک میلیون و 500  هزار تومان است.

حداقل قیمت جارو برقی سامسونگ حدود یک میلیون و 500 هزار تومان اعلام شده که مسلما برای تهیه بهترین جاروبرقی سامسونگ هزینه بیشتری را باید در نظر گرفت.

ارزان ترین جارو برقی های بازار و سامسونگ

با توجه به درخواست مخاطبان در این بخش تلاش شده تا ضمن معرفی ارزان ترین جارو برقی های بازار، لیست قیمت جارو برقی سامسونگ گرد آوری شود که افراد با توجه به شرایط خانه و ضروریات خود می توانند بهترین جاروبرقی سامسونگ را از دیدگاه خود انتخاب کنند.

ارزان ترین جارو برقی های بازار و قیمت جارو برقی سامسونگ

قابلیت های یک جارو برقی خوب

مشتریان می توانند با کمی جستجو در اینترنت و پرس و جو از کاربران جارو برقی، قابلیت های یک جارو برقی خوب راشناسایی کنند و سپس اقدام به خرید کنند.

ارزان ترین جارو برقی های بازار و جارو برقی خوب

قابلیت های یک جارو برقی خوب شامل موارد زیادی می شود اما از مهترین نکاتی که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد، می توان به قدرت مکش، طول کابل، سبک بودن جارو برقی و دسته، ظرفیت کیسه یا مخزن جارو برقی، اقلام و برس های همراه و همچنین صدای آن اشاره کرد.

ظاهری زیبا و طراحی شیک از دیگر قابلیت های یک جارو برقی خوب تلقی می شود که در مقایسه با موارد ذکر شده از اهمیت کمتری برخوردار بوده و اولویت با کیفیت و کارایی محصول است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟