لوازم خانگی ایرانی سام
اخبار لوازم خانگی

خطوط تولید محصولات صوتی و تصویری سام الکترونیک افتتاح می شود

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، خطوط تولید محصولات صوتی و تصویری سام الکترونیک با حضور سرپرست وزارت صمت ،استاندار ...

بهنام وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، خطوط تولید محصولات صوتی و تصویری سام الکترونیک با حضور سرپرست وزارت صمت ،استاندار تهران و جمعی از مدیران صنایع و روسای اتحادیه های صنفی فردا افتتاح می شود.

پس از گذشت چند ماه، همانطور که انتظار می رفت خبر حضور برند لوازم خانگی سام در بازار ایران به گوش رسیده است و آنطور که در خبرها آمده، بعد از ظهر فردا خطوط تولید محصولات صوتی و تصویری سام الکترونیک با حضور حسین مدرس خیابانی به عنوان سرپرست جدید وزارت صمت، افتتاح خواهد شد.

در همین رابطه بیشتر بخوانید:

لوازم خانگی سام ساخت کجاست؟

متخصصین و کارشناسان جوان کشورمان در گروه سام، پس از یکسال تحقیق و مذاکره با برترین تامین کنندگان قطعات و مواد اولیه بین المللی و با بهره گیری از تکنولوژی و تجربه بیش از دو دهه همکاری مستمر و موفق با متخصصین شریک تجاری کره ای خود، سرانجام در سال جهش تولید با تکیه بر توانمندی و دانش تولید شده، موفق به راه اندازی مجدد خطوط تولید تلویزیون سام الکترونیک با حفظ کیفیت و تنوع پیش از تحریم ها شدند.

شرکت سام الکترونیک در میانه دهه 70 در حالی پا به عرصه تولید گذاشت که عطش خرید نسل جدید محصولات تصویری با کیفیت بالای برندهای معتبر، مصرف کننده ایرانی را مشتاق خود کرده بود و بازار برای تامین نیاز روز افزون به هر روشی متوسل می شد که نتیجه آن خروج هنگفت ارز از کشور بدون هیچ ارزش افزوده ای بود. گروه سام، گام به گام مراحل تکمیل زنجیره تولید را با انتقال تکنولوژی و دانش از متخصصان کره ای به نیروهای ایرانی طی کرد تا جایی که سالها محصولات برترین برند الکترونیک دنیا را با همان کیفیت و تنوع بین المللی و همزمان با کره جنوبی در پایتخت ایران تولید کرد و بازار مصرف با اطمینان از کیفیت به آن اقبال نشان میداد.

در همین رابطه بیشتر بخوانید:

تلویزیون سام الکترونیک بر روی خط تولید قرار گرفت + ویدیو و تصاویر

امروز به پشتوانه همین تخصص و تجربه خط تولید تلویزیون و مانیتور سام با سبد متنوع محصولات و با گسترده ترین شبکه توزیع و فروش در سطح کشور به بازار وارد می شود تا هم از جهت سخت افزاری هم نرم افزاری و هم جذابیت بصری سرسخت ترین رقیب برای محصولات خارجی موجود در بازار شود. برای اطمینان خاطر مصرف کنندگان به خدمات قابل اتکا، شرکت سام سرویس ارائه خدمات پس از فروش به محصولات سام الکترونیک را هم برعهده دارد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟