بهترین لباسشویی ایرانی
اخبار لوازم خانگی

بهترین لباسشویی ایرانی از نگاه کاربران+قیمت و مشخصات

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، انتخاب بهترین لباسشویی ایرانی از میان برندهای تولیدکننده کشورمان کار ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، انتخاب بهترین لباسشویی ایرانی از میان برندهای تولیدکننده کشورمان کار مشکلی به نظر می رسد زیرا هر کدام سابقه دیرینه در این بازار داشته و با خروج برندهای خارجی و شعار جهش تولید فضا برای قدرت نمایی آن ها فراهم شده است.

برای معرفی بهترین لباسشویی ایرانی باید فاکتورهای زیادی در نظر گرفت و در صدر تمامی آن ها رضایت مشتریان قرار دارد که در واقع بهترین نقد کننده این محصولات هستند. تمامی شرکت های مطرح جهان با توجه به نیازهای مشتریان و در راستای جلب رضایت آن اقدام به تولید محصولی کرده و تمامی آن ها یک هدف را دنبال می کنند که البته برخی از آن ها موفق تر ظاهر شده و در نتیجه جایگاه بالاتری از بازار لوازم خانگی را به خود اختصاص دادند.

بهترین لباسشویی ایرانی

ماشین لباسشویی یکی از وسایل بسیار کاربردی زندگی امروزی تلقی شده و جایگاه ویژه ای در خانه ها دارد. پیش از این شستشوی لباس ها کار بسیار دشواری تلقی می شود که با اختراع این وسیله و با تحولات آن طی گذشت زمان امروزه تنها کافی است که شستشوی لباس ها را به ماشین لباسشویی خود بسپارید وبا خیالی آسوده به امور دیگر بپردازید.

همان طور که در بالا اشاره شد، برندهای ایرانی زیادی در بازار ایران فعالیت می کنند که در پی تغییر شرایط و خروج برندهای خارجی، ظهور کالاهای تقلبی و گرانی لوازم خانگی توجه به محصولات ایرانی بیشتر جلب شد زیرا از قیمت مناسب تری برخودار بوده و نگرانی بابت تقلبی بودن آن ها وجود ندارد. به همین منظور در ادامه قصد داریم تا به معرفی بهترین لباسشویی ایرانی بپردازیم.

پاکشوما

پاکشوما به عنوان یکی از قدیمی ترین برندهای لوازم خانگی شناخته می شود که کار خود را از سال 1354 و با تولید ماشین لباسشویی آغاز کرد و امروزه در زمینه تولید انواع یخچال فریزر، جارو برقی و ظرفشویی فعالیت می کند. این برند ایرانی در سال 1392 موفق به دریافت تندیس زرین برند محبوب ایرانی شد و همواره در لیست بهترین لباسشویی ایرانی قرار داشته است.

شرکت پاکشوما در ابتدا به منظور تولید ماشین لباسشویی های اتوماتیک و سایر محصولات دیگر و البته بهره بردن از دانش و تکنولوژی های روز دنیا با شرکت های بزرگی همکاری کرد و در حال حاضر بیش از صد مدل لوازم خانگی روانه بازار می کند.

بهترین لباسشویی ایرانی و برند پاکشوما

از دیگر افتخارات این شرکت می توان به دریافت تندیس زرین برترین برند محبوب ایرانی از نظر مصرف کنندگان در زمینه ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی، تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌ کننده و دريافت لوح واحد پيشتاز در صنعت لوازم خانگی اشاره کرد.

لباسشویی پاکشوما در دو نوع دو قلو و اتوماتیک درب از جلو در اختیار مشتریان قرار می گیرد که از مزایا آن ها می توان به قیمت مناسب در مقایسه با برندهای خروجی و کیفیت قابل قبول اشاره کرد البته تصور می شود که صدا و لرزش آن ها در مقایسه با برندهای خارجی کمی بیشتر است.

پاکشوما یک شرکت ایرانی است که همکاری های زیادی با برندهای مطرح دنیا مانند فیلیپس و ال جی داشته است و نام خود را به نخستین تولید کننده ماشین لباسشویی هوشمند ثبت کرده است.

در همین رابطه بیشتر بخوانید:
بهترین برندهای لوازم خانگی ایرانی بشناسید

شرکت پاکشوما در سال 2009 بویژه در زمینه تولید ماشین لباسشویی موفق ظاهر شد و طی همکاری مشترک با ال جی کره بیشتر از حدود 25 درصد از سهم بازار ماشین لباسشویی را کسب کرد.

در ادامه به معرفی دو مدل از لباسشویی پاکشوما پرداخته شده است.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PWT-1554AJ

بهترین لباسشویی ایرانی و پاکشوما

مشخصات

ظرفیت: 15 کیلوگرم

سرعت چرخش موتور: 400 دور در دقیقه

نوع مخزن: دوقلو

لوله ورودی آب سرد و گرم: ندارد

تعداد برنامه های شست و شو: 3 عدد

قیمت: 1.768.000 تومان

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFI 93402

بهترین لباسشویی ایرانی و پاکشوما

مشخصات

ظرفیت: 9 کیلوگرم

سرعت چرخش موتور: 1400 دور در دقیقه

نوع مخزن: درب از جلو

لوله ورودی آب سرد و گرم: دارد

تعداد برنامه های شست و شو: 16 برنامه اصلی شستشو + 6 برنامه کمکی شستشو عدد

میزان صدا: 54 دسی بل

قابلیت اضافه کردن لباس حین کار: دارد

قیمت: 7.800.000 تومان

اسنوا

شرکت اسنوا از سال 1376 در بازار لوازم خانگی ایران حضور دارد و نام آن به دلیل رضایت بالای مشتریان در مطلب بهترین لباسشویی ایرانی قرار گرفته است.

اسنوا کوتاه شده ی نام شرکت ارکان ساختار نوین ایرانیان است و از برندهای گروه انتخاب تلقی می شود. اسنوا کار خود را با تولید اجاق گاز آغاز کرد و امروزه شاهد عرضه انواعی از لوازم خانگی نظیر لباسشویی به بازار هستیم. حضور این برند ایرانی از سال 1395 پر رنگ تر شد و بخشی از سهم بازار لوازم خانگی را به خود اختصاص داد و به رقابت با برندهای ایرانی و نیز خارجی نظیر ال جی و سامسونگ می پردازد.

بهترین لباسشویی ایرانی و برند اسنوا

از افتخارات اسنوا می توان به  قرار گرفتن در لیست ۱۰۰ برند برتر ایران طی در دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران در سال ۱۳۹۲، دریافت گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه و گواهینامه BV اشاره کرد.

لباسشویی اسنوا در مقایسه با برندهای خارجی یکی از مقرون به صرفه ترین ماشین لباسشویی های بازار تلقی شده و کاربران از کیفیت ماشین لباسشویی اسنوا و خشک کن قوی اظهار رضایت کرده و اختلاف هایی بر سر صدای آن وجود دارد.

کیفیت ماشین لباسشویی اسنوا قابل قبول بوده و به نسبت برخی از برندهای موجود رضایت مشتریان را جلب می کند.

نظر کاربران در مورد کیفیت ماشین لباسشویی اسنوا متفاوت بوده اما اغلب از خرید خود راضی بوده اند. برای آشنایی بیشتر با لباسشویی اسنوا در ادامه با ما همراه شوید.

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-843

بهترین لباسشویی ایرانی و اسنوا

مشخصات

ظرفیت: 8 کیلوگرم

سرعت چرخش موتور: 1400 دور در دقیقه

نوع مخزن: درب از جلو

لوله ورودی آب سرد و گرم: ندارد

تعداد برنامه های شست و شو 14 عدد

قابلیت اضافه کردن لباس حین کار: دارد

دارای تکنولوژی نانوسیلور

قیمت: 9.930.000 تومان

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-151W

بهترین لباسشویی ایرانی و اسنوا

مشخصات

ظرفیت: 5 کیلوگرم

سرعت چرخش موتور: 800 دور در دقیقه

نوع مخزن: درب از جلو

لوله ورودی آب سرد و گرم: دارد

تعداد برنامه های شست و شو 15 عدد

قابلیت اضافه کردن لباس حین کار: ندارد

سیستم عیب یاب هوشمند

قیمت: 5.200.000 تومان

آبسال

شرکت آبسال برای نخستین بار در سال 1335 با عنوان شرکت لعاب ایران به منظور تولید کاسه و بشقاب فعالیت خود را آغاز نمود و از سال 1343 به بعد نام خود را به عنوان تولید کننده لوازم خانگی ثبت کرد.

بهترین لباسشویی ایرانی و برند آبسال

آبسال یکی از قدیمی ترین برندهای لوازم خانگی ایرانی است که محصولات آن با گارانتی 24 ماهه و قیمت مناسب عرضه می شود که در زمینه تولید لباسشویی نیز شهرت دارد.

ماشین لباسشویی آبسال از قیمت رقابتی و کیفیت نسبتا خوبی دارا بوده و گاهی صدا و یا لرزش آن نظر برخی از مشتریان را جلب نکرده است.

برای اطلاع از مشخصات و جزئیات یکی از مقرون به صرفه ترین ماشین لباسشویی های آبسال به ذیل مراجعه کنید.

ماشین لباسشویی آبسال مدل REN7012

بهترین لباسشویی ایرانی و آبسال

مشخصات

ظرفیت: 7 کیلوگرم

سرعت چرخش موتور: 1200 دور در دقیقه

نوع مخزن: درب از جلو

لوله ورودی آب سرد و گرم: ندارد

دارای رنامه شستشوی سریع 19 دقیقه ای و برنامه ویژه شستشوی اقتصادی

قابلیت اضافه کردن لباس حین کار: ندارد

بهترین نسبت مصرف آب و عملکرد شستشو

قیمت: 5.820.000 تومان

پارس خزر

شرکت پارس خزر طی همکاری با توشیبای ژاپن فعالیت خود را شروع کرد. نام این شرکت ایرانی در ابتدا پارس توشیبا بود که سپس در سال 1361 به نام پارس خزر تغییر یافت.

پارس خزر به تولید لباسشویی و انواع لوازم خانگی کوچک مشغول است و سال هاست که در بازار لوازم خانگی ایران برای خود شهرتی دست و پا کرده است. سایا و پارس خزر از برندهای این شرکت محسوب می شوند و محصولات آن در بسیاری از خانه های ایرانی جای دارد.

بهترین لباسشویی ایرانی و برند پارس خزر

قیمت، کیفیت و خدمات پس از فروش مناسب محصولات پارس خزر منجر شده تا به یکی از مهم ترین و محبوب ترین برندهای لوازم خانگی تبدیل شود و لباسشویی پارس خزر نیز از این قاعده مستثنی نبوده و حضور آن در لیست بهترین لباسشویی ایرانی بی علت نیست.

مهمترین مزیت لباسشویی پارس خزر قیمت مناسب آن بوده و یکی از ارزانترین ماشین لباسشویی ایرانی محسوب می شود اما در مقایسه با سایر برندهای موجود از طراحی و ظاهر ساده تری برخوردار است و به نسبت لوازم خانگی کوچک آن کمتر شناخته شده است.

ماشین لباسشویی پارس خزر مدل WM-8514

بهترین لباسشویی ایرانی و پارس خزر

مشخصات

ظرفیت: 8.5 کیلوگرم

سرعت چرخش موتور: 1400 دور در دقیقه

نوع مخزن: درب از جلو

لوله ورودی آب سرد و گرم: ندارد

تعداد برنامه شستشوی: 16 عدد

قابلیت اضافه کردن لباس حین کار: دارد

ﻣﺤﻔﻈﻪ اﺳﺘﻴﻞ ﺿﺪ زﻧﮓ ﺑﺎ ﻃﺮاحی ﺿﺪ ﺳﺎﻳﺶ

قیمت: 7.900.000 تومان

جی پلاس

جی پلاس اختصار شرکت گلدیران پلاس است که پس از تشدید تحریم و خروج برند ال جی، نمایندگی گلدیران جایگزینی برای این برند معرفی کرد و تلاش می کند که به پشتوانه سابقه دیرینه خود و تجربیات فراوان در زمینه عرضه محصولات خانگی ال جی نیاز مشتریان را پاسخ دهد. به نظر می رسد که کیفیت محصولات جی پلاس به دلیل خوش نامی گلدیران در بازار درخور مشتریان ایرانی باشد.

بهترین لباسشویی ایرانی و برند جی پلاس

این برند تازه وارد با عرضه انواع یخچال فریزر، لباسشویی و دستگاه تصفیه هوا فعالیت خود را آغاز کرده و محصولات آن از تکنولوژی های روز دنیا بهره می برد. لباسشویی جی پلاس از برچسب انرژی A+++ برخوردار بوده و از کالاهای اقتصادی با مصرف انرژی کم محسوب می‎شود.

مشخصان و قیمت لباسشویی جی پلاس به شرح ذیل است:

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل J8470S

بهترین لباسشویی ارانی و جی پلاس

مشخصات

ظرفیت: 8 کیلوگرم

سرعت چرخش موتور: 1400 دور در دقیقه

نوع مخزن: درب از جلو

لوله ورودی آب سرد و گرم: ندارد

تعداد برنامه شستشوی: 15 عدد

قابلیت اضافه کردن لباس حین کار: دارد

میزان صدا: 60 دسی بل
مجهز به سنسور تشخیص وزن لباس

 

قیمت: 7.430.000 تومان

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-J8250

بهترین لباسشویی ایرانی و جی پلاس

مشخصات

ظرفیت: 8 کیلوگرم

سرعت چرخش موتور: 1200 دور در دقیقه

نوع مخزن: درب از جلو

لوله ورودی آب سرد و گرم: دارد

تعداد برنامه شستشوی: 15 عدد

قابلیت اضافه کردن لباس حین کار: دارد

دارای موتور هوشمند BLDC مجهز به فناوری Eco Power Inverter
دارای تایمر برای انجام شستشو در زمان دلخواه

قیمت: 6.990.000 تومان

قیمت ماشین لباسشویی ایرانی

همان طور که می دانید، قیمت ماشین لباسشویی ایرانی در مقایسه با نسخه های خارجی بسیار پایین بوده و مهمترین مزیت آن ها تلقی می شود که البته علاوه بر قیمت مناسب، حمایت از تولید کننده های ایرانی، گارانتی و اطمینان از اصل بودن کالا نیز از دیگر دلایل خرید آن ها به شمار می رود.

بهترین لباسشویی ایرانی و قیمت ماشین لباسشویی

ارزانی قیمت ماشین لباسشویی ایرانی با توجه گرانی کالا و نوسان نرخ ارز وسوسه انگیز بوده و خرید محصولات ایرانی بسیار منطقی تلقی می شود.

پایین بودن قیمت ماشین لباسشویی ایرانی منجر به افزایش تقاضا شده و در نهایت تبدیل به انگیزه ای برای تولید کنندگان ایرانی شده تا کیفیت محصولات خود را ارتقا دهند و در کنار قیمت مناسب، محصولی درخور مشتری ایرانی عرضه کنند.

ارزانترین ماشین لباسشویی ایرانی

بعد از معرفی بهترین لباسشویی ایرانی حالا نوبت به آشنایی با ارزانترین ماشین لباسشویی ایرانی رسیده که افراد با توجه به نیاز و بودجه خود می توانند یکی از آن ها را انتخاب و خریداری کنند.

گاهی برای خرید یک وسیله نیاز به هزینه گزاف نیست و می توان با توجه به احتیاجات و شرایط محصول مورد نظر را نیز تهیه کرد و به همین دلیل در ادامه جدولی به منظور معرفی ارزانترین ماشین لباسشویی ایرانی فراهم شده است.

بهترین لباسشویی ایرانی و ارزان ترین ماشین لباسشویی

سخن آخر

مطلب بالا با توجه به نظر کاربران در اینترنت و بررسی میزان فروش محصولات انجام شده و در نهایت نظر و نیاز مشتری مهم بوده و اولویت دارد. افراد پیش از خرید یک کالا باید به اندازه کافی در مورد قابلیت ها و خدمات پس از فروش محصول تحقیق کنند و تنها نباید به مطالب موجود در سایت ها بسنده کرد و باید از افرادی که از این محصولات استفاده کرده اند، پرس و جو کرد و در نهایت با توجه به بودجه و نیاز خود اقدام به خرید کرد.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟