قیمت اتو
اخبار لوازم خانگی

قیمت جدیدترین اتو بخار های بازار ایران اعلام شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اگر به دنبال خرید یک اتو بخار مناسب و البته جدید در بازار لوازم خانگی ایران ...

بهنام وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اگر به دنبال خرید یک اتو بخار مناسب و البته جدید در بازار لوازم خانگی ایران هستید، در این گزارش قیمت جدیدترین اتو بخار های بازار ایران را گردآوری کرده ایم.

نقد و بررسی لوازم لوازم خانگی:

اتو بخار بوش مدل TDA3022GB

ال کا ایران قصد دارد تا با ارائه قیمت جدیدترین اتو بخار های بازار ایران به مخاطبان خود کمک کند تا در هنگام خرید دچار سردرگمی نشوند و برای انتخاب درست محصولات اطلاعات کافی در اختیار داشته باشند.

همانطور که در گزارش های پیش از این نیز گفته شد، قیمت های درج شده در سایت های فروش آنلاین گاهی تفاوت هایی با قیمت بازار دارند. مثلا قیمت یک محصول می تواند در بازار ارزان تر از قیمت فروشگاه های آنلاین باشد و یا در مواقعی نیز قیمت سایت های فروش آنلاین از بازار لوازم خانگی ارزان تر است.

بیشتر بخوانید:

تفاوت اتو پرسی با اتو بخار/اتو پرسی بخریم یا اتو بخار؟

به هر حال ال کا ایران پیشنهاد می کند پیش از خرید هر محصول سری به بخش راهنمای خرید لوازم خانگی بزنید. اطلاعات کافی در خصوص نیازهای خود نسبت به یک محصول را به دست آورید و سپس از چند منبع قیمت محصول را بگیرید.

در ادامه به قیمت جدیدترین اتو بخارهای بازار پرداخته ایم که بر اساس آن 9 محصول جدید و دارای رنج قیمتی متفاوت معرفی شده اند. در این 9 اتو بخار جدید، گرانترین محصول بیش از 2 میلیون و 696 هزار تومان قیمت خورده است. همچنین اگر بخواهیم در این لیست قیمت ارزان ترین اتو بخار را بگوییم باید به مدل ام آر اس اشاره کنیم که قیمتی معادل 272 هزار تومان دارد.

قیمت جدیدترین اتو بخار های بازار

اتو لباس یکی از وسایل ضروری هر خانه ای تلقی می شود که ارتباط مستقیمی با تمیزی و آراستگی افراد دارد و علاوه بر این، به عنوان یک لوازم خانگی مهم در لیست خرید جهیزیه قرار می گیرد.

شکل و شمایل اتو لباس طی سال های گذشته بسیار تغییر کرده و از دیرباز مردم نقاط مختلف جهان از وسایلی شبیه به اتو برای خشک کردن البسه خود استفاده می کردند اما جرقه ساخت نخستین اتو شبیه به نسخه های امروزی در سال 1882 میلادی زده شد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟