یخچال فریزر شیائومی
اخبار لوازم خانگی

یخچال فریزر شیائومی در سه مدل جدید روانه بازار می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یخچال فریزر شیائومی در سه مدل با عنوان Mijia در تاریخ 25 مه به بازار لوازم ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یخچال فریزر شیائومی در سه مدل با عنوان Mijia در تاریخ 25 مه به بازار لوازم خانگی عرضه خواهد شد. شرکت شیائومی یکی از برندهای مطرح فناوری چینی بوده که در زمینه گوشی های هوشمند و طیف گسترده ای از سایر محصولات فعالیت می کند. دفتر مرکزی این کمپانی در پکن قرار دارد و نزدیک به 15 هزار نیروی کار در این شرکت مشغول به کار هستند.

شیائومی محصولات متنوعی از جمله گوشی های هوشمند، تلویزیون، روتز، گجت های پوشیدنی را تولید می کند و اخیرا خبر عرضه یخچال فریزر شیائومی منتشر شده است که در دو روز آینده روانه بازار می شود و در دسترس کاربران این برند چینی قرار می گیرد.

لوازم خانگی هوشمند شیائومی امروز 23 مه اعلام کرد که سه مدل یخچال جدید را در روز 25 مه (دوشنبه) در فصل جدید لوازم خانگی به بازار عرضه می کند.

این مدل ها شامل یخچال فریزر های دو درب می شوند که از فناوری خنک کننده به وسیله هوا (air-cooled) بهره می برد و از دو ظرفیت 170 لیتر و 160 لیتر برخوردارند؛ همچنین در حال عرضه یخچال فریزر درب هوشمند Mijia همراه با ظرفیت 450 لیتری هستند.

در حال حاضر، شیائومی در مجموع چهار مدل مختلف یخچال فریزر دارد که چهار نوع آن ها یک درب، دو درب، سه درب و چهار درب ( دو درب در بالا و دو درب در پایین) را شامل می شوند که قیمت آن ها از 899 یوان چین تا 2949 یوان هستند.

این سه مدل جدید که دوشنبه رونمایی می شوند؛ مجموع این مدل ها را به 7 مدل می رسانند.

شرکت شیائومی هنوز مشخصات و قیمت این سه مدل جدید یخچال فریزر را اعلام نکرده است، اما از پوستر های تبلیغاتی و تیزر های منتشر شده از نظر طراحی محفظه با یکدیگر تفاوتی ندارند.

شیائومی چهار مدل یخچال فریزر قبلی خود را در اکتبر 2019 عرضه کرده بود که شامل یخچال فریزر دو درب میجیا 160 لیتر ، یخچال فریزر سه درب با فناوری air-cooled و 210 لیتر، یخچال فریزر 483 لیتر و یخچال فریزر درب مجهز به مخزن 486 لیتر می شوند.

در هر چهار مدل یخچال فریزر Mijia قفسه های شیشه ای و چراغ های ال ای دی تعبیه شده است. دو مدل از یخچال فریزر های شیائومی از صفحه نمایش بهره می برند که در قسمت جلوی درب یخچال نصب شده که کاربران جهت کنترل دما و یا تنظیمات مورد نظر خود می توانند از آن استفاده کنند.

علاوه بر این، این مدل ها از دستورات صوتی Xiao AI پشتیبانی می کنند.

در ادامه به معرفی برخی از لوازم خانگی شیائومی  پرداخته شده است.

یخچال ساید بای ساید شیائومی

یخچال ساید بای ساید شیائومی

یخچال ساید بای ساید شیائومی یک یخچال با ظرفیت 456 لیتر بوده که یخچال آن 279 لیتر و ظرفیت فریزر آن 177 لیتر است. این یخچال از قفسه ها و طبقه های شیشه ای تشکیل می شود.

یخچال ساید بای ساید شیائومی دارای سیستم یخ بدون برفک است و این محصول هوشمند یک کمپرسور مرکزی دارد که برای یخچال و فریزر به صورت جداگانه عمل می کند.

ماشین لباسشویی شیائومی

ماشین لباسشویی شیائومی

ماشین لباسشویی شیائومی با قطعاتی هوشمند و عملکرد خشک کن داخلی همراه است. شرکت شیائومی در صرفه جویی انرژی و عملکردی آرام و بدون صدا را در تولید ماشین لباسشویی های خود تضمین می کند.

حداکثر سرعت در ماشین لباسشویی شیائومی 1400 دور در دقیقه است که عمل شست و شو و خشک شویی را در یک ساعت انجام می دهد.

یخچال شیائومی کوچک

یخچال شیائومی کوچک

یخچال شیائومی کوچک دارای طراحی یکپارچه با سطحی سفید و براق است. این یخچال از دو محفظه اصلی بهره می برد که شامل یک محفظه 13 لیتری برای فریزر و یک محفظه 108 لیتری می شود. محفظه اصلی به سه قسمت تقسیم می شود که باکس میوه را نیز در یخچال طراحی کرده اند.

اگر شما در یک آپارتمان کوچک زندگی می کنید و به دنبال یخچال فریزری کوچک با حجم بیشتر هستید یخچال شیائومی کوچک می تواند انتخابی مناسب برای شما باشد.

گاز شیائومی

گاز شیائومی

شیائومی در توسعه لوازم آشپزخانه و خانگی از اولین اجاق گاز شیائومی که هوشمند نیز است، معرفی کرد. طراحی منحصر به فرد مشعل ها در اجاق گاز اینترنتی هوشمند شیائومی به کاربران کمک می کند که حرارت دقیق تری را برای پخت مواد غذایی فراهم کنند.

در گاز شیائومی تنظیم شعله با چرخاندن دستگیره انجام می شود و این برای تنطیم درجه حرارت بسیار دقیق است.

تلویزیون شیائومی

تلویزیون شیائومی

ویومی که یکی از شرکت های زیر مجموعه شیائومی است، اخیرا از تلویزیون هوشمند 5 جی خود خبر داده است. این تلویزیون شیائومی از فناوری جدید 5 جی و دوربین دارای هوش مصنوعی بهره می برد.

تلویزیون شیائومی مجهز به صفحه نمایش 75 اینچی و اینترنت اشیاء است. از دیگر مشخصات تلویزیون هوشمند 5 جی می توان به بلندگوی 100 واتی قدرتمند اشاره کرد که دارای فناوری دالبی آتموس است.

از دیگر محصولات شیائومی می توان به فلاسک، آبمیوه گیری، جاروبرقی بی سیم، ساندبار، جاروبرقی رباتی هوشمند، کتری برقی، پلوپز هوشمند، ریموت کنترل و پارچ تصفیه آب اشاره کرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟