تلویزیون می شیائومی با قیمتی پایین
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون می شیائومی با قیمتی پایین عرضه می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون می شیائومی در سایز 43 اینچی با قیمت 1099 یوان (155 دلار) در بازار لوازم ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون می شیائومی در سایز 43 اینچی با قیمت 1099 یوان (155 دلار) در بازار لوازم خانگی چین در دسترس کاربران قرار می گیرد. غول فناوری چینی اخیرا تلویزیون می پرو 32 را در مدل L32M6-ES روانه بازار کرده است؛ مدل جدید به مجموعه جدید می تی وی پرو با طراحی تمام صفحه تعلق دارد. این مجموعه سال گذشته معرفی شده است.

تلویزیون می شیائومی مدل 32 اینچی خود را با قیمت 899 یوان (126 دلار) به فروش می رساند که بسیار مقرون به صرفه تلقی می شود.

شیائومی

همانطور که از نام این تلویزیون پیداست، دارای صفحه نمایش 32 اینچی به صورت تمام صفحه است که یک تجربه تماشای همه جانبه را برای کاربران خود تضمین می کند.

مجموعه تلویزیون های می پرو شیائومی از رزولوشن 4 کی پشتیبانی می کنند؛ اما مدل 32 اینچی آن دارای رزولوشن 1080 پیکسل (FHD) است.

این تلویزیون از دستیار صوتی داخلی XiaoAI بهره می برد و یک کنترل از راه دور بلوتوثی همراه با 12 کلید دارد که از کنترل صدا پشتیبانی می کند.

علاوه بر این، از دیگر مشخصه های این تلویزیون هوشمند می توان به پردازنده 4 هسته ای، رم یک گیگابایت و حافظه داخلی 8 گیگابایت اشاره کرد.

از این تلویزیون جدید شیائومی به منظور پاسخگویی به نیازهای متنوع کاربر برای سرگرم شدن نیز استفاده می شود.

تلویزیون هوشمند 32 اینچی می شیائومی دارای دو بلندگوی 6 واتی و همچنین بلوتوث 4.0، وای فای 2.4 هرتزی، PatchWall و DTS decoder است.

از دیگر ویژگی های تلویزیون یاد شده نیز می توان یک در گاه یو اس بی، دو درگاه اچ دی ام آی، ورودی ای وی، پورت های دی آی اف/ اس پی و یک درگاه آنتن نام برد.

کاربرانی که دکوراسیون منزل کوچکی دارند می توانند با خرید این تلویزیون آن را به راحتی بر روی دیوار نصب کنند و نگران جاگیر بودن فضا نباشند. همچنین می توانند به راحتی بر روی شلف های نصب شده قرار دهند.

هم اکنون تلویزیون هوشمند 32 اینچی شیائومی که از مجموعه می پرو است در بازار لوازم خانگی چین به فروش می رسد.

تلویزیون شیائومی ساخت کجاست؟

تلویزیون شیائومی که تحت عنوان می (MI) به بازار عرضه می شود، یکی دیگر از دسته محصولات برند شیائومی است که در قیمتی مناسب، کیفیت قابل توجهی رابه کاربران، مصرف کنندگان و مشتریان خود ارائه می دهد. ممکن است برای بسیاری از افراد این سوال پیش بیاید که تلویزیون شیائومی ساخت کجاست؟

تلویزیون شیائومی دارای پنل هایی از برندهای ال جی و سامسونگ بوده و این موضوع را نیز پنهان نکرده است، چرا که پس از سامسونگ دومین برندی شناخته می شود که سخت افزارهای مورد استفاده خودش را به طور کامل و دقیق معرفی می کند. در پاسخ به سوال تلویزیون شیائومی ساخت کجاست؟ باید گفت که این برند متعلق به چین است و دفتر مرکزی آن در پکن قرار دارد.

گوشی هوشمند

شرکت شیائومی بیشتر به دلیل ارائه گوشی های هوشمند شناخته شد و جهانی رو در این حوزه به دست گرفت. اما در کنار گوشی های هوشمند، محصولاتی مانند اسکوتر، پاوربانک، ترازو، انواع هدفون، هدست و هندزفری، اسپیکر، لپ تاپ، دوربین و دستبند، تلویزیون شیائومی و … را به بازار عرضه نموده است.

تلویزیون شیائومی 49 اینچ

تلویزیون شیائومی 49 اینچ عملکرد مناسب و قیمتی مقرون به صرفه را در اختیار کاربران و مشتریان خود قرار می دهد؛ در موارد مختلفی نظیر تماشای تلویزیون، نمایش بازی های ویدئویی با گرافیک بالا، مرور صفحات وب و نمایش محتوای سه بعدی استفاده می شود و رضایت مشتریان و کاربران خود را از محصولات شیائومی کسب می کند.

تلویزیون شیائومی 49 اینچ از کیفیت 4 کی بهره می برد، قاب تلویزیون از جنس فلز و باریک طراحی شده که حس ظرافت و زیبایی  را به کاربران القا می کند.

تلویزیون شیائومی S3

تلویزیون شیائومی S3 یکی دیگر از تلویزیون های شیائومی بوده که در سه نسخه راهی بازار لوازم خانگی شده است.

در مجموعه تلویزیون شیائومی S3 از فلز بهره گرفته و فریم مورد استفاده در این تلویزیون آلیاژ آلومینیوم آندایز است. این سری از تلویزیون های شیائومی نیز از رزولوشن 4 کی پشتیبانی می‌کنند.

از دیگر امکانات این تلویزیون می توان به ساب ووفر جدید، بلندگوهای ساراند 2.25 اینچی، صدای باس قدرتمند و قابلیت اتصال بی‌سیم 5 جی اشاره کرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟