انتخاب رنگ رژلب مناسب انواع پوست
خانم ها بخوانند!

انتخاب رنگ رژلب مناسب انواع پوست

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یکی از دغدغه های اصلی هر خانمی ایده هایی برای داشتن یک میکاپ مناسب  صورت ...

نهال وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یکی از دغدغه های اصلی هر خانمی ایده هایی برای داشتن یک میکاپ مناسب  صورت خود است تا ایراد های کوچکش را از بین برده و زیباتر از قبل به نظر برسد. یکی از اصلی ترین بخش های آرایش صورت، انتخاب رنگ رژلب مناسب است زیرا آخرین مرحله میکاپ و تکمیل آن،  رژ لبی است که با رنگ پوست و آرایش شما سازگار باشد.

انتخاب رنگ رژلب مناسب باید با توجه به نکاتی مانند تیره یا روشن بودن پوست خودتان انتخاب شود. معمولا در کشور ما رنگ پوست ها به چند دسته سفید، گندمی، سبزه و برنزه تقسیم بندی می شود پس با توجه به رنگ پوست خود باید رژ مناسبی را برای خودتان انتخاب کنید.

پوست های سفید و گندمی:

انتخاب رژلب مناسب

این دسته باید از رژ هایی استفاده کنند که حالت رنگ پریده بودن صورتشان را از بین ببرند و به همین دلیل باید از رنگ های گرم و یا ملایم استفاده کنند تناژ های هلویی و یا قرمز بسیار برای این دسته افراد مناسب است.

پوست های سبزه و تیره:

انتخاب رژلب مناسب

پیدا کردن آرایشی که برای این نوع صورت ها مناسب باشد بسیار سخت است زیرا رنگ پوستشان به گونه ای است که نمی توانند زیاد در میکاپ مانور دهند. رژ مناسب برای این افراد تناژ های قهوه ای و رنگ های جیغ است.

پوست های برنزه:

انتخاب رژلب مناسب

معمولا برای پوست های برنزه رنگ هایی از قبیل صورتی های روشن و یا آلبالویی، قرمز و هم چنین رنگ کرم روشن بسیار مناسب است.

آرایش ها تیره:

زمانی که میکاپ شما بیشتر تناژ تیره دارد، بنا بر سلیقه ی خودتان اگر میخواهید همان تیرگی در میکاپتان باقی بماند باید از رژ هایی مانند بنفش یا قهوه ای تیره و در موقعیت هایی که میکاپ شما حالت فانتزی دارد رژ مشکی بسیار مناسب هستند. اما اگر تناژ اصلی آرایشتان تیره است و قصد خنثی کردن آن را دارید از رژ های ملایم و یا فقط یک براق کننده لب استفاده کنید.

چگونه بدون رژ لب، لب هایی رنگ دار داشته باشیم؟!

شاید جالب باشد بدانید بدون رژ لب هم می توانید رنگ لبتان را تغییر دهید اما برای این کار باید از روشی استفاده کنید تا باعث جریان بیشتر خون در لب ها شوید. حال سوال این است که با چه روش هایی می توانید جریان خون را در لب ها افزایش دهید؟ در پاسخ به این سوال باید گفت یکی از این روش ها مسواک زدن روی لب ها است هنگامی که با مسواک روی لب ها را ماساژ می دهید به افزایش جریان خون کمک کرده و در نتیجه رنگ لب هایتان سرخ تر می شود و هم چنین پوست های مرده از روی آن جدا شده و لب ها حجیم تر از قبل می شود.

انتخاب رژ لب مناسب

یکی از روش های دیگر استفاده از ماسک های مخصوص لب است این مواد باعث از بین بردن خشکی و ترک های ناشی از آن شده و به زیبایی بیشتر لب ها کمک خواهد کرد. روش های خانگی زیادی مانند ماساژ با روغن زیتون، استفاده از گلبرگ های له شده گل رز، ماساژ با پوست پرتقال و… وجود دارد. اسکراب لب هم تاثیر خوبی بر روی درخشان تر شدن لب ها دارد و با استفاده از ماسک های مخصوص و یا روش های خانگی می توانید اسکراب را انجام دهید.

لوازم آرایش فیک ممنوع!

انتخاب رژلب مناسب و لوازم آرایش فیک

یکی از مهم ترین بخش های هر صورتی، پوست ها به شمار می روند و قطعا تاثیر زیادی در زیبایی هر فرد دارند پس باید از آن مراقبت کنید تا دچار آسیب هایی جبران نشدنی نشود. یکی از مسائلی که باعث آسیب های جدی در مدتی کوتاه به پوست می شود استفاده از لوازم آرایش نا مرغوب و یا به اصطلاح فیک است. کارخانه هایی که به تولید این لوازم آرایش با موادی نامشخص می پردازند معمولا مجوز هایی از وزارت بهداشت و … را ندارند و با کپی بسته بندی و تناژ های رنگ بندی برند های معروف قصد سواستفاده از نام آن برند و مشتریان را دارند. اگر می گوییم لوازم آرایش فیک نخرید به معنی این نخواهد بود که حتما از اجناس خارجی و گران قیمت تهیه کنید، بلکه به منظور آن است که از لوازمی مرغوب و فروشگاهایی که قابل اطمینان هستند خرید کنید علاوه بر آن بسیاری از برند های داخلی موجود در کشور وجود دارد که تولید ایران است و هم چنین دارای کیفیت های مطلوبی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟