ال کا تاپ

بهترین یخچال فریزر ایرانی در بازار لوازم خانگی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یخچال فریزر یکی از ضروری ترین نیازهای بشر امروزی است و بعد از خروج برندهای ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یخچال فریزر یکی از ضروری ترین نیازهای بشر امروزی است و بعد از خروج برندهای خارجی، توجه مردم به برندهای ایرانی بیشتر جلب شده و در همین راستا به معرفی بهترین یخچال فریزر ایرانی موجود در بازار پرداخته شده است.

در همین رابطه بخوانید:

پرفروش ترین یخچال فریزر های ایرانی کدامند؟ + لیست قیمت

برای قرار گرفتن در لیست بهترین یخچال فریزر ایرانی موارد زیادی نظیر رضایت مشتریان، گارانتی و یا کیفیت کالا در نظر گرفته شده و با توجه به تنوع بالا در بازار انتخاب را کمی سخت تر کرده است. در صورتی که در تدارک خرید یک یخچال فریزر خوب ایرانی هستید و در این زمینه اطلاعات کافی ندارید بهتر است که نگاهی به این مطلب بیندازید.

یخچال فریزر با توجه به استفاده زیاد و نقش مهم آن در نگهداری مواد غذایی جایگاه نخست را از جهت اهمیت در میان لوازم آشپزخانه دارد و باید در خرید آن دقت لازم را داشت. با خروج برندهای کره ای و گرانی لوازم خانگی در بازار، تقاضا برای خرید محصولات ایرانی به دلیل قیمت مناسب تر بالا رفته اما به دلیل تنوع و امکانات جدید انتخاب را با کمی مشکل مواجه کرده و امکان سردرگمی در هنگام خرید وجود دارد. در مطلب راهنمای خرید بهترین یخچال فریزر ایرانی سعی شده تا با معرفی مشخصات، قیمت و ویژگی های یک یخچال خوب تا حدودی این چالش را برطرف کرده و انتخاب را برای مشتریان آسان تر کند.

راهنمای خرید یخچال فریزر

بهترین یخچال فریزر ایرانی و راهنمای خرید

مشتریان با توجه به بودجه و نیاز خود اقدام به خرید می کنند که دانستن اطلاعات در مورد انواع یخچال فریزر و امکانات آن ها منجر می شود که خریدی مطمئن و البته رضایت بخش داشته باشید که با خواندن مطلب راهنمای خرید یخچال فریزر پیش بینی می شود تا حدودی دغدغه انتخاب یک محصول خوب برطرف شود.

مدل، میزان مصرف انرژی، ابعاد یخچال و فضای آشپزخانه از جمله مواردی است که در بخش راهنمای خرید یخچال فریزر مورد توجه قرار گرفته است. بعد از آشنایی با انواع یخچال فریزر و امکانات آن به معرفی بهترین یخچال فریزر ایرانی پرداخته خواهد شد.

بهترین یخچال فریزر ایرانی

ابعاد یخچال فریزر: همان طور که می دانید یخچال فریزرها در اندازه های مختلف روانه بازار می شوند و در هنگام خرید باید این نکته را در نظر داشته باشید که یخچال فریزر متناسب با فضای آشپزخانه تهیه کنید. بهتر است که پیش از خرید کردن اندازه (ارتفاع، عرض و عمق) فضای مورد نظر را اندازه گیری کنید و حداق 2 سانتی متر اضافی برای جلوگیری از داغ شدن یخچال در نظر بگیرید.

بیش تر بدانید:

علت برفک زدن یخچال چیست و چگونه می توان با آن مقابله کرد؟
راهنمای خرید یخچال فریزر و نکاتی که باید بدانید

 انرژی استار یخچال فریزر: میزان مصرف انرژی  در انتخاب یخجال فریزر اهمیت بالایی دارد و افراد با توجه به رتبه بندی برچسب انرژی ستاره می توانند انواع مدل ها را با هم مقایسه و بررسی کنند. یخچال های بزرگتر انرژی بیشتری مصرف می کنند و اگر دو سایز دو یخچال مشترک بود می توان با توجه به برچسب انرژی تصمیم گیری کرد.

4 ستاره: ۳۱۰kWh

3.5 ستاره: ۳۴۶kWh

2 ستاره: ۳۴۳۷kWh

یک ستاره:۵۵۹kWh

آب سرد کن یخچال فریزر: یکی از امکاناتی که در هنگام خرید نظر مشتریان را جلب می کند وجود آب سرد کن است که از اتلاف انرژی و باز و بسته کردن زیاد درب یخچال جلوگیری می کند. آب سرد کن ها انواع مختلفی دارند که برخی مجهز به مخزن بوده و برخی نیاز به لوله کشی دارند و نیاز به پرداخت هزینه جداگانه است. برخی از نسخه های پیشرفته تر مجهز به نوعی فیلتر تصفیه‌ی آب هستند که معمولا هر 6 ماه یک بار نیاز به تعویض دارند.

انواع یخچال فریزر

یخچال فریزرهای تک درب: این نسخه های در مقایسه با باقی مدل ها قدیمی تر بوده و امروزه در ادارات و فضاهای کوچک بیشتر استفاده می شود.

یخچال های فریزر پایین یا بالا: یخچال فریزر های فریزر پایین دارای محبوبیت رو به رشدی در میان مصرف کنندگان بوده و از نظر کارایی انرژی بسیار بهتر از همتایان خود هستند .

یخچال فریزر دو قلو: اگر دنبال فضای بزرگ و مجزا برای قسمت فریزر هستند، توصیه می شود که یخچال فریزر دوقلو خریداری کنید. این مدل ها نسبت به یخچال های ساید بای ساید ارزان‌تر هستند اگرچه مصرف برق یخچال های دوقلو بیشتر از سایر یخچال فریزر ها مانند ساید بای ساید است.

بهترین یخچال فریزر ایرانی

یخچال فریزر ساید بای ساید: یخچال های ساید بای ساید در انواع دو درب، سه و یا چهار درب روانه بازار می شوند و دسترسی به مواد غذایی در آن راحت تر بوده و از هدر رفتن انرژی نیز جلوگیری می کند اما این مدل ها بسیار سنگین بوده و جابه جایی آن ها سخت است.

یخچال فریزر درب فرانسوی: در یخچال های درب فرانسوی دیگر محدودیتی که برای قراردادن وسایل بزرگ وجود ندارد و شما به راحتی می‌توانید از فضای عریض آن به شکل دلخواه استفاده کنید.

بهترین یخچال فریزر ایرانی

یخچال فریزر 4 درب: مزیت این مدل ها نسبت به  درب فرانسوی این است که شما دسترسی به تعداد کشوهای بیشتری دارید و امکان  طبقه بندی بیشتر مواد غذایی را فراهم کرده است اگرچه امکان قراردادن موادغذایی بزرگ و عریض وجود ندارد.

معرفی بهترین یخچال فریزر ایرانی

بعد از تصمیم گیری در مورد نوع و ابعاد یخچال نوبت به انتخاب برند است که در این بخش تلاش شده تا به معرفی بهترین یخچال فریزر ایرانی و یا به عبارت دیگر پرفروش ترین یخچال فریزر ایرانی پرداخته شود.

نام برندهایی نظیر اسنوا، هیمالیا، جی پلاس و امرسان در میان پرفروش ترین یخچال فریزر ایرانی دیده می شود و سالهاست که در بازار ایران فعالیت می کنند و هم اکنون فضایی برای عرض اندام آن ها به وجود آمده است.

یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2321SS

بهترین یخچال فریزر ایرانی و اسنوا

مشخصات

نمودار مصرف انرژی: A

(ارتفاع، عمق و پهنا): 180، 92 و 93 سانتی متر

بدون برفک: بله

تعداد طبقات یخچال: 5 عدد

تعداد طبقات فریزر: 3 عدد

آبسردکن: بله

قیمت: 22 میلیون 870 هزار تومان

یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-J906BG

بهترین یخچال فریزر ایرانی و جی پلاس

مشخصات

نمودار مصرف انرژی: +A

(ارتفاع، عمق و پهنا): 1850، 678 و 850 میلی متر

بدون برفک: بله

تعداد طبقات یخچال: 3 عدد

تعداد طبقات فریزر: 4 عدد

آبسردکن: خیر

قیمت: 13 میلیون 225 هزار تومان

یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES24T

بهترین یخچال فریزر ایرانی و الکترو استیل

مشخصات

نمودار مصرف انرژی: +A

پهنا: 650 میلی متر

بدون برفک: بله

تعداد طبقات یخچال: 3 عدد

تعداد طبقات فریزر: 4 عدد

آبسردکن: بله

قیمت یخچال فریزر الکترواستیل : 12 میلیون 100هزار تومان

یخچال و فریزر دوقلوی پارس مدل LRDST170WD-FRZNF170

بهترین یخچال فریزر ایرانی و پارس

مشخصات

نمودار مصرف انرژیB

(ارتفاع، عمق و پهنا): 1700، 730 و 630+630 میلی متر

بدون برفک: بله

تعداد طبقات یخچال: 6عدد

تعداد طبقات و کشو فریزر: 8 عدد

آبسردکن: بله

قیمت: 8 میلیون 193 هزار تومان

یخچال و فریزر هیمالیا مدل 530 کمبی

 

مشخصات

نمودار مصرف انرژیB

(ارتفاع، عمق و پهنا): 202، 72 و 45 سانتی متر

بدون برفک: بله

تعداد طبقات یخچال: 3عدد

تعداد کشو فریزر: 5 عدد

آبسردکن: بله

قیمت: 6 میلیون 710 هزار تومان

یخچال و فریزر امرسان مدل BFN22D-M/TP

بهترین یخچال فریزر ایرانی و امرسان

مشخصات

نمودار مصرف انرژیA

(ارتفاع، عمق و پهنا): 1985، 685 و 600 میلی متر

بدون برفک: بله

تعداد طبقات یخچال: 4عدد

تعداد کشو فریزر: 4 عدد

آبسردکن: بله

قیمت: 5 میلیون 800هزار تومان

یخچال و فریزر سام مدل RF-S15S

بهترین یخچال فریزر ایرانی و سام

مشخصات

نمودار مصرف انرژیA

(ارتفاع، عمق و پهنا): 850، 470 و 500 میلی متر

یخساز: دارد

قیمت: 2 میلیون 490 هزار تومان

بهترین یخچال فریزر سال 2019

پیش از این به معرفی بهترین یخچال فریزر سال 2019 در سایت ال کا ایران پرداخته شده بود که نام برندهایی نظیر سامسونگ، ال جی و پارس به چشم می خورد.

برای آشنایی با بهترین یخچال فریزر سال 2019 می تواند به مطلب بهترین و پرفروش ترین یخچال فریزرهای سال 2019 مراجعه کنید.

انتهاب پبام/

نظر شما چیست؟