تلویزیون های اولد 2020 ال جی
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون های اولد 2020 ال جی با قابلیت جدید روانه بازار می شوند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون های اولد 2020 ال جی قابلیت نمایش تصاویر به صورت گالری را دارند و می ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون های اولد 2020 ال جی قابلیت نمایش تصاویر به صورت گالری را دارند و می توانند تصاویر را به طور هوشمند و در صورت متصل بودن به اینترنت همراه با فاصله زمانی مشخص نمایش دهند و با این قابلیت جدید در دسترس کاربران قرار می گیرند. اخیرا شرکت ال جی از تولید تلویزیون های اولد جدید خود با قابلیت ارائه تصاویر به صورت تصویر زمینه و گالری به کاربران خبر داد.

تلویزیون های اولد 2020 ال جی در مدل های 55 اینچ تا 77 اینچی با امکاناتی نظیر webOS ، HDMI 2.1 با ویژگی های اپل و موارد دیگر موجود هستند.

تلویزیون ال جی

تلویزیون های اولد مجموعه WX دارای ضخامت بسیار کمی بوده و بیشتر بر روی دیوار نصب می شوند. زیبایی خاصی دارند و کاربران را جذب طراحی و کیفیت تصویر خود می کنند. این مجموعه از تلویزیون ها با براکت مخصوص به دیوار وصل می شوند.

در این تلویزیون ها از 100 درصد صفحه نمایش استفاده شده؛ اندازه های مختلفی از این تلویزیون ها روانه بازار می شوند که از 55 اینچ بزرگتر هستند.

اولد 2020

شرکت تولید کننده لوازم خانگی ال جی مجموعه ی (E) تلویزیون های اولد خود را کنار گذاشته و جی ایکس (GX) را معرفی کرده است. این خط تولید جدید از تلویزیون ها به منظور نصب کردن به دیوار طراحی شده اند. همچنین این شرکت کره ای طراحی تلویزیون اولد با قابلیت تصویر زمینه شدن را به روز کرده است.

این سری از تلویزیون های جدید شرکت ال جی از پردازنده هوشمند a9 نسل سوم، کارت گرافیک Nvidia G-Synce، حالت HGiG و نمایشگری نازک و باریک بهره می برند.

این تلویزیون ها در سایز های 55، 65 و 77 اینچ تولید شده و در بازار لوازم خانگی در دسترس کاربران و مشتریان قرار می گیرند.

شرکت تولید کننده لوازم خانگی ال جی در سال جاری تلویزیون های اولد خود را با قابلیت ها و ویژگی های جدیدی عرضه می کند. این تلویزیون از ضخامت بسیار کمتری بهره می برند و پردازنده قوی در آن ها تعبیه شده است.

در تلویزیون های اولد سری جدید از کارت گرافیک Nvidia G-Synce و حالت HGiG  استفاده شده که کاربران و مصرف کنندگان این سری از تلویزیون ها، فیلم های HDR و یا بازی های HDR را با بالاترین کیفیت در اختیار دارند.

این تلویزیون ها در طراحی های گالری (Gallery)، قابل جمع شدن (Rollable) و پس زمینه شدن تولید می شوند که همانطور که در مطالب فوق ذکر شد، از 100 درصد صفحه نمایش استفاده شده و هیچ گونه حاشیه کناری و یا فریم ندارند.

همچنین گفتنی است که این غول فناوری کره ای تلویزیون های 4K خود را در مجموعه جدید روانه بازار کرده که دارای آخرین نسخه وب او اس هستند و همچنین از هوم کیت و ایرپلی 2 پشتیبانی می کنند. پلت فرم وب او اس ال جی به نسخه 5.0 ارتقا یافته که شامل صفحه جست و جوی جدید و اسپورت آلرت (Sports Alert) می شود.

اپلیکیشن اپل تی وی (Apple TV) برای کاربران و مصرف کنندگان خود دسترسی به اپل تی وی پلاس (Apple TV+) و همچنین اجاره فیلم و خرید حداکثر 4K Dolby Vision HDR را فراهم می کند.

تلویزیون های 4K جدید ال جی هم اکنون در بازار لوازم خانگی و فروشگاه های آفلاین و آنلاین آمریکا و اروپا در دسترس کاربران و مشتریان قرار دارد.

قیمت ها برای مدل ال سی دی 43 اینچ 4K از 400 پوند، 450 یورو و 500 دلار شروع می شوند.

جدیدترین تلویزیون ال جی 2020

جدیدترین تلویزیون ال جی 2020 شامل تلویزیون های اولد و 4K می شود که نسبت به تلویزیون های مدل قبلی خود از قابلیت های جدید و به روز شده بهره می برند.

در ادامه این بخش به معرفی جدیدترین تلویزیون ال جی 2020 پرداخته شده است. این بخش برای افرادی که طرفدار محصولات ال جی مخصوصا در زمینه تلویزیون هستند، مناسب است.

تلویزیون های ال جی

تلویزیون ال‌ جی مدل LK5730یکی از نمونه‌ های بسیار با کیفیت از تلویزیون های مقرون به صرفه و ارزشمند شرکت ال جی است.

پلت فرم هوشمند WebOS با سهولت استفاده‌ ی بی نظیر، نمایشگر IPS با دقت واقعی Full HD و زاویه دید فوق العاده و ظاهر بسیار زیبا از ویژگی های مهم این تلویزیون هستند. تلویزیون LK5730 برای تماشای روزمره و گیمینگ مناسب است . محدودیت تماشا ندارد.

تلویزیون ال جی مدل Sm8600 ترکیبی از همه ویژگی ها در کنار یکدیگر است که کارایی، هوشمندی، طراحی فوق العاده و امکانات را ارائه می دهد. مدل Sm8600 از یک صفحه نمایش IPS با فناوری نانوسل و زاویه دید خوب بهره‌ می برد. این تلویزیون مجهز به جدید‌ترین ورژن پلت فرم WebOS است.

قیمت تلویزیون منحنی ال جی 4k

تلویزیون های منحنی که اخیرا تولید شده اند و با توجه به زاویه دید گستره ای که در اختیار کاربران و مصرف کنندگان قرار می دهند باعث شده تا طرفداران مخصوص خود را داشته باشند. ممکن است در میان شما کسی به دنبال قیمت تلویزیون منحنی ال جی 4K باشد.

همانطور که شرکت کره ای ال جی در چند سال اخیر دست به تولید تلویزیون های جدید با قابلیت های جدید زده است؛ این دسته از تلویزیون های منحنی فقط طرفداران خاص خود را دارد. ما در ادامه به معرفی و قیمت تلویزیون منحنی ال جی 4K پرداخته ایم.

قابل ذکر است که با توجه به قدیمی بودن محصولات منحنی ال جی قیمت مشخصی در دسترس است.

تلویزیون 55 اینچ SUPER UHD 4K منحنی 55UG87000GI

ال جی

  • مجهز به پنل با کیفیت و مقاوم IPS
  • تلویزیون هوشمند WebOS2.0
  • کیفیت تصویر Ultra HD
  • بهره گیری از فناوری Super UHD
  • سرعت تصویر 2000
  • سیستم صوتی طراحی شده توسط Harman Kardon

تلویزیون 55 اینچ OLED منحنی مدل 55EC93000GI

تلویزیون

  • تلویزیون منحنی اولد
  • کنتراست بی نهایت
  • قابلیت سه بعدی
  • تلویزیون هوشمندWebOS

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • مصیب | 20 آذر 1399 در 2:26 ب.ظ

    سلام.این تی وی الجی چه موقع وارد بازار ایران میشن و چقر قیمت میخوره؟آیا ماهواره دار هستن؟ممنون از شما

    • بهنام وحیدی | 20 آذر 1399 در 3:29 ب.ظ

      واردات لوازم خانگی از سال 97 ممنوع شده و نماینده های کره ای هم از ایران رفتن، در نتیجه حداقل فعلا این تلویزیون ها به صورت رسمی وارد نمیشن. احتمال ورود به صورت قاچاق وجود داره که اونم زمان مشخصی نداره