خط تولید ماشین لباسشویی سامسونگ
اخبار لوازم خانگی

خط تولید ماشین لباسشویی سامسونگ گسترش می یابد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، خط تولید ماشین لباسشویی سامسونگ با دو عدد ماشین لباسشویی 9.5 کیلوگرمی همراه ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، خط تولید ماشین لباسشویی سامسونگ با دو عدد ماشین لباسشویی 9.5 کیلوگرمی همراه با فناوری های Steam BubbleWash و AddWash Steam گسترش می یابد.

بیشتر بخوانید:

خط تولید ماشین لباسشویی سام افتتاح شد

از ویژگی های موجود در این دو مدل جدید می توان به بخار آن ها که لباس ها را ضدعفونی می کنند؛ تا 99 درصد باکتری های موجود روی لباس را از بین می برد؛ شستشوی 15 دقیقه ای؛ بررسی هوشمند جهت عیب یابی آسان؛ قفل کودک و گارانتی 11 ساله قطعات و موتور ماشین لباسشویی اشاره کرد. خط تولید ماشین لباسشویی سامسونگ با جدیدترین و پیشرفته ترین فناوری و امکانات در حال گسترش است که این موضوع سبب رضایت بیش از پیش مشتریان و کاربران محصولات سامسونگ می شود.

هر دو مدل از ماشین لباسشویی سامسونگ از راندمان آبی 4 ستاره و رده بندی انرژی 4 ستاره بهره می برند.

فناوری درب AddWash

فناوری Steam BubbleWash به منظور ایجاد فوم شوینده همراه با بخار و آب از ابتدای چرخه شست و شو طراحی شده است. همچنین دارای یک فناوری با عنوان BubbleSoak بوده که لباس ها را قبل از عمل شست و شو کاملا خیس می کند.

ویژگی با عنوان AddWash به این دسته از ماشین لباسشویی های جدید اضافه شده است که امکان افزودن البسه و یا مواد شویند در طول چرخه شست و شو را با استفاده از درب AddWash برای کاربران و مصرف کنندگان خود فراهم می سازد.

کاربران و مصرف کنندگان این محصول از طریق درب AddWash  نرم کننده لباس را در هر زمان که بخواهد می تواند اضافه کند.

فناوری BubbleWash

برای ماشین لباسشویی مدل Steam BubbleWash قیمت 1.369 دلار و برای ماشین لباسشویی مدل AddWash Steam 1.469 دلار در نظر گرفته شده است.

شرکت تولید کننده لوازم خانگی سامسونگ از توسعه سه مجموعه جدید ماشین لباسشویی و دو خشک کن لباس با ظرفیت های بیشتر، طراحی های جدید و نوآوری های پیشرفته خبر داد.

سامسونگ در حال توسعه مجموعه ماشین لباسشویی جدید خود است که می تواند لباس ها را تا 50 درصد سریع تر و با 20 درصد انرژی کمتری بشوید.

ماشین لباسشویی سامسونگ

این مجموعه ماشین لباسشویی و خشک کن سامسونگ شامل ماشین لباسشویی سامسونگ در رنگ مشکی و ظرفیت 8.5 کیلوگرمی در کنار ماشین خشک کن لباس 9 کیلوگرمی و همچنین ماشین لباسشویی سفید رنگ با ظرفیت 8.5 کیلو گرمی که از ویژگی پخش خودکار مواد شوینده در اندازه مناسب با وزن البسه بهره می برد؛ شامل می شود.

گفتنی است ماشین لباسشویی دیگری وجود دارد که از ظرفیت فوق العاده بزرگ 16 کیلوگرمی همراه با خشک کن لباس 10 کیلوگرمی که دارای پمپ Hybrid است؛ مجموعه ماشین لباسشویی و خشک کن جدید سامسونگ را تکمیل می کند.

اپلیکیشن

همه ماشین لباسشویی های جدید در مدل های جدید توسط اپلیکیشن SmartThings Q-rator  پشتیبانی می شوند. این اپلیکیشن کمک می کند تا کاربران چرخه بهینه را برای هر بار عمل شست و شو انتخاب کنند و همچنین شست و شو و کنترل از راه دور توسط گوشی هوشمند را برای کاربران و مصرف کنندگان ممکن می سازد.

کاربرد فناوری Q-rator از چرخه های ویژه بهره می برد و می تواند برای موارد خاص استفاده شود. همچنین درب AddWash  برای افزودن مواد شوینده و یا البسه در هنگام عمل شست و شو کاربرد دارد.

یک مقام مسئول در شرکت تولید کننده لوازم خانگی سامسونگ اظهار کرد: نیازهای روزانه خانواده های استرالیا در حال تغییر و تحول است و به لوازمی نیاز دارند که به آن ها امکان انجام کارهای بیشتری را بدهد و زمان کمتری را صرف انجام کارهایشان بکنند.

محصولات شرکت تولید کننده لوازم خانگی سامسونگ از طراحی و قابلیت اتصال بهتری برخوردار هستند و اکثر نیازهای خانواده ها را برطرف می کند.

ماشین لباسشویی مدل QuickDrive با ظرفیت 8 کیلوگرم با قیمت 2.499 دلار و خشک کن لباس پمپ Hybrid با ظرفیت 10 کیلوگرم با قیمت 3.399 دلار به فروش می رسد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟