بهترین لامپ های LED
اخبار لوازم خانگی

بهترین لامپ های LED در سال 2020

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بهترین لامپ های LED از طول عمر بالایی بهره می برند و بین 50 هزار تا 60 هزار ساعت ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بهترین لامپ های LED از طول عمر بالایی بهره می برند و بین 50 هزار تا 60 هزار ساعت طول عمر دارند و این طول عمر لامپ ها در مقایسه با لامپ های دیگر بسیار بیشتر است. نور مناسب برای فضای اتاق و خانه اهمیت دارد و همینطور لامپ ها تاثیر چشمگیری در نحوه نگاه و رنگ های اشیاء دارند.

بهترین لامپ های LED می توانند در صرفه جویی قبض های برق کاربران خود کمک کنند. لامپ های LED از مزایا و معایب بسیاری بهره می برند که موجب شده طرفداران بسیاری را جهت بیشتر بودن مزایای خود جذب کنند. از مزایای این مدل لامپ ها می توان به عدم آسیب رساندن به سلامت چشم و محیط اشاره کرد که این مسئله بسیار مهم است.

لامپ های LED در ابتدا یک سری لامپ های ریز بودند که در اندازه ی کوچکی در لوازم الکتریکی به کار می رفتند و به سختی قابل شکستن بودند. با گذشت زمان و تغییر در ساختار فیزیکی آن ها به روشنایی و اندازه مطلوب رسیدند.

افراد برای فضاهای مختلف خانه های خود از لامپ های مختلف در رنگ های مختلف استفاده می کنند. برای مثال برای اتاق مطالعه خود از لامپ هایی استفاده می کنند که روشنایی زیادی به محیط اطراف می بخشد. همچنین برای اتاق خواب خود از یک لامپ کم نور استفاده می کنند.

در ادامه شما را در انتخاب بهترین لامپ های LED برای قسمت های مختلف خانه راهنمایی می کنیم.

اگر اتاق هایی دارید که سقف های بلندی دارند و یا راه پله هایی دارید که ارتفاع آن ها زیاد است و شما به دنبال روشنایی مناسب هستید بهتر است لامپ های LED را در ارتفاع مناسب از سقف تا زمین قرار دهید تا به روشنایی مطلوب خود برسید.

لامپ LED Cree BR30

این دسته از لامپ های LED در بسیاری از فضاها کاربرد دارند و در صرفه جویی انرژی نیز بسیار موثر هستند. این لامپ با قرار گیری در سقف هایی با ارتفاع متوسط روشنایی مطلوبی را ارائه می دهند. همچنین از قیمت مناسبی برخوردار هستند که رضایت کاربران، مشتریان و مصرف کنندگان را کسب می کنند.

اگر سقف خانه شما بلندتر از حد متوسط است و می خواهید با تعداد کمی از لامپ محیط اطرافتان روشن شود بهتری است از لامپ های LED Cree BR30 استفاده کنید و به نتیجه مطلوب برسید. لامپ LED Cree BR30 کمتر از 6 دلار در بازار به فروش می رسند.

لامپ LED starter kit فیلیپس

لامپ های LED فیلیپس از شهرت بالایی برخوردار هستند. لامپ های LED فیلیپس به دلیل داشتن برنامه خوب توسعه یافته، تنوع در لامپ ها و لوازم جانبی که می توانید به تنظیمات خود اضافه کنید از شهرت بالایی برخوردار هستند و اکثر افراد آن ها را می شناسند.

لامپ Hue Bridge قابلیت ادغام با الکسا، سیری و گوگل اسیستنت را دارد و به سرعت تغییرات اعلام شده را اعمال می کند. برای مثال شما در حال تماشای تلویزیون هستید و نمی خواهید که روشنایی فضای اطراف کاملا تاریک شود و فقط کافیست به دستیار صوتی خود بگویید تا روشنایی اتاق نشیمن را تا 50 درصد کم کند.

لامپ GE Reveal LED

این دسته از لامپ ها ال ای دی های عجیب و غریب به سبک چوب دارند و از لامپ های ال ای دی کم نور نیز بهره می برند. در حال حاضر این نوع لامپ های LED در قیمت کمتر از 17 دلار در دسترس مشتریان قرار می گیرند.

لامپ های LED مزایا و ویژگی های فراوانی دارند که از جمله مهم ترین آن ها می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

رنگ نور

اشعه های لامپ

طول عمر

تعداد خاموش روشن

بازده نوری

تنظیم شدت نور

مضرات لامپ ال ای دی

لامپ های ال ای دی به عنوان یکی از لوازم روشنایی با ویژگی صرفه جویی در مصرف برق و انرژی و عمر بالا جایگزین لامپ های رشته ای و لامپ کم مصرف شده اند. با وجود اینکه این لامپ ها صنعت روشنایی را تغییر دادند اما همانند بسیاری از پدیده های جدید دیگر، مضراتی را دارا هستند. مضرات لامپ ال ای دی و ضرر و خطر آن ها برای سلامتی افراد مانند بسیاری از لوازم برقی و الکتریکی دیگر وجود دارد.

از مضرات لامپ ال ای دی می توان به ضرر آن برای سلامتی اشاره کرد که آن ها مقدار زیادی نور آبی ساطع می کنند که می تواند تاثیرات منفی بر روی سلامتی انسان بگذارد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟