تقاضا برای خرید جهیزیه
اخبار لوازم خانگی

تقاضا برای خرید جهیزیه در بازار وجود ندارد

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس اتحادیه لوازم خانگی تهران می‌گوید: میزان ازدواج در این شرایط کمتر شده و تقاضا ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس اتحادیه لوازم خانگی تهران می‌گوید: میزان ازدواج در این شرایط کمتر شده و تقاضا برای خرید جهیزیه در بازار وجود ندارد. امیدواریم کمبود کالا در بازار نداشته باشیم، در این رابطه شرکت‌های تولیدی به مسئولان وعده دادند که نیاز بازار را تامین خواهند کرد.

مرتضی میری در ادامه افزود:  میزان ازدواج با توجه به بسته شدن تالار ها و سالن های پذیرایی کاهش پیدا کرده و در نتیجه تقاضا برای خرید جهیزیه در بازار وجود ندارد.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی تهران در پاسخ به این پرسش که آیا تکلیف قیمت لوازم خانگی داخلی مشخص شده است؟ گفت: تنها تکلیف قیمت کالاهای پنج شرکت داخلی مشخص شده است، مابقی شرکت‌ها یا افزایش قیمت نداده‌اند یا اگر هم افزایش قیمت را بر کالاهایشان اعمال کرده‌اند این اقدام غیرقانونی است.

بیشتر بدانید:

برای خرید جهیزیه در تهران کجا برم؟

مرتضی میری افزود: امروز تولیدکنندگان لوازم خانگی با رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان مذاکراتی مبنی بر تعیین و تکلیف قیمت کالاهای تولیدی دارند، چنانچه نمایندگان شرکت‌ها در این نشست اسنادی مبنی بر میزان قیمت تمام شده کالاهایشان را ارائه دهند، ممکن است قیمت کالاهای تولیدی در سطح بازار مشخص شود.

به گزارش تجارت نیوز، او در پاسخ به این پرسش که آیا در بازار با کمبود کالا مواجه هستیم یا خیر؟ اظهار کرد: در شرایط کرونا بسیاری از سالن‌های پذیرایی بسته است، بنابراین میزان ازدواج در این شرایط کمتر شده و تقاضایی برای خرید جهیزیه در بازار وجود ندارد. امیدواریم کمبود کالا در بازار نداشته باشیم، در این رابطه شرکت‌های تولیدی به مسئولان وعده دادند که نیاز بازار را تامین خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟