فروش لوازم خانگی در چین
اخبار لوازم خانگی

فروش لوازم خانگی در چین افزایشی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فروش لوازم خانگی در چین طی همه گیری ویروس کرونا با افزایش روبرو شده است. ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فروش لوازم خانگی در چین طی همه گیری ویروس کرونا با افزایش روبرو شده است. بیماری همه گیری ویروس کرونا یا به عبارتی کووید 19 بر اقتصاد جهان و مردم تاثیر بسزایی گذاشت.

در چین نیز مردم به دنبال محصولاتی هستند که با حفظ سلامتی خود و خانواده هایشان مرتبط باشد تا بتوانند از طریق محصولات بهداشتی سلامتی خود را تامین کنند. با توجه به نظرسنجی ها و گزارش های ارائه شده فروش لوازم خانگی در چین افزایش چشمگیری را تجربه کرده است که این لوازم شامل تهویه هوا، یخچال فریزر و ماشین لباسشویی می شود.

بر اساس گزارش های ارائه شده فروش دستگاه های تهویه هوا نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری را داشته که این موجب خوشنودی فروشندگان شده است.

ماشین لباسشویی

همچنین فروش ماشین لباسشویی و یخچال فریزر 550 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته اند که می توان گفت که افزایش چشمگیری در فروش این دسته از محصولات خانگی بوده است.

گفتنی است که عادت هزینه مصرف کنندگان چینی نیز با شرایط موجود (همه گیری ویروس کرونا) به طور قابل توجهی تغییر کرده است.

طبق اطلاعات منتشر شده در سال 2020 فروش لوازم خانگی آنلاین 55.8 درصد از کل فروش لوازم خانگی به صورت حضوری را در بر گرفته است و برای اولین بار از معیار 50 درصد پیشی گرفت.

لوازم خانگی تی سی ال

در حالی که فروش لوازم خانگی در سطح کشور 29.1 درصد از کل فروش را به خود اختصاص داده است و به عنوان خرده فروش لوازم خانگی برتر آنلاین و یا آفلاین در چین تبدیل شده است.

کنینگ وو، رئیس بخش فروش سیستم های تهویه هوا گفت: “تا حدودی، همه گیر شدن ویروس کرونا باعث شده تا مشتریان بیشتر به سلامتی خود اهمیت دهند.”

فروشگاه

“اطلاعات های ما نشان می دهد که جست و جوی کلمه کلیدی سیستم های تهویه هوا در ماه مارس بیشتر از ماه فوریه بوده و 26 بار تکرار شده است. فروش کلیه لوازم خانگی که با بهداشت و سلامتی افراد خانواده مرتبط بوده از اواخر ژانویه تاکنون سه برابر بیشتر از مدت مشابه در سال گذشته است. ”

همچنین اطلاعات دیگری به دست آمده که شرکت های عرضه کننده لوازم خانگی برای برآورده کردن نیازهای مشتریان سیستم های تهویه هوا طرح های مختلفی را ارائه می دهند.

جی دی

اطلاعات به دست آمده از صنعت لوازم خانگی نشان می دهد که جدا از محصولاتی با قابلیت های خنک کننده، ظاهر آن ها نیز حائز اهمیت است که 33.7 درصد از نگرانی ها را به خود اختصاص داده است.

در سال 2019 یعنی سال گذشته شرکت JD.com با 63 برند لوازم خانگی از جمله TCL، Midea و Little Swan همکاری داشته و حدود 200 نوع محصول را در برمی گرفت.

مدیا

Wu Shuangxi، رئیس بخش فروش یخچال فریزر و ماشین لباسشویی در شرکت JD.com اظهار کرد: هدف اصلی ما استفاده از بازخورد پروفایل های مشتریان و مصرف کنندگان در طراحی محصولات است. بنابراین ما اقدامات های مختلفی در هدف قرار دادن مشتریان مختلف داریم.

و در نهایت گفتنی است که با وجود بیش از 12000 فروشگاه لوازم خانگی در چین؛ شرکت JD.com، فروشگاه های آفلاین و مراکز خدمات پس از فروش را در بازارهای رده پایین قرار داده است.

رئیس بخش فروش یخچال فریزر و ماشین لباسشویی در ادامه افزود: نفوذ شرکت های الکتریکی در این بازارها هنوز نیاز به تلاش دارند. فروشگاه های با تجربه به شرکت JD.com کمک می کنند تا محصولات با کیفیت خود را در دسترس مشتریان، کاربران و مصرف کنندگان قرار دهند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟