خرید اتو تفال
اخبار لوازم خانگی

10 دلیل بسیار مهم که برای خرید اتو تفال باید بدانید!

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، از گذشته تا به امروز نام اتو و تفال به هم گره خورده اند اما این اتفاق بی دلیل نیست . ...

admin | 4 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، از گذشته تا به امروز نام اتو و تفال به هم گره خورده اند اما این اتفاق بی دلیل نیست .
اگر قصد خرید اتو تفال را دارید بهتر است 10 دلیل مهم که اتوهای تفال را از سایر برندها متمایز می کند بدانید!

1 – کیفیت کیفیت کیفیت. تضمینی است که تفال به شما میدهد.

کیفیت ساخت بسیار بالای اتوهای تفال یکی از دلایل مهمی میباشد که خریداران را به سمت تفال میکشاند . بی جهت نیست که بالای 95 درصد از خریداران اتوهای تفال از خرید خود راضی هستند و تجربه خودشون رو به بقیه هم پیشنهاد می کنند. همچنین نکته بسیار مهمی که وجود دارد این است که تفال در تمامی این سال های سعی کرده بر کیفیت محصولات خود بیفزاید و هدف اصلی این شرکت 1- کیفیت بالا 2- رضایت مشتری از خرید میباشد .

2 – با خرید اتو تفال یک عمر راحت باشید

تفال بزرگترین سازنده لوازم خانگی برقی و غیر برقی در جهان به دلیل کیفیت بسیار بالای محصولات خود بیشترین درصد از فروش بازار را در اختیار دارد. و یکی از معروفترین محصولات این شرکت فرانسوی اتوهای آن میباشد.

اتوهای تفال معمولا بر اساس امکانات و ویژگی ها به دسته بندی های مختلف تقسیم می شوند .

 

اتو تفال

3 – به راحتی چندین ساعت از روز را به اتوکشی بپردازید


ما با انواع و اقسام اتوهای تفال به اتوکشی پرداختیم . اگر راستش رو بخواهید اصلا متوجه گذشت زمان نشدیم . چیزی که خیلی نظر ما رو جلب کرد حرکت بسیار نرم اتو بر روی انواع لباس و پارچه و راحتی استفاده از اتو بود به طوری که تنظیمات و دکمه عملکرد کاملا مشخصی داشتند و در جای درستی هم قرار داشتند.

4 – قدرت بالای اتوهای تفال از پس هر لباس و پارچه بر می آید.

قدرت اتوهای تفال یکی از ویژگی ها و ملاک های بسیار مهمی می باشد که باعث شده شما اتوی شما هیچ وقت کم نیارید و از پس هر نوع لباس و پارچه بر بی آید.

5 – امکانات اتوهای تفال شما را مجذوب خواهد کرد.

رسیدیم به یکی از جذابترین ویژگی های اتو تفال که امکانات متعدد آن می باشد که می توانیم به :

1 – سیستم حرفه ای ضد رسوب به همراه مخزن که باعث می شود اتو شما رسوب نکند .

2 – سیستم ضد چکه که باعث جلوگیری از چکه کردن آب و لک شدن لباس های شما می شود.

3 – فناوری بخاردهی عمودی که به وسیله آن می توانید لباس ها و پارچه های آویزان خود مانند پرده را را بخاردهی و اتوکشی کنید.

4 – تنظیم بخار اتوماتیک که باعث میشود بخار اتو بر اساس نوع پارچه و لباس شما تنظیم شود.

5 – کفی از جنس سرامیکی نچسب که باعث می شود 1 – اتو به راحتی و بسیار روان بر روی لباس ها و پارچه ها حرکت کند 2- تمیز کرد آن به راحتی باشد

 

ویژگی های اتو تفال

6 – با خرید اتو تفال یک سرمایه گذاری هوشمند انجام دهید

اگر دنبال یک سرمایه گذاری بلند مدت هستید تفال این کار را برای شما انجام میدهد . یکبار خرید کنید , یک عمر استفاده کنید. اتو های تفال به دلیل کیفیت ساخت بالا و عمر طولانی ای که دارند خرابی در کارشان نیست!

7 – طراحی زیبا و ارگونومیک اتوهای تفال شما را خسته نخواهد کرد.

تفال در تمامی اتوهای خود از حداکثر خلاقیت و طراحی های بسیار زیبا و شیک با رنگ های جذاب استفاده کرده است تا ظاهر اتوهای خود را متمایز از سایر برندها کند همچنین طراحی ارگونومیک استفاده از آن باعث راحتی هرچه بیشتر خریداران موقع استفاده می شود .

8 – مصرف برق و انرژی بهینه , با خیالی راحت اتوکشی کنید.

تفال در تمامی اتوهای خود سیستم ها و فناوری های به روزی استفاده کرده است تا مصرف برق را به حداقل برساند پس با خیالی راحت چند ساعت در روز را به اتوکشی بپردازید.

9 – دیگر لباس هایتان قرار نیست بسوزد!

تفال در اتوهای خود از سیستم قطع کن خودکار استفاده کرده است و اگر اتو بیشتر از 15 ثانیه بر روی لباس و بدون حرکت قرار گیرد به صورت خودکار خاموش میشود تا لباس های شما دچار سوختگی نشود.

10 – سابقه درخشان و اعتبار تفال حرفی باقی نمی گذارد.

تفال بزرگترین سازنده لوازم برقی و غیربرقی در جهان می باشد که بیشتر از 90 سال است در حال فعالیت است و در طی همه ی این سال ها از کیفیت وسایل خود کم نکرده و حتی کیفیت محصولات این شرکت بالاتر هم رفته است.

جمع بندی

به 10 دلیل مهم برای خرید اتو تفال که باید بدانید تا انتخابی آگاهانه داشته باشید اشاره کردیم امیدواریم این مقاله نظر شما را جلب کرده باشد .همچنین جهت اطلاع از قیمت ها می توانید به سایت تفال آنلاین که نمایندگی تفال فرانسه در ایران هست به صفحه خرید اتو تفال در این سایت مراجعه نمایید.

 

سوالات مهم مشتریان

چرا برند تفال را انتخاب کنم ؟
تفال بزرگترین سازنده لوازم خانگی در جهان می باشد و بیشتر از 100 سال قدمت دارد و در طی همه این سال ها روز به روز به کیفیت محصولات این شرکت اضافه شده است

خرید اتو تفال چه ویژگی هایی دارد ؟
اتوهای تفال دارای ویژگی های متعدد و مختلفی می باشد که شامل قدرت بالا – سیستم قطع کن خودکار و رسوب گیر حرفه ای می باشد

چرا از تفال آنلاین خرید کنم ؟
تفال آنلاین نمایندگی تفال فرانسه در ایران می باشد و تمامی محصولات تفال آنلاین دارای گارانتی 1 ساله به همراه تضمین اصالت کالا می باشد

انتهای رپرتاژ/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • هنگامه | 22 خرداد 1399 در 9:41 ق.ظ

    جالب بود من که چندین ساله دارم اتو تفال و فکر کنم بیشتر از 10 ساله دائم استفاده میکنم

  • زهرا حسینی صدر | 24 خرداد 1399 در 10:06 ق.ظ

    کلا من ندیدم تفال چیز بدی بزنه مخصوصا اتوهاش خودم اول برای خرید اتو رفتم بازار اما در نهایت از نمایندگی تفال خرید کردم راضی هم بودم

  • مرتضی محسنی آذر | 25 خرداد 1399 در 11:43 ق.ظ

    اطلاعاتی خوب بود مخصوصا معرفی نمایندگی تفال که دیگه خیالمون راحت میشه برای خرید اتو
    ممنون

  • hasan poor | 26 خرداد 1399 در 1:41 ب.ظ

    کلا اگر میخواید اتو بخرید برید سمت تفال . من قبلا چیزای دیگه داشتم اما الان 3 ساله اتو تفال دارم خدایی تا حالا نه آخ گفته نه خراب شده