پنکه قابل حمل شیائومی
اخبار لوازم خانگی

پنکه قابل حمل شیائومی عرضه می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پنکه قابل حمل شیائومی یکی ازمحصولات جدید این شرکت است. شرکت تولید کننده ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پنکه قابل حمل شیائومی یکی ازمحصولات جدید این شرکت است. شرکت تولید کننده لوازم الکتریکی و لوازم خانگی شیائومی اعلام کرد که کاربران می توانند این پنکه قابل حمل را با قیمت 69 یوان (10 دلار) از وب سایت Youpin تهیه کنند.

پنکه قابل حمل شیائومی با عنوان DOCO در نگاه اول شبیه به یک فن دستی بوده ولی قابل ذکر است که پنکه قابل حمل مورد نظر از یک ویژگی گمراه کننده بهره می برد.

شیائومی

با توجه به گرم شدن هوا و فرا رسیدن فصل تابستان این محصول جدید شرکت شیائومی از یک سری مشخصات کاربردی بهره می برد که شامل ایجاد سر و صدای کمتر، مصرف انرژی کمتر و استفاده طولانی مدت بدون داغ شدن موتور می شود.

از این وسیله می توان در هر زمان از شبانه و روز استفاده کرد زیرا با توجه به سر و صدای کمتری که دارد کاربران نگران ایجاد مزاحمت به سایر افراد خانواده نمی شوند.

پنکه

همچنین با توجه به مصرف انرژی کمتر کاربران به راحتی می توانند از این پنکه هر چند ساعتی که می خواهند استفاده کنند و نکته قابل توجه این محصول این است که موتور آن داغ نمی کند و هوای خنک در محیط مورد نظر کاربران و مصرف کنندگان در جریان است.

قابل ذکر است که موتور پنکه قابل حمل شیائومی از طول عمر بالایی برخوردار است و در مقایسه  با موتور پنکه های دیگر از طول عمر 50 درصدی بهره می برد.

پنکه DOCO با کنترل سرعت باد سه سرعته همراه است در حالی که کاربران می توانند سرعت مهار را در دو سطح مختلف تنظیم کنند و اولین سرعت چرخش پنکه یاد شده 3200 دور در دقیقه و سرعت چرخش چرخ دنده های دوم و سوم به ترتیب 4100 دور در دقیقه و 5100 دور در دقیقه است.

در مقایسه با پنکه های سنتی، این پنکه قابل حمل شرکت شیائومی می تواند تا 3 درجه سانتی گراد دمای محیط را خنک کند.

در محصول جدید خنک کننده شیائومی محفظه ای برای آب تعبیه شده است که آب از طریق نازل های مشخص شده یا یک سیستم مهار گریز از مرکز وارد می شود، و مه ای از قطرات آب را تولید می کند که البته این قطره های آب به سختی دیده می شوند.

این مه یا قطره های آب به قدری خوب هستند که صورت و لباس های کاربران و مصرف کنندگان را مرطوب نمی کنند و کاربران به راحتی در هر موقعیت و زمانی که بخواهند از این پنکه دستی می توانند استفاده کنند.

پنکه قابل حمل DOCO دارای باتری لیتیوم 2000 میلی آمپر ساعت است که می تواند حداکثر 12 ساعت در دنده اول، در دنده دوم به مدت 9 ساعت و در دنده سوم هنگام شارژ کامل 3.4 ساعت استفاده شود که این می تواند یکی از ویژگی های منحصر به فرد پنکه شیائومی باشد که رضایت کاربران و مشتریان زیادی را به سمت خود جذب می کند.

پنکه قابل حمل شیائومی

از نظر طراحی ظاهری پنکه بسیار کوچک و سبک بوده و وزن آن تنها 155 گرم است که به آسانی می توان آن را حمل کرد و از هوا و محیط گرم دور ماند.

از اقلام همراه پنکه DOCO شیائومی می توان به پایه عمودی آن اشاره کرد که باعث می شود بتوان پنکه را بر روی یک سطح صاف قرار داد.

این پنکه قابل حمل جدید شیائومی با عنوان DOCO در رنگ های سبز، صورتی و سفید موجود است و با قیمت 10 دلار در وب سایت Youpin در دسترس کاربران، مشتریان و مصرف کنندگان قرار می گیرد.

پنکه دستی vh شیائومی

پنکه دستی vh شیائومی برای محیط های بسته و روزهای گرم تابستانی طراحی شده است. این پنکه بسیار سبک بوده و به راحتی قابل حمل است.

شیائومی وی اچ

همچنین علاوه بر حالت دستی پنکه دستی vh شیائومی می توان به سه پایه آن اشاره کرد که کاربرمیتواند از آن نیز استفاده کند. پنکه قابل حمل شیائومی رنگ های مختلف دارد که هرکدام زیبایی و جذابیت خاص خود را به نمایش می گذارند.

از دیگر ویژگی های این پنکه بی صدا بودن آن است که افراد میتوانند در هر مکانی از آن استفاده کنند.

پنکه رومیزی بدون پره usb

پنکه رومیزی بدون پره usb با پنکه های معمولی بسیار متفاوت است. این پنکه از فناوری افزایش سرعت هوا استفاده می کند و هوا را 15 بار تقویت می کند.

عدم وجود تیغه یا طوری مشبک در پنکه رومیزی بدون پره  usb، آن را بسیار امن کرده و باعث سهولت استفاده و تمیز کردن آن می شود و جریان متناوب و خوشایند از هوای تازه را ایجاد می کند.

مشخصات و ویژگی های کلی :

کاملاً ایمن و استاندارد
دارای تنظیم حرکت گردشی همانند یک پنکه معمولی
داری ریموت کنترل از راه دور
دارای تنظیم سرعت حرکت باد
دهانه 10 اینچی
20 درصد صرفه جویی انرژی نسبت به پنکه های معمولی که در طول زمان استفاده از این دستگاه در مدت زمان کوتاهی تفاوت قیمت بین پنکه های معمولی را جبران می کند
جریان هوای صاف
بدون کوچکترین صدا
تمیز کردن راحت حتی در حین کار
جت حلقوی تقویت هوا تا 15 برابر
چراغ ال ای دی برای استفاده در تاریکی
دارای موتور سنگین پرقدرت
پرقدرت تر از پنکه های معمولی

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟