اخبار لوازم خانگی

بهترین قهوه سازهای فرنچ پرس 2020 معرفی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بهترین قهوه سازهای فرنچ پرس دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد هستند که در ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بهترین قهوه سازهای فرنچ پرس دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد هستند که در دسته بهترین محصولات قهوه ساز شناخته شده است. فرنچ پرس وسیله ای بسیارساده و کاربردی بوده که با استفاده از آن کاربران می توانند انواع چای، دمنوش، قهوه و کف شیر درست کنند.

بهترین قهوه سازهای فرنچ پرس به عنوان یکی از کلاسیک ترین روش ها برای دم کردن قهوه هستند. کار با این نوع از محصولات بسیار ساده و راحت است که هر کاربری می تواند به سادگی از آن ها جهت تهیه قهوه استفاده کند.

این نوع قهوه ساز از دو بخش اصلی و اهرم فیلتر و مخزن تشکیل شده است، دلایل متعددی از جمله کیفیت بالای قهوه دم شده و همچنین تازه نگه‌ داشتن عطر و طعم واقعی قهوه محبوبیت استفاده از قهوه ساز فرنچ پرس را دو چندان کرده است.

همانطور که در مطالب فوق  ذکر شد، استفاده از قهوه ساز فرنچ پرس بسیار آسان است و کاربران و دوست داران قهوه درهرمکانی می توانند از آن استفاده کنند چون نیازی به برق و یا وسایل اضافی و اقلام همراهی مانند فیلتر و سایر موارد ندارد.

یکی از نکات جالب این دسته از قهوه سازها این است که قابل حمل است و کاربران و مصرف کنندگان مخصوصا دوست داران قهوه در هر جایی مانند مسافرت، محل کار و … باشند به راحتی می توانند این وسیله را حمل کنند و با خود ببرند.

قهوه سازهای فرنچ پرس در سایز ها و مدل های مختلف به فروش می رسند، معمولا دارای مخزن شفاف هستند که از جنس پیرکس برخوردارند و درسایز های 2 نفره تا بسیار بزرگ در بازار لوازم خانگی موجود هستند.

در هنگام خرید قهوه ساز فرنچ پرس سعی کنید از جنس پیرکس و اهرم استیل مرغوب تهیه کنید و دقت داشته باشید صافی قهوه ساز تمام قطر مخزن را بپوشاند.

فرنچ پرس Bodum Chambord

این فرنچ پرس به صورت کلاسیک طراحی شده و از دهه 50 تا به حال هیچ تغییری در ظاهر آن ایجاد نشده است. این نوع قهوه ساز، قهوه را به راحتی دم می کند و قهوه ای با کیفیت و طعم متعادلی را تهیه می کند و در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

فرنچ پرس Bodum Brazil

این قهوه ساز نیز قهوه ای متعادل و با کیفیت را ارائه می دهد و در بعضی از قطعات آن به جای فولاد از پلاستیک استفاده شده است؛ اما جنس پارچ آن شیشه borosilicate بوده و با قیمت 20 دلار در دسترس کاربران، مشتریان و طرفداران خود قرار می گیرد.

فرنچ پرس Veken

قهوه ساز فرنچ پرس Veken با توجه به قیمت مناسبی که دارد از امکاناتی خوبی بهره می برد. از اقلام همراه این وسیله می توان به یک قاشق چوبی جهت مخلوط کردن قهوه، شیر کف کن و … اشاره کرد.

طراحی و ظاهر این فرنچ پرس بسیار منحصر به فرد و زیبا بوده و در طراحی آن از جنس مس استفاده شده و نسبت به سایر قهوه ساز ها فرنچ پرس بسیار متنوع و جدید است.

فرنچ پرس Frieling

جنس قهوه ساز فرنچ پرس Frieling از استیل ضد زنگ بوده که نسبت به قهوه ساز های فوق از طول عمر بیشتر برخوردار است. با توجه به دیواره های زخیم این قهوه ساز می تواند مدت زمان طولانی قهوه را گرم نگه دارد.

گفتنی است که این قهوه ساز فرنچ پرس یه فنجان قهوه با کیفیت را در اختیار کاربران خود قرار می دهد و با توجه به قیمت مناسبی که دارد امکانات خوبی را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد.

معرفی دستگاه قهوه ساز قطره ای

قهوه ساز قطره ای که به آن نیز فیلتری می گویند دارای یک محفظه آب، فضای قرارگیری فیلتر و قهوه آسیاب شده درون آن و یک قوری مخصوص سرو است. در بعضی از مدل های این نوع قهوه ساز، فیلتر پلاستیکی بر روی دستگاه تعبیه شده اما در برخی دیگر باید از فیلترهای کاغذی مخصوص استفاده کرد. در قسمت پشت یا بالای برخی از مدل های قهوه ساز قطره ای، دستگاه آسیاب قرار دارد که دانه قهوه را اول آسیاب می کند و سپس به محفظه فیلتر دار انتقال می دهد تا عصاره گیری انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟