لامپ های هوشمند فیلیپس
اخبار لوازم خانگی

لامپ های هوشمند فیلیپس با قیمت مناسب روانه بازار می شوند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، لامپ های هوشمند فیلیپس با قیمت 20 دلار روانه بازار می شوند. لامپ هوشمند ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، لامپ های هوشمند فیلیپس با قیمت 20 دلار روانه بازار می شوند. لامپ هوشمند فیلیپس توانسته به عنوان یکی از محصولات هوشمند در خانه هوشمند جای به خصوصی را باز کند.

با فرا رسیدن تابستان و صرفه جویی در مصرف برق اکثر کاربران به دنبال لوازم خانگی هستند که انرژی کمتری مصرف کنند؛ لامپ های هوشمند فیلیپس نیز از این قاعده مستثنا نیستند و مدل های متنوع این لامپ امکان تعویض لامپ های خانه با لامپ های هوشمند و اتصال آن ها به اینترنت را فراهم می سازند.

فیلیپس

کنترل این دسته از لامپ ها در دست کاربران و مصرف کنندگان است و  آن ها می توانند نور لامپ خود را در محیط های مختلف کم یا زیاد کنند، همچنین  توانایی تغییرات زمان بندی شده روشنایی را با استفاده از برنامه Philips Hue در گوشی های هوشمند Android یا iOS خود تنظیم کنند و یا با استفاده از دستورات صوتی از طریق الکسا، سیری یا گوگل اسیستنت کنترل کنند.

کاربران الکسا همچنین می توانند از Hue Bridge استفاده کنند و لامپ را مستقیماً با یک اسپیکر هوشمند مانند Echo Plus یا نمایشگر هوشمند Echo Show 2-gen همگام کنند.

لامپ ها

اما یک اشکال بزرگ هم در مجموعه لامپ هوشمند فیلیپس وجود دارد که قیمت آن است. قیمت این دسته از محصولات هوشمند با توجه به خاص بودن آن ها مقداری بیشتر از سایر لامپ های دیگر است.

لامپ فیلیپس hue یکی از بهترین گزینه ها برای تکمیل کردن خانه هوشند کاربران است. نوع سفید ساده ترین لامپ فیلیپس hue است.

تمام لامپ های سفید hue نور سفید گرمی دارند اما دمای رنگ آن ها قابل تنظیم نیست؛ اما خوشبختانه بهPhilips Bridge متصل می شوند تا به صورت کامل با شبکه بی سیم کنترل شوند.

لامپ فیلیپس hue همانند هر محصولی دیگری از یک سری مزایا و معایب بهره می برد. ابتدا به مزایای این دسته از لامپ ها پرداخته شده است.

مزایای لامپ فیلیپس hue

دارای اپلیکیشن برای گوشی هوشمند

سازگاری بالا و یکپارچگی ساده با سایر ابزار هوشمند

نصب بسیار ساده و راحت

گزینه های متنوع جهت عملکردی خودکار

همانطور که می دانید هر محصولی با وجود مزایایی که دارد از یک سری معایب نیز برخوردار است، در ادامه به معایب لامپ فیلیپس hue می پردازیم.

معایب لامپ فیلیپس  hue

قیمت نسبتا بالا

وابستگی بیش از حد به اپلیکیشن گوشی هوشمند

محدودیت تولیدات اینترنت اشیاء فیلیپس به لامپ LED در مقایسه با چنین کاربرد گسترده ای ناچیز به نظر می رسد، اما از سوی دیگر تمرکز فیلیپس بر ساخت لامپ هوشمند باعث شده به یکی از بهترین تولید کننده های سیستم های نور پردازی هوشمند تبدیل شود.

سادگی این دسته از لامپ های هوشمند نیز باعث پایین آمدن قیمت آن ها شده است.

لامپ LED starter kit فیلیپس

لامپ های LED فیلیپس از شهرت بالایی برخوردار هستند. لامپ های LED فیلیپس به دلیل داشتن برنامه خوب توسعه یافته، تنوع در لامپ ها و لوازم جانبی که می توانید به تنظیمات خود اضافه کنید از شهرت بالایی برخوردار هستند و اکثر افراد آن ها را می شناسند.

لامپ Hue Bridge قابلیت ادغام با الکسا، سیری و گوگل اسیستنت را دارد و به سرعت تغییرات اعلام شده را اعمال می کند. برای مثال شما در حال تماشای تلویزیون هستید و نمی خواهید که روشنایی فضای اطراف کاملا تاریک شود و فقط کافیست به دستیار صوتی خود بگویید تا روشنایی اتاق نشیمن را تا 50 درصد کم کند.

چراغ سقفی هوشمند فیلیپس شیائومی

چراغ سقفی هوشمند فیلیپس شیائومی یک لامپ سقفی صاف و گرد است که قطر آن 50 سانتی متر است. این محصول 3000 لومنت را منتشر می کند و می تواند به عنوان منبع نور اصلی در یک اتاق 20 متری مورد استفاده قرار گیرد.

لامپ سقفی هوشمند شیائومی

چراغ سقفی هوشمند فیلیپس شیائومی نور بدون صدمه زدن به بینایی و ایجاد حس ناخوشایند و یا ناحیه های تاریک به طور مساوی و یکنواخت در فضا توزیع می شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟