لوازم خانگی پارس
اخبار لوازم خانگی

میزان تولیدات لوازم خانگی پارس در سال 98 چقدر بود؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت لوازم خانگی پارس یکی از قدیمی ترین شرکت های تولیدکننده در ایران است که ...

بهنام وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت لوازم خانگی پارس یکی از قدیمی ترین شرکت های تولیدکننده در ایران است که البته طی چند سال گذشته به دلایل مختلف، آنطور که باید سهم بازار ایران را به دست نیاورده است. شاید یکی از مهمترین دلایل آن حضور برندهای قدرتمند خارجی در بازار لوازم خانگی ایران بود که بنا بر اعلام رسمی اتحادیه لوازم خانگی، بیش از 60 درصد سهم بازار در اختیار برندهای خارجی و 40 درصد نیز در اختیار برندهای ایرانی بوده است. در این گزارش قصد داریم به میزان تولیدات لوازم خانگی پارس اشاره کنیم.

دیدن این ویدیو را از دست ندهید:

خبرهای خوب از لوازم خانگی پارس/ هزینه تبلیغ در صدا و سیما سنگین است

تاریخچه شرکت لوازم خانگی پارس نشان می دهد که این شرکت در 4 دهه فعالیت خود فراز و نشیب های زیادی داشته است. شرکت لوازم خانگی پارس یکی از زیرمجموعه های هلدینگ صنایع عمومی تامین است و بیش از 40 سال سابقه فعالیت دارد. البته در تاریخچه شرکت لوازم خانگی پارس آمده است که شرکت کارخانجات لوازم خانگی پارس (سهامی عام) در تاریخ 06/02/1354 بصورت شرکت سهامی خاص تاسیس شده و طی شماره 21482 در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است و در تاریخ 23/09/1373 به شرکت سهامی عام تبدیل و در تاریخ 08/11/1373 در بورس اوراق بهادار پذیرفته شده است و در مورخ 16/09/1391 به بازار پایه فرابورس منتقل شده است.

 

میزان تولیدات لوازم خانگی پارس در سال 98

لوازم خانگی پارس که یکی از زیر مجموعه های شستا به شمار می رود در سال 98 و با توجه به شرایط تحریم عملکرد قابل قبولی داشت. آمار میزان تولیدات لوازم خانگی پارس در سال 98 نشان می دهد که این شرکت در بخش تولیداتی نظیر یخچال و یخچال فریزر رشد خوبی داشته اما در تولید برخی از محصولات دچار نقصان شده است.

بر اساس این آمار، این شرکت تولیدکننده لوازم خانگی در سال 1398 توانسته بیش از 111 هزار و 390 دستگاه یخچال و یخچال فریز تولید و به بازار عرضه کند. البته این آمار نشان می دهد که خط تولید ماشین لباسشویی و جاروبرقی پارس فعالیت چندانی نداشته که در این خصوص مدیران ارشد این شرکت اعلام کردند که شرایط تحریم باعث شد تا در تامین برخی از قطعات دچار مشکل شویم. هدف ما تولید با کیفیت محصولات بود و نمی خواستیم با تامین قطعات چینی بی کیفیت، مشتریان خودرا دچار دردسر کنیم.

به گزارش خبرنگار ال کا ایران، نکته قابل اشاره که در این گزارش باید به آن اشاره کرد، تولید بیش از ظرفیت این کارخانه در زمینه یخچال و یخچال فریزر است. بر اساس آمار منتشر شده ظرفیت تولید لوازم خانگی پارس در تولید یخچال و یخچال فریزر عددی معادل 102 هزار و 772 محصول است که این شرکت توانسته بود در سال گذشته با تولید 111 هزار و 390 دستگاه یخچال و یخچال فریز از این ظرفیت تولید عبور کند.

لازم به ذکر است که این شرکت توانسته در مقایسه با سال گذشته، بیش از 40 درصد تولیدات خود را افزایش دهد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟