فروشگاه لوازم خانگی
اخبار لوازم خانگی

هشدار پلیس امنیت اقتصادی به احتکارکنندگان و گرانفروشان لوازم خانگی

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سرهنگ قلی زاده گفت: شناسایی باندهای سازمان یافته و احتکارکنندگان و وارد کنندگان ...

بهنام وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سرهنگ قلی زاده گفت: شناسایی باندهای سازمان یافته و احتکارکنندگان و وارد کنندگان کالاهای قاچاق در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفته است. از این رو به تمامی احتکارکنندگان و گرانفروشان لوازم خانگی هشدار جدی می دهیم.

سرهنگ ابراهیم قلی زاده سرپرست پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی اظهار داشت: در راستای برخورد با اخلالگران و مفسدان اقتصادی، شناسایی باندهای سازمان یافته و احتکارکنندگان و واردکنندگان کالاهای قاچاق در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت. ما در خصوص احتکارکنندگان و گرانفروشان لوازم خانگی هیچ مماشاتی نخواهیم کرد.

وی افزود: با دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی مقداری لوازم خانگی قاچاق در انباری در محدوده شهر ری دپو و جمع آوری کرده است، بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران پایگاه جنوب قرار گرفت و مامورن پس از رصدهای اطلاعاتی توانستند هویت مالک انباری و محل انبار قاچاق لوازم خانگی را شناسایی کنند و با هماهنگی مقام قضایی مورد بازرسی قرار دهند.

این مقام انتظامی ابراز داشت: مأموران در بازرسی انجام شده یک هزار و ۹۶ دست سرویس قاشق و چنگال قاچاق خارجی فاقد بارنامه و مجوزهای گمرکی کشف و مالک انباری را دستگیر کردند.

سرپرست پایگاه جنوب پلیس با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالای کشف شده ۱۰ میلیارد ریال توسط کارشناسان برآورد شده است، گفت: متهم پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

سرهنگ قلی زاده در پایان با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

به گزارش خبرنگار ال کا ایران، بر اساس آخرین مصوبه ستاد تنظیم بازار شرکت های تولیدکننده لوازم خانگی موظف شده بودند تا قیمت محصولات خودرا در سامانه 124 درج کنند. فروش کالا پیش از ثبت در این سامانه به منزله فروش خارج از شبکه توزیع و گرانفروشی خواهد بود. بر اساس این مصوبه قیمت 4 محصول تلویزیون، ماشین لباسشویی، یخچال و یخچال فریزر و همچنین وسایل گاز سوز توسط سازمان حمایت قیمت گذاری خواهد شد.

منبع : باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟