دکتر حسن روحانی
اخبار لوازم خانگی

کنترل قیمت لوازم خانگی انجام می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،رئیس جمهور در مراسم بهره برداری از چند طرح ملی در استان های البرز، ...

بهنام وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،رئیس جمهور در مراسم بهره برداری از چند طرح ملی در استان های البرز، مازندران، قزوین و ایلام با اشاره به مشکلات مردم کشور در خصوص مسکن و آشفتگی بازار لوازم خانگی گفت : در موضوع مسکن مردم عزیز کشورمان سال سختی را پشت سر گذاشته اند. بازار لوازم خانگی نیز با افزایش قیمت همراه بود و کنترل قیمت لوازم خانگی در دستور کار است.

حجت الاسلام حسن روحانی روز پنج شنبه در آیین بهره برداری از طرح های ملی وزارت راه و شهرسازی در استان های البرز، مازندران، قزوین و ایلام گفت: وزارت راه و شهرسازی 2 مسئولیت مهم در حوزه حمل و نقل و مسکن برعهده دارد و اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است. حمل و نقل یکی از نیازهای اساسی و از حقوق مردم کشورمان است تا بتوانند از مطمئن‌ترین و کوتاه‌ترین راه به مقصد برسند.

امسال هم، شرایط سختی در زمینه مسکن برای مردم بوجود آمده است. برای لوازمی هم که در خانه مورد نیاز آنها است که در هر دو زمینه قدم‌های خوبی شروع شده هم در زمینه لوازم خانگی مقرراتی وضع شد، هم سازمان حمایت و تعزیرات همه به میدان آمدند و ان‌شاء الله کنترل قیمت لوازم خانگی انجام می شود. قیمت‌هایی که امروز شاهد آن هستیم به مردم فشار زیادی وارد کرده است.

به گزارش خبرنگار «ال کا ایران»، در همین رابطه در تاریخ 23 خرداد ماه سال جاری رئیس جمهور با دستور به سرپرست وزارت صمت، بر ضرورت اجرای نظارت های دقیق و اقدام فوری برای ساماندهی و کنترل قیمت‌ها در بازار لوازم خانگی تاکید کرد.

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور روز جمعه در گفتگو با حسین مدرس خیابانی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن استماع گزارش وی در زمینه توسعه تولید لوازم خانگی و وضعیت بازار این محصولات در کشور طی ماه‌های اخیر، با اشاره به برخی گزارش‌ها درباره افزایش قیمت بعضی از کالاها و لوازم خانگی، بر ضرورت اجرای نظارت دقیق و اقدام عاجل و سریع برای ساماندهی قیمت‌ها در این بخش تاکید و خواستار کنترل قیمت‌ها در بازار لوازم خانگی شد.

در همین رابطه بیشتر بخوانید:

تلویزیون ۲۰ درصد، ماشین لباسشویی یخچال و وسایل گازسوز ۲۵ درصد افزایش قیمت خواهند داشت

رئیس‌جمهور با اشاره به افزایش تقاضا برای خرید لوازم خانگی پس از بازگشایی نسبی فعالیت‌ها و کسب و کارها و رفع برخی محدودیت‌ها در این راستا، اظهار داشت: باید با استفاده از توانمندی و ظرفیت ایجاد شده برای تولید لوازم خانگی در داخل کشور و جلوگیری سریع از روند افزایشی قیمت این کالاها در بازار، از بوجود آمدن تنگنا و مشکل برای مردم توسط برخی دلالان و افراد سودجو جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟