ماشین لباسشویی های جدید هایسنس
اخبار لوازم خانگی

ماشین لباسشویی های جدید هایسنس زیر ذره بین

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ماشین لباسشویی های جدید هایسنس با عنوان PureJet و PureStream همراه با گارانتی 3 ساله ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ماشین لباسشویی های جدید هایسنس با عنوان PureJet و PureStream همراه با گارانتی 3 ساله روانه بازار لوازم خانگی شده و در دسترس کاربران قرار می گیرند.

یکی از ماشین لباسشویی های جدید هایسنس، ماشین لباسشویی  PureJetاست که از ظرفیت 10 کیلو گرمی بهره می برد و از یک صفحه نمایش بزرگ LED که دارای ضخامت 15 درجه ای است، بهره می برد. دکمه های تعبیه شده بر روی صفحه نمایش این ماشین لباسشویی به وضوح قابل رویت است.

همچنین این ماشین لباسشویی هایسنس یک طراحی ارگونومیک را به کاربران و مصرف کنندگان خود ارائه می دهد و با قیمت 1.099 دلار در بازار لوازم خانگی قرار دارد.

در ماشین لباسشویی یاد شده 14 برنامه خودکار وجود دارد که شامل مکث و اضافه کردن برای لباس های کثیف فراموش شده و امکان ذخیره تنظیمات شتشوی مورد علاقه کاربران و غیره می شود.

با استفاده از فناوری Auto Dosing ، مواد شوینده و نرم کننده به اندازه کافی تا 20 شست و شو نگه داشته می شود.

از دیگر ویژگی های ماشین لباسشویی 10 کیلو گرمی PureJet می توان به مجهز بودن به موتور اینورتر با دوام اشاره کرد که سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه را برای شست و شوی البسه کاربران فراهم می کند.

ماشین لباسشویی PureJet از طراحی منحصر به فردی برخوردار است و از فناوری خاص و چرخه 95 درجه جهت تمیزتر کردن لباس ها استفاده می کند.

مجموعه ماشین لباسشویی های PureStream دارای ماشین لباسشویی های 8 کیلو گرمی و 9 کیلو گرمی است که با قیمت 799 دلار به فروش می رسند و همچنین ماشین های خشک کن لباس در ظرفیت های 8 کیلو گرمی و 9 کیلو گرمی با قیمت 1.299 دلار در دسترس کاربران، مصرف کنندگان و مشتریان قرار می گیرد.

مجموعه ماشین لباسشویی های PureStream دارای یک طراحی مدرن و مینیمالیستی است که به همراه دنده های سه بعدی عملکرد شست و شو را به حداکثر می رساند.

این نوع ماشین لباسشویی بیشتر با ویژگی چرخه Steam-Mix تقویت می شود، که جهت تمیز کردن عمیق لباس ها و کاهش آلرژی ها کاربرد دارد.

گفتنی است که درب های این مجموعه از ماشین لباسشویی های جدید هایسنس با زاویه 180 درجه باز می شوند و ویژگی Auto Wash به طور خودکار چرخه را تنظیم می کند تا کمیت و نوع لباس موجود در بار را منعکس کند.

ماشین خشک کن لباس PureStream از فناوری sensor dry و smart airflow  برای اطمینان از خشک شدن کامل با استفاده از جریان هوای دو طرفه و چرخش درام برای خشک کردن سریع و یکنواخت لباس ها استفاده می کند.

نکته قابل توجه کاربران و مشتریان این دسته از ماشین لباسشویی ها این است که برای کارایی بالا کاربرد دارد و دارای رتبه انرژی 8 ستاره است.

ماشین خشک کن هایسنس با طراحی Wave Plus Drum Hisense جهت خشک کردن کارآمد و ملایم لباس ها توسط یک عملکرد ضد چربی تقویت می شود و همچنین در کمتر چروک شدن البسه نقش بسزایی را ایفا می کند.

ماشین لباسشویی های جدید هایسنس

مدیر بازاریابی هایسنس در استرالیا  اظهار کرد: ” ما در شرکت هایسنس متعهد به تولید لوازم خانگی با کیفیت بالا هستیم که زندگی را برای کاربران و مشتریان آسان تر و راحت تر می کند. این شرکت با تولید مجموعه ماشین لباسشویی ها و خشک کن های لباس با مشخصات و ویژگی های منححصر به فرد به شست و شوی البسه کاربران و مصرف کنندگان در خانه کمک شایانی کرده است. ”

لوازم رختشویی با کیفیت بالا نقش مهمی در ظاهر افراد دارند و در کمترین زمان کمترین عملکرد را به کاربران خود ارائه می دهند.

همچنین گفتنی است که در سال گذشته شرکت تولیدکننده لوازم خانگی هایسنس، از تولید دو مدل جدید خشک کن در بازار استرالیا خبر داد. یک مدل خشک کن پمپ گرمایی و یک مدل دیگر خشک کن کندنسر که هر دو این مدل ها با ظرفیت 8 کیلو گرم در دسترس کاربران قرار گرفتند.

هر دو خشک کن دارای طیف وسیعی از ویژگی ‌ها هستند که شامل فناوری نوآورانه برای جلوگیری از آسیب رسیدن به لباس می شود.

خشک کن پمپ گرمایی 8 کیلو گرمی زمان خشک شدن کوتاه لباس ها را تضمین می کند. از دیگر ویژگی های این محصول این است که به کاربران امکان دسترسی راحت و بدون آسیب به ملافه و حوله های بزرگ تر را می دهد.

فناوری کمپرسور اینورتر دمای خشک کردن را پایین می آورد و کوچک شدن سایز و چروکی البسه را به حداقل می رساند. همچنین فناوری IonTech بو، آلرژن‌ها، الکتریسیته و چروکی لباس‌ها را کاهش می دهد.

خشک کن کندنسر 8 کیلوگرمی گزینه های برنامه نویسی گسترده ای را ارائه می دهد که شامل تنظیمات مراقب از پوشاک می شود و از طریق یک نمایشگر ال ای دی سفید به راحتی قابل رویت است.

این نمایشگر برای مشاهده و دسترسی راحت کاربران طراحی شده، همچنین این رابط دارای انواع چرخه خشک کن بوده و تمامی لباس ها با هر جنسی را در درجه حرارت های مختلف شسته و خشک می کند.

ماشین خشک کن مذکور دارای یک فناوری AirRefresh است که در 30 دقیقه بوهای البسه را از بین می برد. رطوبت از طریق فناوری کنترل دما و رطوبت کاهش می یابد و باعث می شود 90 درصد رطوبت متراکم شود.

قابل ذکر است، خشک کن پمپ گرمایی مدل HDHA80 با قیمت 1.299 دلار از ابتدای ماه آگوست در دسترس کاربران قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟