فروشگاه لوازم خانگی ایرانی
اخبار لوازم خانگی

جدیدترین قیمت لوازم خانگی در سامانه 124 / قیمت 1500 کالای لوازم خانگی ثبت شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پس از آخرین مصوبه ستاد تنظیم بازار که تولیدکنندگان را موظف به درج قیمت ...

بهنام وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پس از آخرین مصوبه ستاد تنظیم بازار که تولیدکنندگان را موظف به درج قیمت لوازم خانگی در سامانه 124 کرد، حال امروز سازمان حمایت اعلام کرده که جدیدترین قیمت لوازم خانگی در سامانه 124 موجود است و خریداران پیش از خرید کالا می توانند از طریق این سامانه اقدام به استعلام قیمت جدید لوازم خانگی کنند.

بیشتر بخوانید:

آموزش استفاده از سامانه 124 قیمت لوازم خانگی و روش محاسبه قیمت

بر اساس این گزارش جدیدترین قیمت لوازم خانگی در سامانه 124 توسط شرکت های تولیدکننده ثبت شده و خریداران می توانند از آخرین قیمت لوازم خانگی در بازار مطلع شوند.

فروشگاه لوازم خانگی

در همین رابطه عباس تابش؛ رئیس سازمان حمایت گفته است : تا این لحظه از 40 شرکت منتخب در بازار ایران، 32 شرکت بیش از 1500 قلم کالای لوازم خانگی در سامانه 124 ثبت کرده اند و خریداران می توانند پیش از خرید به سامانه 124 قیمت لوازم خانگی مراجعه و اطلاعات لازم را در خصوص قیمت لوازم خانگی ایرانی به دست بیاورند.

بیشتر بخوانید:

مرجع قیمت لوازم خانگی سامانه 124 است

وی در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار گفت : خریداران می توانند از ظریق این سامانه گرانفروشی در بازار را گزارش کنند و بر اساس ثبت شکایات مردم در سراسر کشور، بازرسان سازمان حمایت، بازرسان سازمان‌های صنعت استانی، اتاق اصناف و ناظران افتخاری بر پایه اطلاعات موجود در این سامانه اقدامات برخوردی خود را انجام خواهند داد.

عباس تابش

تابش گفت : در سامانه 124 قیمت لوازم خانگی، برند کالاها نیز باید ثبت شود. فروش کالا بدون ثبت در سامانه از دید سازمان حمایت و ستاد تنظیم بازار عرضه خارج از شبکه محسوب و با متخلف برخورد شدید قانونی خواهد شد.

وی اضافه کرد: سامانه 124 همچنان برای ثبت قیمت و برند شرکت‌های لوازم خانگی باز است و این سامانه همواره فعال خواهد بود. در حال حاضر نیز حدود 97 درصد کالاهای موجود در بازار مربوط به شرکت‌هایی است قیمت و برند خودرا در این سامانه ثبت کرده اند.

رئیس سازمان حمایت از حقوق تولیدکنندگان و مصرف کنندگان افزود : از آنجایی که از روز چهارشنبه( ۲۸ خردادماه) طرح نظارت ویژه شبکه تولید، توزیع و فروش لوازم خانگی اجرایی و ثبت قیمت در سامانه 124 الزامی شده، بر این اساس خریداران لوازم خانگی می‌توانند قبل یا هنگام خرید کالا، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی قیمت کالا و خدمات سازمان حمایت از طریق نشانی www.124old.ir در بخش «خوداظهاری بنگاه‌های اقتصادی» با جستجوی برند و مدل کالای مورد نظر خود، از آخرین قیمت‌های اظهار شده توسط شرکت‌های تولیدکننده مطلع شوند. قیمت‌های مذکور از طریق فهرست «مشاهده قیمت خوداظهاری شرکت‌ها» در مرورگر موبایلی سامانه ۱۲۴ به آدرس ۱۲۴.ir نیز قابل مشاهده است.

بازار لوازم خانگی ایران

به گزارش خبرنگار ال کا ایران، جدیدترین قیمت لوازم خانگی در سامانه 124 با تغییرات 20 و 25 درصدی نسبت به بهمن ماه سال گذشته افزایش داشته است. بر اساس اعلام سیدجواد احمدی؛ معاون سازمان حمایت به منظور هدفمند کردن بازرسی‌ها و تایید آن در کارگروه تنظیم بازار، پنج قلم کالا شامل لوازم خانگی (یخچال، یخچال فریزر، تلویزیون و ماشین لباسشویی، لاستیک خودرو سواری و سنگین)، حبوبات، برنج و تخم‌مرغ به عنوان کالاهای دارای اولویت بازرسی بازرسان برای بررسی احتکار، موجودی ها و قیمت تعیین شده‌اند.

در همین رابطه بخوانید:

افزایش 20 درصدی قیمت تلویزیون و 25 درصدی ماشین لباسشویی یخچال و وسایل گازسوز

وی با اشاره به روش ثبت شکایت خریداران لوازم خانگی از متخلفان گفت : از شهروندان سراسرکشور درخواست می کنیم تا در صورت مشاهده هر گونه احتکار کالا، گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و ….. مراتب را به تلفن ۱۲۴ و یا سامانه www.۱۲۴.ir اعلام کنند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟